|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: (C) |
|
zwaremetalen.com mvg wk10 |
|
Metallica en dat had al 10 jaar geleden moeten gebeuren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Maiden! Heimdall Thy Majestie Azrael Ivory Moon (metal? what am I saying) Metallicrap (metal?) ... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Emperor Fear Factory Abigor Limbonic Art Omdat ze het verdienen godverdomme! mvg wk10 |
|
quote: Ik dacht dat Emperor,Fear factory en Limonic art reeds uit elkaar waren??? |
|
Daarom juist nonde! mvg wk10 |
|
Sauron We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Vazal |
|
quote:sterf We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
|
|
sauron heerst... ze maken tenminste echte black metal, dat kun je al die internet projectjes van pipo's hier op zwaremetalen niet zeggen.. opzouten ermee dus.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
sauron is uitetrst oninteressant op het podium maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik altijd wegloop en ergens ga vreten als zij daarop staan als ge de nieuwe zooi de la Vazal hoort, piept men wel anders [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 03-08-2003 17:46] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Idd, opzouten met vazal |
|
Hate Eternal |
|
Cradle of Filth Manowar origineel he Don't touch me. I'm evil. |
|
Cradle of Filth en Stratovarius You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Cryptopsy Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
wat ik niks meer aan vind sinds hun eerste platen, en wat mij beterft mogen stoppen: - dark tranquillity - katatonia - sentenced - in flames - the gathering - samael - tiamat - moonspell enzo. Oud Vuil. |
|
quote: shotguns hebben veel brutere impact Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
slayer mag van mij okwel uitelkaar zo langzamerhand was echt te zuigelijk gewoon op wacken verder inflames en metallica en alles dat richting u-metal gaat tegenwoordig Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Metallica graag. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
tiranilor sauron onheil |
|
quote:Waarom wilt iedereen dat mijn steun en toeverlaat uit elkaar flikkert? ik stem op: nu-metal in het algemeen |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |