|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Het nieuwe nummer van Katla (nieuwe band van ex-drummer Guðmundur Óli Pálmason) vind ik beter: https://katlaiceland.bandcamp.com/track/hyld-pi-2 |
|
Ik vind het nummer best wel lekker ondertussen! |
|
Beluister de nieuwe plaat: Berdreyminn Ik vind het een gruwelijk saaie bedoening geworden. Niet eens zo slecht, maar het doet me helemaal niks. Sólstafir heeft nu geen metalinvloeden meer en gaat richting post-punk/post-rock met een stevige Pink Floyd-invloed. De dynamiek en subtiliteit van het vorige werk ontbreekt compleet, nummers bouwen grotendeels op dezelfde wijze op. De nieuwe drummer voegt niks toe aan het geheel, veel te oppervlakkig allemaal. Gummi was ook technisch geen gruwelijk goede drummer, maar die had tenminste een eigen stijl en flow. Dit is gewoon ritmisch aan de lompe kant. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 26-05-2017 18:38] |
|
Ótta is een stuk beter, maar zeker geen slechte plaat. Met name het afsluitende nummer is sterk. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 01-06-2017 18:09] |
|
Sterke plaat. Zachter dan de vorige platen. Meer emotie. Meer gelaagd. Moet wat groeien. |
|
Zes november komt het album uit. |
|
Nieuwe track: Ik vind dit een heel stuk beter dan het materiaal op de vorige plaat. Voelt een stuk dynamischer aan en vooral het drumwerk is er behoorlijk op vooruit gegaan. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 05-08-2020 16:31] |
|
Erg nice idd! Hoor er toch wat Köld invloeden in terug. |
|
|
|
De volledige nieuwe plaat: |
|
quote: Net een paar nummers geluisterd, ik vind het een pak beter dan de laatste twee albums. Weer een beetje meer richting Köld |
|
quote: Absoluut! Dit is de plaat die ik graag van ze had gehoord na Svartir Sandar. |
|
Ik vind het persoonlijk een schot hagel. Af en toe een treffer maar dat is het ook. Blijft niet echt hangen. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Veel van 't zelfde en allemaal al eens eerder gedaan. De vorige was droevig, maar deze is nog slechter. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |