|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Top vijf: - David Gilmour - Jeff Beck - Daniel Cavanagh - Stevie Ray Vaughan - Tony Iommi Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: I was being sarcastic Bruce Banner |
|
Luca Turilli (rhapsody+eigen project) Alexi Laiho (CoB ) Herman Li (dragonforce) Jyri Vahvanen (Battlelore)omdat het zo'n wrede beer is!! Timo Tolkki (Stratovarius) om maar een paar te noemen [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-06-2003 10:51] Bruce Banner |
|
quote: Thenks En over vrouwelijke gitaarhelden: - Jay Foucher - Jennifer Batten - Muriel Anderson Om er maar ff een paar te noemen, en toch ook niet slecht: Lita Ford |
|
quote: Sorry, maar ik heb niet zo op line 6, zonder pedalen geen lekker vet geluid uit te krijgen. Hmmpff, en die insane knop, nonsens. Maar oke, ieder zijn eigen sound |
|
enkele van de beste: Gary Moore Ritchie Blackmore Ingwie Malmsteen Steve Vai Joe Satriani ... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: No thanks, is gewoon zo quote: ik ken alleen Jennifer Batten... Moet ik mij nu schamen???? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: AAARGH ik had - Steve Lukather vergeten.... dom meisje.... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:nou ik ken ze allemaal niet |
|
quote: Ja maar jij bent ook drummer dus jij kent alleen drummers.... duzzzz "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
jajaja!! |
|
quote: Hmmm.. maar ff een beste drummers topic opengooien dan? Ik weet er nog wel een paar [ikke fanatiek, ikke drumstokjes van DrumHelden sparen!!! ] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:hmm die van mij heb je nog niet.... |
|
quote: Inderdaad! Wat moet ik er voor doen? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
ON TOPIC ! Goede gitaristen: ook zeker niet te vergeten: - Dimebag Darrell !!! |
|
En mcoenen natuurlijk! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:ik ben het roerend met je eens! (behalve die Alexi Laiho...die vind ik niet zo...) |
|
quote: idd, Jennifer Batten en Lita Ford ( kiss me deadly, dit nummer is voor mij écht jeugdsentiment ) oh ja en t nummer Close my eyes forever van Lita en Ozzy [Dit bericht is gewijzigd door Mirandarijntje op 02-07-2003 0:54] |
|
Eigenlijk teveel om op te noemen en de meeste zijn al opgenoemd, die er ook bij horen zijn ; - Alan Holdsworth - Paco de Lucia - Greg Howe - Ritchie Kotzen - Joey Tafolla - Vinnie Moore - Carl Verheyen - Bernd Steidl - gitarist van Rob Rock ( afgelopen weekend, niet normaal, respect voor die vent ) - Marty Friedman - James Murphy - Chuck Billy - Darren Housholder - Paul Gilbert - Jeff Waters - Jeff Loomis en ga zo maar doooooooor..... |
|
Die vent van Symphony X Bruce Banner |
|
quote: eindelijk iemand die Holdsworth noemt! |
|
Zeker wel een van de beste naar mijn mening. (I.i.g. op technisch gebied): Michael Angelo Verder vind ik Tony Iommi en Dave Mustaine erg goed, maarja smaken verschillen dus er is niet echt EEN de beste vind ik I was me but now he's gone |
|
quote: Kerry king vind ik geen goeie gitarist maar een kale houthakker en de Ramones vallen onder de subcategorie bejaarde punkpipo's die ik wel amusant vind als ik m'n oren dichtgezopen heb. . maar goed da's mijn mening |
|
Yngwie Malmsteen eens geluisterd, die kerel weet toch ook wel hoe het werkt. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |