|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga alsjeblieft ergens anders huilen. Ik (een mevrouw) had er geen moer om gegeven als ik er niet was geweest (de tijd voor 23 januari 1975 was geen vervelende tijd voor mij). Nu ik er eenmaal ben probeer ik er het beste van te maken. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Je hebt het gelezen, duurde wel minstens 5 minuten, wakker worden niet slapen hoor, voor straks weltrusten True true true en anders ontrue [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 14-05-2003 18:15] |
|
quote: Helemaal mee eens! Don't blush when I rip you open |
|
quote:Ja lekker, over 20 jaar is er dan nog midner geld om al die oudjes te onderhouden...(ergo, die kinderenen wij moet meer gaan betalen). [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 14-05-2003 18:52] |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: He kut wijf helemaal mee eens, en als je oud bent, schiet ik een kogel door je long, hoef ik ook geen ouderbijslag aan jou te betalen |
|
quote: Je bent wel een gezellige gozer he! Normaal reageren is niet je sterkste kant, blijkt wel weer. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Moet gij zeggen, zeg precies hetzelfde als jij. |
|
quote: Ik had het over normaal gereageren/ discussieren etc.. laat maar, ik ga eten! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ik moet niet lezen wat er staat, en jij ook niet SMAKELIJK |
|
Jammer dat zo een srieus topic kan verzanden in geflame. Echt jammer. Maar toch zitten er een paar juweeltjes van ideeën bij. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: We kunnen het nog verder verknallen, als je bek overhoud omtrent kinderbijslag niet van mn loon. |
|
quote:Mooie volzin. Maar ik blijf erbij, net als in een winkel: you broke it, you pay for it. Zo vind ik trouwens ook dat alle gevangenen best iets nuttigs kunnen doen om mijn brood te verdienen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |