|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog sterker: het was de kat van mn vriendin? |
|
Als je kat ineens jongt, en je er gewoon niet voor kunt zorgen (eten voor een kat kost geld hoor), en niemand wil ze van je handen nemen, dan is het maar normaal dat je die diertjes afmaakt. Ergens dumpen en laten verhongeren is veel gruwelijker, hoor. Okee, ik zou het zelf ook niet kunnen, maar mijn grootmoeder heeft dat (50 jaar terug of zo) ook moeten doen met de jongen van haar kat. Ze kon gewoon die kosten niet dragen. Vind het wel stom dat jullie allemaal de dood van die vrouw bejubelen... |
|
quote:Een poes jongt niet 'ineens'.. dan heb je een vruchtbare poes en je maakt mij niet wijs dat je dat niet weet. Gewoon laten helpen, klaar uit.. daar is geen excuus voor. quote:Desnoods dump je de kittens voor de deur van het dierenasiel, maar zelfs dat vind ik behoorlijk lomp. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Okee, ik sprak inderdaad wel over 50 jaat terug, waar die opties allemaal nog nie mogelijk waren. Maar, die vrouw was 87, der is een goede kans da die nie eens besefte da ze haar kat kon laten steriliseren.. zou kunnen, ja? |
|
misschien probeerde ze wel net die 3 jonge katjes van de verdrinkingsdood te redden ! denk daar maar eens over na ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:Dan was ze niet uitgegleden en verzopen maar had ze de dag er op de hoofdprijs in de loterij gewonnen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Onze kat is gered van een boer die bij de katten de schup in de nek wilde zetten (voor de non-limbo 's: een spade op een bepaald punt van de wervelkolom plaatsen en hard naar beneden kracht zetten) Het was schijnbaar een goede redding want deze kat is nu al ouder dan mij (bijna 20) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: is de kat je aan het inhalen? andere tijdzone? gaf die oma die beestjes niet gewoon zwemles, alle bejaarden zijn toch lief? Oud Vuil. |
|
quote: sjah dat mocht je willen dat ze lief waren wow het kennen krengen zijn zo ben ik ook gestoken door een bejaarde op me stage toen met een vork haha... nou ze wou ze echt wel verzuipen ben wel blij dat ze er zelf achteraan gegaan is sorry klinkt hard maarjah |
|
Ja mijn kat zit in een different time dimension als ik, dan is ze weer 4 jaar oud en dan weer 20. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
|
|
Opmerkelijk hoe deze satanische blackmetal figuren opkomen voor kleine weerloze huisdiertjes. Ben erg blij dat jullie ze niet aan Satan offeren ofzo iets. |
|
vroeger verzoop bijna iedereen de ongewenste jongkjes van huisdieren. simpelweg omdat er geen geld voor was. mn pa heeft het oo kwel gedaan(en geloof me het is best moeilijk om zoiets te doen als je een hart hebt tenminste) hi jdeed ze in een zak,paar straatklinkers erbij en hopllaaa het kanaal in. dit is wel 30 a 40 jaar geleden [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 19-05-2003 9:25] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Je Ma is mannelijk? |
|
ooops Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Er staat nu 1000 Euro beloning op de gouden tip die naar de Alphen-aan-de-rijn kattenmoordenaar leidt |
|
1000 euro beloning? Ik help 'm net zo lief gratis om zeep. Ben niet zo gesteld op dierenhaters. De wereld is te klein om ook nog ruimte te bieden aan dat soort tuig, dus ruimen die hele dierenhatende handel. |
|
DONT tell me you're a wakkerdier fanatik? |
|
Heb een gruwelijke hekel aan geitenwollensokken milieu activisten, maar kom wel op voor dieren. Verder ben ik een pacifist en draag afgezien van wat gescheld weinig bij aan het welzijn van moeder Aarde. Ben puur uit principe wel lid van de Greenpeace, maar daar blijft het bij. Wereldnatuurfonds kan wat mij betreft ook de pleuris krijgen aangezien die achter het besluit staan van de Canadese overheid. Deze wil namelijk jaarlijks zo'n 1 miljoen zeehondjes gaan afslachten ipv de nu gebruikelijk 375.000. |
|
quote: waarom? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Hee Peti, volgens het WNF zou er toch een 'overschot' aan zeehondjes zijn, dus is het alleen maar goed wat Canada doet. Dat ze bijna allemaal levend gevild worden doet blijkbaar niet terzake. Ach ja, waarom zou het Wereldnatuurfonds zich druk maken om dierenleed. (hufters). Dat is ongeveer letterlijk wat zij als argument gaven. De Greenpeace ging er gelukkig wel tegenin, maar ja, samen met de Canadese overheid begin je er toch niks tegen. |
|
WNF onderschrijft doden 1 miljoen zeehonden Het Wereld Natuur Fonds onderschrijft een plan van de Canadese regering waarin is bepaald dat er de komende drie jaar meer dan een miljoen zeehonden doodgeknuppeld mogen worden. Volgens Bont Voor Dieren zal bijna de helft van deze zeehonden levend worden gevild en roept daarom op tot een e-mailactie. Ook andere natuur- en dierenorganisaties reageren geschokt.. Ik zat er dus niet ver vandaan!!! Walgelijk iig.. http://www.trosradar.nl/php/allpageuitzending/27 |
|
dan toch liever doodschieten dan knuppelen. Knuppelen heft alleen voordelen voor de Bont industrie |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |