|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Van mij hoeven er geen bands uit elkaar te vallen.... als ik een band niet leuk vind luister ik er niet naar..... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Alle bands die vroeger goede en nu kut muziek maken (Metallica, Sepultura, Mayhem etc. etc.) |
|
maar het houdt het wel een beetje overzichtelijk en komen er minder kutbands op festivals he Je moeder. |
|
quote: Precies. |
|
quote: Helemaal mee eens! Elke band heeft z'n liefhebbers en z'n haters, laat iedereen lekker naar z'n favoriete muziek luisteren... ..."Hate can only create more hate"... |
|
hippies |
|
Deftones, wat een tyfus band! |
|
HIM.... zuigende poep homo dat hij er rond waggeld Niet dat je dat metal mag noemen maar toch... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Burzum. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hoe valt een eenmans band uit elkaar ? Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Sepultura zonder Max is geen Sepultura. Sepultura dus. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Gaan we misschien een pensioenleeftijd invoeren voor metalbands? Ik ging tot voor enekele jaren terug niet veel naar metalconcerten omdat ik toen nog in de waan was dat er absoluut volk mee moest (en er ook geen kat met me mee wou)en ik mijn schamele centjes aan andere dingen opsoupeerde, dus ik heb raar maar waar nog niet alles zo vaak gezien, dat opdoeken der "groten" (da's relatief) mag dus voor wat mij betreft nog lang wachten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Geen enkele band. |
|
quote:Gelukkig niet. |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nouja... qua instrumenten is het wel een beetje uit elkaar gevallen he... Zanger en keyboard aan de enekant en (werkeloze) gitaar aan de andere kant |
|
quote: Luid genoeg? Je kan me de bout hachelen! |
|
Ouwe zagers als Maiden en Slayer en Monolit. |
|
quote: Onheil is een eenmansproject goochemerd. Dat valt zo lastig uit elkaar En ze maken trouwens vette muziek. Tenminste geen true-heids-complex van hier tot ginder. Het liefst zie ik persoonlijk Cradle of Filth uitelkaar vallen zodat Martin Powell weer "terug" naar The Eternal of My Dying Bride kan Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ok. Eenmansproject. "ze" maken goede muziek?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: lees uit elkaar vallen als ermee stoppen en dat ze geen diepgang hebben is dezelfde discussie als dat cradle of filth bm is of niet.. Je moeder. |
|
quote: Ja dat las ik zelf ook al ... bek houden, of ik schop je van DC Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: NAZI!!! Gelukkig maar dat jij geen mod meer bent. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
* schop * Het huidige Metallica Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |