|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Kan ik geen ongelijk in geven. Maarja, muzieksmaak kan ook groeien he... komt waarschijnlijk nog wel, tis onzin om de muziek kut te vinden als de vocals te verstaanbaar zouden zijn... http://www.metal-march.com || http://www.metalsampler.com totally free internet metal sampler with Vreid! |
|
Death metal victory! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Kijk even op de vorige pagina, ik zei dat ik met de muziek zelf niks mis vond. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Lekker ouderwets raggen YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Nog zo 1 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vind unleashed gewoon heerschen. verstaanbare vocals of niet, boeiend. geen knoop aan vast te touwen |
|
http://www.unleashed.se/video/Victims%20of%20war%20512.wmv http://www.unleashed.se/video/neverending.wmv video's online signature |
|
mja die nieuwe nummers doen het toch echt niet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nieuwe nog niet gehoord, komt nog wel. Unleashed heerscht! Suck my piss |
|
Tja.... alleen de eerste twee Unleashed platen vind ik wel vet. De rest is toch tamelijk death-metal-lite. Vooral qua produktie heeft deze band altijd problemen gehad IMO. Niet zwaar genoeg; te netjes. T'is het bij deze band allemaal net niet jammer genoeg... riffs die het 'm net niet doen, en voor de vocalen idem ditto. Deze band heeft naar mijn mening vanaf de eerste dag het af moeten leggen tegen Dismember. Die gasten hebben met die laatste plaat van hen wél weer een geweldig album afgeleverd. |
|
Vorig jaar bij het X-Mass Metal Fest 2004 heb ik de band Unleashed leren kennen. Ik was eerst nog niet echt onder de indruk. Totdat ik later het album Sworn Allegiance eens wat beter beluisterde. Ik was zo onder de indruk van het nummer 'Winterland' dat ik het album 'Sworn Allegiance' en 'Warrior' kocht. Beide platen draai ik helemaal zwart. Ze zijn echt heersend. Np:Unleashed - Death Metal Victory |
|
Je kan beter de eerste plaat is ff kopen, Where No Life Dwells "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Unleashed heerschte fantastisch in Hardenberg 2 weken geleden!!! Ik herleef het optreden nog steeds met live plaat! Zie ook de review: http://www.zwaremetalen.com/recensie/4869.html [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 25-09-2005 13:02] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
UNLEASHED blijft mijn favoriete "death" metal band... Natuurlijk is het geen Death Metal a la NILE , HATE ETERNAL oid, toen die gasten nog in hun luier peopten stond JOhnny al te bassen bij NIHILIST! Het is old school, maar o zo vet vooral live! |
|
Lekker 'droog metaal' heet dat "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
het nieuwe album komt er 9 oktober aan! Chaos is onzichtbare orde! |
|
[quote]Op 25 september 2005 13:01 schreef AngelOfDeath het volgende: Unleashed heerschte fantastisch in Hardenberg 2 weken geleden!!! Ik herleef het optreden nog steeds met live plaat! jammer van die copyright Renee van der Ster op die foto. Misschien heeft die gast wel portretrecht en heb jij een probleem!!! enfin... UNLEASHED... plaat 1,2 en 3 zijn zeker goed te doen. Gig in H´berg ook... maar al met al blijft deze band muzikaal achter bij bands als DISMEMBER, ENTOMBED EN GRAVE. Het imago is echter wel weer velen malen beter dan bij genoemde bands! All you warriors scream at me.... hahahaha! |
|
ik heb de promo al een weekje ofzo, niet echt onder de indruk. Het is wel iets beter geworden, maar het is verre van de kwaliteit van het eerste album. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat is ook een vergelijking die nergens op slaat. We leven in 2006, de eerste plaat is van 1991. Je kunt niet verwachten dat ze nu nog steeds dezelfde death metal maken. Ik vind ze zeker niet minder dan Dismember, Entombed e.d. Die doen ook al jaren gewoon hun ding en meer niet. |
|
quote: Die vergelijking slaat tuurlijk wel ergens op, dezelfde band! Het hoeft niet hetzelfde materiaal te zijn, maar dan kan ik het wel op kwaliteit vergelijken. [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 01-10-2006 11:30] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tuurlijk kun je beide albums niet vergelijken. Bij een eerste album kleeft altijd een nostalgische waarde.....dit vind je uiteraard niet terug bij nieuwer werk. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik vind de nieuwe zwaaaar goed! signature |
|
Ik ben op zoek naar een live CD "eastern blood - hail to poland"! Het is een compilatie van twee concerten, een in polen en een in duitsland. Ik heb de mp3s maar dat vind ik zo saai. Ik vind hem nergens, enkel op amazon.com maar daar verzenden ze hem alleen in amerika. Als iemand die thuis liggen heeft en hij wil ervanaf, gelieve mij te contacteren op aron_audenaert@hotmail.com Prijs o.t.k. Alvast bedankt |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |