|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
mein pleasure! signature |
|
Uleashed is best cool, mijn favoriete nummer van hen is "as yggdrasil trembels" Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
http://legacy.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=170813 Nieuw nummer. Ik vind het zowaar vet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Niemand? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ontiegelijk vette band, tof nummer. Vind het wel jammer dat hun muziek zoveel op elkaar lijkt. Volg ze vanaf Midvinterblot! |
|
Zitten gave riffs in, maar tis me net iets te lief. Meer beuk bitte Black seeds of bunny! |
|
quote: dan zou ik het oudere werk ook een checken. I am mine own redeemer...! |
|
Zeker! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
signature |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind de nieuwe redelijk steriel. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik trek hem al beter, duidelijk één groeier. Niet langer de easy listening death metal stijl maar iet geraffineerder. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |