![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: (C) ![]() |
|
zwaremetalen.com ![]() mvg wk10 ![]() |
|
Metallica en dat had al 10 jaar geleden moeten gebeuren "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Maiden! Heimdall Thy Majestie Azrael Ivory Moon (metal? what am I saying) Metallicrap (metal?) ... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Emperor Fear Factory Abigor Limbonic Art Omdat ze het verdienen godverdomme! ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: Ik dacht dat Emperor,Fear factory en Limonic art reeds uit elkaar waren??? ![]() |
|
Daarom juist nonde! ![]() mvg wk10 ![]() |
|
Sauron ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Vazal ![]() ![]() |
|
quote:sterf ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
sauron heerst... ze maken tenminste echte black metal, dat kun je al die internet projectjes van pipo's hier op zwaremetalen niet zeggen.. opzouten ermee dus.. ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
sauron is uitetrst oninteressant op het podium ![]() maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik altijd wegloop en ergens ga vreten als zij daarop staan ![]() als ge de nieuwe zooi de la Vazal hoort, piept men wel anders ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 03-08-2003 17:46] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote:Idd, opzouten met vazal ![]() ![]() |
|
Hate Eternal ![]() |
|
Cradle of Filth Manowar origineel he Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
Cradle of Filth en Stratovarius You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Cryptopsy Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
wat ik niks meer aan vind sinds hun eerste platen, en wat mij beterft mogen stoppen: - dark tranquillity - katatonia - sentenced - in flames - the gathering - samael - tiamat - moonspell enzo. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: shotguns hebben veel brutere impact Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
slayer mag van mij okwel uitelkaar zo langzamerhand was echt te zuigelijk gewoon op wacken ![]() verder inflames en metallica en alles dat richting u-metal gaat tegenwoordig Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
Metallica graag. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
tiranilor sauron onheil ![]() |
|
quote:Waarom wilt iedereen dat mijn steun en toeverlaat uit elkaar flikkert? ![]() ik stem op: nu-metal in het algemeen ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |