IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Welke Metalband zie je het liefst uitelkaar vallen? Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-01-2007 13:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wel fraai hoe Hypnos zo'n 4 jaar nodig heeft om de moed op te kunnen brengen om een meid voor neukslet uit te maken

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 09-01-2007 18:52 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 9 januari 2007 13:14 schreef MindFolter het volgende:
KoRn. Ik heb de band toevallig nog live gezien ook, maar wat een rotzooi zeg. Maakt niet uit hoe je het bekijkt, het is echt troep. Ze kunnen gewoon niet live-spelen, en op het podium staat die mongool van een Jonathan Davis meer aan de zuurstoffles met z'n muil dan aan de microfoon. En als klap op de vuurpijl gaan ze dan een oud nummer verneuken van Metallica of Pink Floyd. Wat een lef.
Ik heb ze ooit eens op Dynamo gezien, toen vond ik het erg vet.

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 09-01-2007 20:52 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik wil net zeggen, heb ze ook eens live gezien maar vond het erg de moeite waard moet ik zeggen.

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 09-01-2007 21:01 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

2 maal gezien zelfs... 1 keer wat minder, andere keer supervet!!!
Op cd daarentegen vindk er maar niks aan...

Member of the iso-betawuste crew!!

Windir
Usericon van Windir
Posted 09-01-2007 21:54 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 18:29 schreef windkracht10 het volgende:
Ancient rites
Met hun idioot achterhaald vlaemsch nationalistisch geleuter altijd.

1. Het is veeeel meer dan vlaemsch nationalistisch geleuter (check de lyrics)
2. Vlaanderen is een streek die doorheen heel de geschiedenis bezet en overheerst is geweest door Nederlanders, Oostenrijkers, Spanjaarden, ... Plus dat er nu nog een grote vorm van verfranising in België aan de gang is.
3. Ancient Rites maakt vanaf dag 1 tot nu beestige muziek, waardoor ze voor mij zeker de nr.1 metalband maakt van mijn vaderland

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-01-2007 22:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Nee, hij had het over neuksletten.

Ontopic:

KoRn. Ik heb de band toevallig nog live gezien ook, maar wat een rotzooi zeg. Maakt niet uit hoe je het bekijkt, het is echt troep. Ze kunnen gewoon niet live-spelen, en op het podium staat die mongool van een Jonathan Davis meer aan de zuurstoffles met z'n muil dan aan de microfoon. En als klap op de vuurpijl gaan ze dan een oud nummer verneuken van Metallica of Pink Floyd. Wat een lef.

Hoezo is dat ontopic? Er staat toch echt METALband in de topictitel...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2007 22:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 18:29 schreef windkracht10 het volgende:
Ancient rites
Met hun idioot achterhaald vlaemsch nationalistisch geleuter altijd.
Kneus!

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 09-01-2007 22:25 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Nee, hij had het over neuksletten.

Ontopic:

Kerel, of Lodewijk is het geloof ik, van mij mag elke metalband rustig rondkloten, maar nadat ik die gedrochten van samples van jouw band gehoord heb hoop ik dat jouw band inclusief jijzelf uit elkaar pleurt.

Nog zo stoere internet warrior.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 09-01-2007 22:37 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Reacties op het bovenstaande: Korn mag van mij nog best een tijdje blijven bestaan, Ancient Rites daarentegen ben ik onderhand ook wel zat.

Eigen input:

~ Venom
~ Desaster
~ Iron Maiden

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2007 22:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

altx
Usericon van altx
Posted 09-01-2007 22:44 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2007 22:37 schreef Hexegot het volgende:
Reacties op het bovenstaande: Korn mag van mij nog best een tijdje blijven bestaan, Ancient Rites daarentegen ben ik onderhand ook wel zat.

Eigen input:

~ Venom
~ Desaster
~ Iron Maiden

Venom had na At War With Satan eigenlijk wel moeten stoppen ja.

Iron Maiden kan ik dan weer wat minder in komen, want ondanks dat Dance Of Death een relatief duur bierviltje was, vind ik A Matter Of Life And Death dan wel weer geslaagd.

En waarom Desaster, als ik vragen mag?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-01-2007 22:44 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 mei 2003 23:28 schreef TNightmare het volgende:
Ik gun alle metalbands hun bestaansrecht eigenlijk wel...

Juist.

Lekker belangrijk allemaal.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 09-01-2007 22:56 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2007 22:44 schreef altx het volgende:

Venom had na At War With Satan eigenlijk wel moeten stoppen ja.

Iron Maiden kan ik dan weer wat minder in komen, want ondanks dat Dance Of Death een relatief duur bierviltje was, vind ik A Matter Of Life And Death dan wel weer geslaagd.

En waarom Desaster, als ik vragen mag?

Maiden: omdat ze m.i. al jaren en jaren niks anders doen dan hun oeuvre t/m 'Somewhere In Time' nogmaals opnemen, maar dan achterstevoren of anderszins subtiel aangepast. Nog afgezien van alle zooi die tegenwoordig achter hun nieuwe studioalbums aankomt. Ik vind het meer en meer naar geldklopperij beginnen te ruiken.

Desaster: omdat die gewoon té erg zijn blijven hangen in de old school, inclusief matig spel (die zang! ) en 'true as hell'-imago, resulterend in matige nummers die niets toevoegen aan datgene wat er al is. Cliché, maar waar.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 09-01-2007 22:58]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2007 22:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Jezus kristus, je somt zo ongeveer 80 % van de gehele metalscene op, d.m.v. je post.

altx
Usericon van altx
Posted 09-01-2007 23:05 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2007 22:56 schreef Hexegot het volgende:
(...)

Desaster: omdat die gewoon té erg zijn blijven hangen in de old school, inclusief matig spel (die zang! ) en 'true as hell'-imago, resulterend in matige nummers die niets toevoegen aan datgene wat er al is. Cliché, maar waar.

Gelukkig dat smaken verschillen want ik vind Desaster eigenlijk juist het voorbeeld van hoe black/thrash hoort te klinken.

Vattakorongok
Usericon van Vattakorongok
Posted 09-01-2007 23:30 by Vattakorongok Wijzig reactieProfiel van VattakorongokQuote dit berichthttp://myspace.metalfrenkert.com

slipknot en the kelly family mogen van mij uitelkaar vallen.
Krijg je zo'n bende van. Ha!

Gelegenheids satanist

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2007 23:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Pff van mij mogen al die top40 groepjes uit elkaar vallen en in de vergetelheid verdwijnen, geen metalbands.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2007 23:48 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Het zal me echt geen fuck interesseren welke bands er mee kappen, zolang de bands die ik gaaf vind maar doorgaan. Als ik een band niet goed vind, waarom zou ik me dan druk maken over hun bestaan?

moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 09-01-2007 23:51 by moshcore Wijzig reactieProfiel van moshcoreQuote dit berichthttp://www.pixelarchitect.nl

ik ga geen vrienden maken..
- Metallica!

bah, oprotten met die ouwe lullo's!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2007 23:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Okay, stel ze kappen ermee:

"Metallica uitelkaar"*

wat heeft dat voor toegevoegde waarde aan je leven? Slaap je lekkerder, heb je minder pijn in je teen, worden de bands die je wel gaaf vind dan ineens nog leuker om naar te luisteren?

* of welke band dan ook.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 09-01-2007 23:55]

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 10-01-2007 10:31 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 9 januari 2007 22:56 schreef Hexegot het volgende:
Maiden: omdat ze m.i. al jaren en jaren niks anders doen dan hun oeuvre t/m 'Somewhere In Time' nogmaals opnemen, maar dan achterstevoren of anderszins subtiel aangepast.

Was dat maar waar...hadden we niet van die gedrochten als "No Prayer For The Dying" en al die troep met Blaze Baley gehad....

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-01-2007 10:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2007 21:54 schreef Windir het volgende:
1. Het is veeeel meer dan vlaemsch nationalistisch geleuter (check de lyrics)
2. Vlaanderen is een streek die doorheen heel de geschiedenis bezet en overheerst is geweest door Nederlanders, Oostenrijkers, Spanjaarden, ... Plus dat er nu nog een grote vorm van verfranising in België aan de gang is.
3. Ancient Rites maakt vanaf dag 1 tot nu beestige muziek, waardoor ze voor mij zeker de nr.1 metalband maakt van mijn vaderland

HAHAHAHAHAHAHAHA. Kutmuziek.
quote:
Op 9 januari 2007 23:30 schreef Vattakorongok het volgende:
slipknot en the kelly family mogen van mij uitelkaar vallen.
Krijg je zo'n bende van. Ha!

Nee man, Slipknot is vet!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Windir
Usericon van Windir
Posted 10-01-2007 11:45 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2007 10:43 schreef ZelThoR het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA. Kutmuziek.

Nee man, Slipknot is vet!

Slipknot vet en Ancient Rites kutmuziek?
Slipknot is niet meer dan wat puberaal lawaai die denken dat ze stoer zijn met hun maskertjes.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-01-2007 11:49 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Laat iedereen toch lekker doorspelen. Als je het kut vindt, dan luister je er toch niet naar?

(mocht ik in dit topic een band genoemd hebben, dan is dat bij deze herroepen. Ben te lui om te zoeken. Zal wel gedronken hebben ofzo. )

Bruce Banner

altx
Usericon van altx
Posted 10-01-2007 11:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2007 11:45 schreef Windir het volgende:
Slipknot vet en Ancient Rites kutmuziek?
Slipknot is niet meer dan wat puberaal lawaai die denken dat ze stoer zijn met hun maskertjes.

Deze reply is puberaal van iemand die denkt dat hij stoer is door Slipknot af te kraken.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com