IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Moderne black metal Volgende pagina
Gorath
Usericon van Gorath
Posted 12-05-2003 19:19 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Taake, Satyricon, (oude) Ulver, (oude) Fleurety, (oude) Enslaved, Opeth, Emperor, Darkthrone, Thorns,...

Check GORATH!!! Drie nummers online op http://get.to/gorath

Reacties graag

[Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 13-05-2003 23:25]

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2003 19:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Lijkt me...

..regelrechte spam.

En waarom zeg je ..[oude] Enslaved... met als topiktitel moderne blackmetal?

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 12-05-2003 19:25 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 19:23 schreef Slechtheid het volgende:
Lijkt me...

..regelrechte spam.

En waarom zeg je ..[oude] Enslaved... met als topiktitel moderne blackmetal?

ja, daar zat ik net een heeeel mooi verhaal over te typen maar ben dus alweer te laat. Iig bullshit topic van een member met net 3 posts. Ik ben ook niet zo'n fervent poster maar dis een beetje

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 12-05-2003 19:28 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Er is wel vette moderne black metal. Noem een

Khold - Phantom
Satyricon - Volcano
Darkthrone - Hate Them

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Sater
Usericon van Sater
Posted 12-05-2003 19:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

link doet het niet

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 12-05-2003 19:43 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 19:41 schreef Sater het volgende:
link doet het niet

. erachter weg halen.

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 12-05-2003 19:50 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Modder erne Black Metal is er wel degelijk, mein hern wat dacht uu van Celebratum aus their Noors

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-05-2003 19:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 19:19 schreef Gorath het volgende:
Taake, Satyricon, (oude) Ulver, (oude) Fleurety, (oude) Enslaved, Opeth, Emperor, Darkthrone, Thorns,...

Check GORATH!!! Drie nummers online op http://get.to/gorath.

Reacties graag
Zowel Taake,oude ulver,oude Fleurety,oude Enslaved en Darkthrone noem ik geen moderne blackmetal.Opeth is al helemaal geen blackmetal.

Onder moderne blackmetal versta ikzelf:
nieuwe Fleurety,nieuwe Malignant Eternal,nieuwe Satyricon,Limbonic Art,Dimension F3H,nieuwe Emperor,Crest of Darkness....

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Sater
Usericon van Sater
Posted 12-05-2003 20:20 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 19:43 schreef Fedaykin het volgende:
. erachter weg halen.

danku

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 12-05-2003 21:06 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

Gorath tijdje geleden beluisterd, klinkt wel ok, a la satyricon.

I welcome you to a world pitch black

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 13-05-2003 23:23 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Jup, dit is zeker spam, maar wat is daar mis mee?

Misschien is de term 'moderne black metal' wat dubbelzinnig. Maar de black metal die ten tijde van Vikingligr Veldi, Min tid skal komme, Bergtatt, The Shadowthrone,... wordt tegenwoordig niet meer veel gespeeld. Je hebt wel bands zoals Taake, Thorns of Satyricon, die wat naar die tijden neigen. En Opeth is geen black metal nee, maar sommige mensen vinden Satyricon ook geen black metal. Of Emperor ook niet. Maar er zijn wat Opeth invloeden te horen in Gorath.

Enfin, genoeg gezeverd, je zou beter eens luisteren!!! En als het suckt, zeg het me dan ook maar!!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-05-2003 23:30 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Vaag. Dan zou je juist de nieuwe Enslaved moeten noemen. Vikingligr Veldi is toch de oude Enslaved?

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 13-05-2003 23:32 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 23:30 schreef BurZum het volgende:
Vaag. Dan zou je juist de nieuwe Enslaved moeten noemen. Vikingligr Veldi is toch de oude Enslaved?

Huh? Het laatste wat ik van Enslaved had gehoord was niet om naar thuis te schrijven, dus laat me de 'nieuwe' Enslaved maar snel vergeten

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-05-2003 23:37 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 13 mei 2003 23:32 schreef Gorath het volgende:
Huh? Het laatste wat ik van Enslaved had gehoord was niet om naar thuis te schrijven, dus laat me de 'nieuwe' Enslaved maar snel vergeten

Ok nog een keer:

Je maakt een topic aan over "moderne Black Metal" en noemt dan Vikingligr Veldi.

Wat is daar modern aan?

Ik denk dan eerder aan bands als Aborym.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-05-2003 23:37]

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 13-05-2003 23:38 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Dat heb ik in een vorige post wat proberen te verklaren.

Hoe zou jij het dan noemen?

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-05-2003 23:42 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 13 mei 2003 23:38 schreef Gorath het volgende:

Hoe zou jij het dan noemen?

Old skool

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-05-2003 23:42]

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 13-05-2003 23:46 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ja, er is gewoon geen benaming voor dergelijek black metal

Geef toe, bij old school black metal denk je toch automatisch aan die Amerikaanse B-klonen van Celtic Frost, Bathory en Darkthrone?

Heb je al geuisterd ondertussen?

ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 14-05-2003 1:18 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

nieuwe ulver! (okee zker geen black metal! wel goed!)

the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-05-2003 8:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Dit slaat nergens op...

Slotjuuuuuuuuuuuuuuuuh!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-05-2003 10:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 19:25 schreef Magistus het volgende:
ja, daar zat ik net een heeeel mooi verhaal over te typen maar ben dus alweer te laat. Iig bullshit topic van een member met net 3 posts. Ik ben ook niet zo'n fervent poster maar dis een beetje

Hoe kom je aan die naam van je site.
En hoezo een omgekeerd pentagram bij iets van de noorse mythology?

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-05-2003 10:49 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 23:46 schreef Gorath het volgende:
Geef toe, bij old school black metal denk je toch automatisch aan die Amerikaanse B-klonen van Celtic Frost, Bathory en Darkthrone?

Heh?

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 14-05-2003 11:29 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

ik begrijp het ook niet helemaal, bedoel je hiermee bands als Borknagar? verduidelijken aub

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-05-2003 13:21 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Old school bm is toch van dat soort dat lijkt op Hellhammer/Celtic Frost, Bathory, Venom, Possessed,... Veel te simpel.

Borknagar daarintegen is wel erg vet. Wat in dezelfde stijl als Gorath ongeveer.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-05-2003 13:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Myrkskog?

Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 14-05-2003 13:41 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Anaal Nathrakh?

There is no religion higher than Truth!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 14-05-2003 14:05 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Botulistum?

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com