![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Releasedatum: 29 augustus Tracklist: 01 “Lágnætti” 02 “Ótta” 03 “Rismál” 04 “Dagmál” 05 “Miðdegi” 06 “Nón” 07 “Miðaftann” 08 “Náttmál” Ótta is al te beluisteren!!!! ![]() Klinkt behoorlijk als Sigur Rós. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 12-06-2014 21:13] ![]() |
|
Mag hopen dat ze hun eigen geluid trouw blijven. Vind Sigur Rós wel zo'n schijtband. wouter023 ![]() |
|
quote: Ja! ![]() ![]() |
|
ik ben fan! Horns up! ![]() |
|
![]() |
|
De nieuwe plaat is inmiddels te streamen: Ótta [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-08-2014 22:10] ![]() |
|
Ik zit ondertussen aan de 4de track en denk nu al te weten wie er helemaal bovenaan mijn jaarlijst zal staan. ![]() edit: Dat laatste nummer Náttmál kan zomaar uitgroeien tot mijn favoriet Solstafir nummer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 19-08-2014 22:25] ![]() |
|
Voor het eerst gehoord op Graspop dit jaar, intens concert. Qua studiowerk ken ik echter niets, waar start ik mee? ![]() |
|
Köld You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: ![]() En daarna terugkeren in de tijd: Masterpiece of Bitterness, I Blodi og Anda en Till Valhaller ![]() ![]() |
|
Thx beiden! ![]() |
|
Ik zou eerder in de omgekeerde richting gaan. Starten bij Kold (bij Masterpiece als je grondig wil doen) en dan Svartir Sandar en de nieuwe. Met het werk voor Masterpiece heb ik een pak minder en vind ik minder relevant voor wat Solstafir tegenwoordig is. (Gezien je aangeeft ze op Graspop gezien te hebben zul je zelfs uit Masterpiece al niets meer herkennen.) ![]() |
|
Woehoe, Season of Mist heeft de order verzonden ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Ótta is echt een prachtig stuk muziek. Misschien wel mijn nummer één van 2014! Fuck wat mooi ![]() ![]() |
|
Ik weet het nog niet zo, ook deze plaat verbleekt bij Köld. De elevator mix van Ótta is wel behoorlijk de shit, trouwens. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
![]() |
|
https://solstafirofficial.wordpress.com/2015/06/03/statement-about-my-forced-absence-from-solstafir/ www.marchefunebre.be - doom death metal ![]() |
|
Well damn ![]() ![]() |
|
2e Pinksterdag in de Patronaat met piano en strijkkwartet ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
![]() |
|
Klinkt vreemd... Nog effe laten bezinken. ![]() |
|
Dit bevalt me wel, goede Maserati-vibe. ![]() |
|
Sinds de belabberde show op Into the Void nooit meer geluisterd. Ik wil nog weleens een poging wagen, maar aan de hand van dat optreden verwacht ik met name crowdpleasers met dansbare drumritmes. Wat ook leuk kan zijn hoor. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Nummer is nog niet heel overtuigend ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |