|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Het eerste nummer op Masterpiece of Bitterness vind ik heerlijk, maar voor de rest kan deze plaat naar mijn mening niet tippen aan het meesterwerk Köld. Kiezen tussen Köld en de nieuwe bevalt me echter veel moeilijker, omdat beide albums naar mijn mening van uitzonderlijk hoge kwaliteit zijn. Ondanks beide albums sterk verschillen t.o.v. elkaar, herken je toch onmiddellijk dat het Sólstafir is. Ik zie er enorm naar uit om Sólstafir aan het werk te zien op Roadburn. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 13-12-2011 15:28] |
|
Nu voor het eerst aan het luisteren. Lekker herkenbaar Sólstafir, zang blijft heerlijk, iets te 'voorspelbare' deuntjes. Komende tijd wat vaker luisteren. |
|
Pfoeh die climax op Djákninn hee, het duurt en het duurt maar, echt te gek Nu Kold eens even aanslingeren. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hmm wederom niet allemaal knallers maar wat raast en beukt She Destroys Again er heerlijk op los zeg ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Als er ooit nog eens iets over plagiaat mag gaan.... Is het begin van dit nummer (Melrakkablús) niet gewoon keihard gejat uit Popplagið van Sigur ros. |
|
het is inderdaad wel vergelijkbaar, maar om dit af te doen als plagiaat... ik denk dat dan belachelijk veel muziek plagiaat is |
|
Voor het eerst de nieuwe plaat gehoord....wat een meesterwerk weer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oja, ze hebben ook een video voor Fjara: |
|
Mooie video! En mooi nummer Het album als geheel blijf ik toch wat zwakjes vinden. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De nieuwe dubbelaar is inderdaad een juweeltje. Fjara is trouwens een oorwurm; de melodie blijft soms echt dagen in mijn hoofd hangen. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
23-03 in de Baroeg, leuke package zo |
|
Maak dan even een topic hiervoor aan Leuke package inderdaad. |
|
quote: Check |
|
Mooi dat ze ook in magasin4 spelen Nu maar hopen dat ze rekening houden met het feit dat behoorlijk wat mensen met de trein komen. |
|
Jammer dat deze tour niet naar Istanbul komt. Misschien maar eens een weekendje Brussel overwegen... |
|
njammie! Valt Solstafir live een beetje mee eigenlijk? Horns up! |
|
Ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Magasin 4, ideaal! Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ik zag ze 2x tot nu toe. De ene keer op paganfest was het behoorlijk mager, maar de andere keer op Roadburn vond ik het toch erg vetjes. Hoewel het me toch meer doet op cd. |
|
Op Paganfest vond ik ze ook niet geweldig. Op Hellfest daarentegen, op een setting die eigenlijk veel minder bij hun stijl past, vond ik het dan weer fantastisch. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vond ze geniaal op Roadburn, maar op FortaRock kwamen ze een stuk minder goed uit de verf. |
|
Gezien in het voorprogramma van Swallow the Sun toen ik het niet kende, fantastische show. Roadburn show (van bijna 2u) was ook geniaal, Paganfest was mwah maar daar stonden ze als eerste en een tikje misplaatst tussen de sukkeltjes, Hellfest was degelijk. Komen het beste over in een zaal naar mijn idee dus ik denk dat deze show wel tof gaat worden. |
|
Vette liveband, hoor. Eerste keer zag ik ze op Aurora Infernalis tussen alle corpsepaint en stofzuigerblack. Volledig uit de toon en het beste optreden van het festival. RB show was inderdaad ook heel goed. Misschien wel aanwezig in R'dam, even zien of het haalbaar is met het OV. Weinig zin om halverwege weer weg te moeten. You have time. You are doing fine. |
|
dit wil ik niet missen, 17/3 staat ingeboekt! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |