|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 3 "Sessie muzikanten" Sadist, Haat en Laster ...volgens het demo-boekje... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dan heet het lepra toch? And my marlboro light |
|
quote: ah oke one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: die heb ik huilend vertrade dus dat kan ik niet nagaan Je moeder. |
|
Ik trap nu veel mensen op hun ziel, maar dit is nou eenmaal mijn mening: Metallica. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Wow, een eigen mening. Alternatief hoor. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik wil eerst nog ff die nieuwe cd van hun horen: Ik ben ondertussen toch wel benieuwd wat er van geworden is, na wat ik er tot nu toe al over gehoord heb. Geen gitaarsolo's en geen ballads: Hmz, en ik maar denken dat dat de 2 dingen waren die van Ride The Lightning en Master Of Puppets zulke goede albums maakten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Cradle of Filth, haha al die pubers in tranen |
|
Ik kan - vredelievend als ik ben - geen band bedenken die ik graag uit elkaar zou willen zien vallen. |
|
sepultura en slayer enzo yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Eddy Wally mvg wk10 |
|
quote: grrrm die was nog op kopspijkers ja "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Metallica Dit slaat nergens op. |
|
Oh ja, het moest een METAL-band zijn he! Dit slaat nergens op. |
|
ik zie graag Marduk uit elkaar donderen.. ik erger me altijd kapot als ze weer eens op no mercy en x-mass staan met die lijpe wit/zwart geschilderde koppen en hun kutmuziek met0l! |
|
Manowar Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Opeth |
|
Ancient rites Met hun idioot achterhaald vlaemsch nationalistisch geleuter altijd. mvg wk10 |
|
quote:VLAAANDEREEEEEEN |
|
DE LEEEEUUUUWWWUH mvg wk10 |
|
quote: *haalt shotgun* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ManoWar... GAAAAAAAAAAAAAAAY!! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Linkin Park ook al is het geen metal. Tis gewoon zo's ongelooflijke KUTHOERENTYVUS band... Plegen gelijk een paar fans zelfmoord als we geluk hebbe " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: Ik zie graag eigenlijk alle commerciele metalbands uit elkaar vallen [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 18-06-2003 19:31] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |