|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Héhé, eigen schuld dikke bult |
|
Mooi! Afmaken dat tuig |
|
inderdaad, jammer dan, en of het nou een kattenhaatster is of niet, toch niks aan te doen Je moeder. |
|
tja iedereen glijdt wel eens uit |
|
Ehm, het is toch gebruikelijk om omgewenste jonge katjes (en honden) te verzuipen? (niet dat ik het ooit heb gedaan) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Nee! |
|
God straft meteen. |
|
quote: waarom is het niet gebruikelijk om ongewenste kinderen te verzuipen dan Je moeder. |
|
quote: Omdat die niet door de plee passen? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: In stukjes toch wel |
|
bwa de teef had wsl niet veel langer meer te leven, leuker was geweest iemand van half zo oud die katten mishandelt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Wellicht, eigenlijk nooit zo over nagedacht I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
whahahaha! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Een oom van een vriend van mij drukt de hoofdjes in |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 15-05-2003 17:12] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
kewl Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
God of Satan straft onmiddellijk...... |
|
maar goed voor haar.. kan ze meemaken wat die beestjes anders meemaakte.. dieren hebben ook gevoel! |
|
En jonge katjes zijn natuurlijk ook enorm lief! |
|
quote: psies |
|
Net goed! Als je geen katten wilt laat je je katten maar helpen, vedrinken is hardstikke zielig! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: en zo ist Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Heel wat meer dan een vrouw die jonge katjes wil verdrinken in ieder geval. |
|
quote: Wodan |
|
MUHAHAHA geweldig dit!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |