|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
NL- Marcel Coenen, schred held Paul gilbert Rusty cooley Malmsteen |
|
quote: Ratje vanuit griekenlnd, leert nieuwe woorden; Masa Boogie, Schredheld, waar blijft de Feta van Line 6 |
|
quote: The tongeu in nose bend spant helemaal de kroon... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: Thank you |
|
quote: Ja hoor. Tegen de tijd dat je zo speeld als Petrucci praten we verder. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: *kuch* Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Als jij denkt dat de muziek van bijv. Vai en Satriani alleen gebaseerd is op vingervlugheid, dan heb je het mis. Het is 1 aspect in hun muziek die ze ook goed onder controlle hebben. Maar zoals je al aangaf quote:is het waarschijnlijk meer een resentiment jegens hun populariteit onder gitaristen. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 24-06-2003 10:51] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dat geshred boeit me totaal niet, alhoewel ik bets van een goede gitarist houd, maar daar hoef je echt geen satriani of vai voor te heten! Ik weet dat hier in Nl muzikanten altijd de gekste technische hoogstandjes willen horen zie populariteit van Dream Theater en consorten. Ik geef veel meer pure rauwe metal kracht, er is niets mis mee als je dergeljike muzikanten cq. bands goed vind maar het heeft voor mij weinig met het metal gevoel te maken. Een goede solo kunnen veel gitaristen spelen, als ie maar in het teken staat van een song, heb ook een tyfus hekel aan lange drumsolo's en gitaarsolo's tijdens concerten, man man man...... Alhoewel het erg leuk was om Mike Terrana van RAGE bezig te zien wat een beest was dat zeg, maar ja dei maakte een complete circusact van zijn drumsolo, dat was wel weer entertaining! |
|
Die knaap van sun caged, hoe heet hij ook alweer... kan ff niet op zn naam komen. Het is ook wel een sympathieke jongen... M.C: Bruce Banner |
|
Marcel Coenen... hij staat 3 of 4 posts boven je ofzo Maar wat is shredden nou precies. Ik hoor het wel eens vaker maar wat is het nou eigenlijk dan ? (ik als bassist ben nie zo thuis in de gitaristen termen.) Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: over het algemeen: belachelijk snel en goed spelen, vaak technisch gezien moeilijk(er) te spelen door het gros |
|
Ik roep : James Murphy |
|
quote: da;s inderdaad een hele goeie! eentje die niet in zinloos geshred vervalt! Heerlijk die man! een echte metalhead! |
|
beste gitarist ? Hmmm moeilijke vraag er zijn zoveel goeie gitaristen en ligt er ook erg aan wanneer ik ernaar luister....... ligt dus aan het gevoel wat ik op die moment heb...... |
|
quote: Je luistert met oorkleppen, je ziet alleen het technische maar mist het geheel, het muzikale geheel. Jammer voor jou. Maar bekijk het aan de postieve kant, je profileert je uniekheid door tegen de haren in te strijken van de mensen met een objectieve smaak. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 24-06-2003 20:37] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Soory dat is niet aan jou om te bepalen, misschien ben ik wel veel meer open minded dan jij! Je durft nogal jezelf een objectieve smaak toe te delen, smaak is per definitie NIET objectief volgens mij probeer je gewoon een paar dure woorden in een zin te proppen! Sorry maar je slaat de plank helemaal mis, op een vrij arrogante manier! Ik vind die Azagtoth overigens best een originele gitarist, maar de laatste maaksels van MA kunnen me niet zo bekoren, de oudere CD's vind ik echter wel goed zeker "altars of madness" |
|
quote: Hoewel ik Vai dan nog goed vindt (Zappa & later werk, Passion & warfare uit jeugdsentiment) ben ik het hier verder wel mee eens, Satriani, Malmsteen etc etc allemaal ego's [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-06-2003 21:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
NU eens geen snelheidmonster maar wel een goede gitarist: Harry saksioni (of hoe je die naam ook schrijft)! |
|
quote: DAMN smaak is hier wel heeeel erg ver te zoeken......... |
|
quote: O my god........*krrrt* Kerry King ?!?!?!?!?! Muahahahaha .....lol |
|
quote: David Hollestelle Junior van herman Brood is ook heel goed, je hoeft echt geen snelheids monster te zijn om goed te zijn! Yngwie malmsteen is een schoolvoorbeel van walgelijke arrogantie, geef mij Dimebag darrel van Pantera maar, die is pas echt uniek, waar Yngwie gewoon een Richie Blackmore impersonator is (RB is natuurlijk wel een god!) wat dacht je van Glenn Tipton da's ook niet de eesrte de beste, dat zijn nou gitarsiten naar mijn hart! |
|
quote: Glen tipton is natuurlijk klasse, net als bijvoorbeeld dave murray . Maar de eerste cd van yngwie vind ik echt supergoed, hoe groot het ego van die man ook moge zijn. Luister maar eesn naar die cd. En het goed vinden is eigenlijk vooral gebaseerd op de kracht van de nummers. |
|
Joe Satriani Steve Vai Jimi Hendrix en ik vergeet er bijna eentje (jaja, ik heb een zieke geest): Syd Barrett |
|
Steve Howe Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |