|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
kom op man , chuck schuldiner is toch gewoon de beste |
|
Nocturno Culto. |
|
jimi hendrix. weet toch iedereen, zou je zeggen. Oud Vuil. |
|
Stel je ff voor SLETJE |
|
jimi hendrix " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Hebben we niet al 3295806438765000000000000000-necrobiljoensatanmiljardevilduizend van deze topics al |
|
dat zeg ik sletje necrobiljoen |
|
Duidelijk: David Gilmour Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
IK BEN DE BESTE !!!!!!!!!!!!!!! KNIELEN ZULLEN JULLIE VOOR ME |
|
biertje? wedden dat ik beter ben? |
|
quote: *kuch* ikke ben de grandmaster of strings *kuch* |
|
niet qua spel, maar qua sound vind ik Tom Morello erg herkenbaar; waarom zoeken andere gitaristen vaak niet naar een écht specifieke sound? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
HAHA sukkelz ik ben gewoon de bestuh rot op met je biertjuh das slecht voor je gitaarspel |
|
quote:"En ik ben eigelyk un gigantische poser, DiE oOk NoG eEnS tE vEeL bReEzAhS dRiNkT" Ontopic: Mike oldfield!!! [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 11-05-2003 10:49] FREEZE |
|
Je snapte toch wel dat die ''b®é€záh'' taal sarcastisch bedoelt was, of ben je zon zielig powerchord rammend sukkeltje |
|
quote: of ben jij gewoon ruzie aan het zoeken |
|
Menskes on-topic; STEVE MORSE |
|
quote: @Shred Master: Dude, doe relaxt... gebruik gewoon zo min mogelijk dat BrEeZaH taaltje en je hoort mij niet klagen FREEZE |
|
Voor mij is er niet echt 1 goede gitarist De laatste tijd luister ik veel naar Michael Lee Firkins ik vind zijn werk GEWELDIG |
|
quote: |
|
wedden dat ik je versla! |
|
quote: Gitaar spelen gaat toch om lol en niet om elkaar af te troeven?!? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
die ene van "viking crown". die is echt goed. |
|
Die zanger van BLOF vind ik wel een goeie En pas op ben serieus |
|
quote: Bah. Een vriend van mij speelt Mondharmonica en ik wilde samen met hem Black Sabbath gaan spelen. Komt hij gisteren naar me toe om te melden dat hij een drummer had gevonden voor onze band, ze wilde nummers van BLOF gaan spelen. Oftewel dat was mijn zoveelste bandverleden. Ik tref altijd de verkeerde muzikanten. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |