|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het werkelijk te beroerd om te betalen voor prutsers die te lam zijn om te werken of te lam zijn om een pilleke te slikken of condoom om te doen. |
|
quote: , tja het werkt gewoon met een verhouding hé, troost het je als ik zeg dat ik op het begin van mijn loopbaan niet veel meer overhield dan dat ? Het idee achter het systeem is prachtig, maar het moet nog (nog) eens grondig worden doorgelicht. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 12-05-2003 12:07] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Maar, nog eens, waarom moet de bevolking (via belastingen) betalen voor andermans kinderen? Ik vind dat zo krom .. |
|
quote: Om dezelfde reden dat er voor al jouw latere (eventuele) noden wordt betaald (en kinderen hebben is toch een -nu ja- "recht" en ze onderhouden een nood), je zou sociale bijdragen idd kunnen gaan opdelen, maar waar gaat dat eindigen? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Kijk ziektes en werkeloosheid hebben nogal veel dat je er weinig aan kunt doen. Kinderen is een keuze, en dat mijn buurman 15 minipuisten op de wereld wilt zetten moet niet ten koste van mijn loon gaan |
|
quote: Een beetje kort gezien zo hé. Heb jij vb een zus ofzo of andere familie die kinderen plannen/hebben? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Mijn zus heeft 1 klein ... Wil ik ook niet voor hoeven betalen .. Gata me om het principe .. het is JOUW kind dus JIJ betaald er maar voor. |
|
quote: He pompetje horlepiep ik krijg kinderbijslag, niet afschaffen dus, wij sparen dit geld op voor hem, zodat hij later naar een goeie school kan gaan. En nou opzouten graag |
|
quote:Ik wil niet betalen voor jouw kind ... |
|
Kinderbijslag aanpassen aan het inkomen van de ouders zou een goed begin zijn, en een limiet stellen van 1 ofzo. Vind je een 2e kind echt nodig, dan dok er maar voor. Ik wil ook wel een 2e auto, maar bijslag ho maar. Waarom een ander zijn hobby lopen te financieren? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Flikker op man, wat moet jij nou met dat geld doen, hij heeft het harder nodig dan jij, wat doe je voor werk, of zit je soms vet achter die computer, betalen zal je, God heeft je op de wereld gezet om ieder ander die het slecht heeft te helpen, dus betalen zal je, moet je toch blijven inleveren. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 13-05-2003 21:45] |
|
quote:Dan nog , ik ga niet betalen omdat jij zo nodig een kind moet hebben. |
|
Het solidariteitsprincipe he, kinderbijslag is er in de eerste plaats om die koters te helpen nog een beetje behoorlijk leven te kunnen laten lijden...helaas is het voor sommige mensen een reden om nog meer kinderen te krijgen... ik ben het helemaal eens om de grens bij 2 te stellen, nederland is al vol genoeg And my marlboro light |
|
quote: Ik heb het lang en breed genoeg, leef lekker op een vetpot, maar hoe kun een auto met een kind vergelijken, heb ze zelf maar eens dan lul je anders knuppel rozenwater Als je tot jezelf bent gekomen en ouder bent en je vriendin wil een kind dan is de bijslag meer dan van harte welkom, jullie lullen een pot nat, verwende kwasten inleveren het geld en iedere drie maanden innen en op het spaarboekje van mijn kind zetten PONG |
|
Solidariteit .. mijn aars ... Ik wil niks van de maatschappij, en wil ze ook niks geven |
|
quote: En toch zal je moeten Jenje, jouw ouders kregen hetzelfde voor jou, en kijk wat er van jou geworden is, iedereen verdiend n kans of wil je soms dat alle kinderen vermoord worden of enge ziektes krijgen Solidariteit..mijn aars... is niet meer van de wereld |
|
quote:Dat beleid is juist achterhaald. Klein deel van de bevolking betaald de lamme en de luie ... En dat mag van mij zo onderhand wel eens afgelopen zijn. Niemand heeft je gedwongen kinderen te nemen, dus zorg er zelf maar voor, kun je het niet betalen, dan moet je geen kinderen nemen, NADENKEN, verantwoordelijkheid voor je eigen daden |
|
quote: Wat heeft dat nou met dwingen te maken, we wilden gewoon een kind is dat zo moeilijk, ik kan het rustig ophoesten hoor, maar wat denk je wat school later kost, dit is een middeltje om het op te kunnen sparen, en als je zo lult als verantwoordelijkheid voor je eigen daden, had jou moeder ook maar geen kinderen moeten nemen dan was jij er ook niet geweest, grote bek achter de computer maar als je moeder en lieve vader die nacht niet....... hadden gedaan dan was Jenje niet ontwaakt gooi dat gelul maar in de ruimte jongen. Maar gelijk heb ik en dat geldt voor iedereen je bloed eigen moeder en lieve vader hebben door de jaren heen bijslag van jullie gehad, wees blij dat je leeft en dat je iets voor n ander kunt betekenen [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 13-05-2003 22:00] |
|
Hahaha ja jij wilt graag wat voor anderen betekenen ... |
|
jenje is alleen een virus/bug. |
|
quote:I multiply by thousands ... zonder kinderbijslag .. |
|
quote: Grote sukkel dat je erbij loopt. Toch gelijk gekregen, ga je moeder maar pesten, die je alleen op de wereld heeft gezet. |
|
quote: Gaap ... |
|
quote: Vette boer op klompen in de weilanden van Waldrock |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |