|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
kut voor der... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: bont voor dieren e-mail-actie: http://www.bontvoordieren.nl/nieuws.php?item=wwf HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ok, metalgasten met een klein hartje zorg dat jullie meedoen aan die email actie! |
|
ach, toch een hoer |
|
got it scrap "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Blij dat jullie er ook zo over denken. Dan ben ik hier aan het goede adres.. |
|
Dat van WNF was hier al lang bekend en blijkt op een misverstand te berusten |
|
*kick* mailtje terug van het wereld natuurfonds quote: met andere woorden, ze laten de beestjes inderdaad doodknuppelen, maar het is juist goed? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Precies goed, ik haat mensen die dieren mishandelen. Ik heb zelf ook een kat en ik garandeer je dat ik dat wijf persoonlijk de nek om had gedraaid als ze iets geflikt had, en dat is bittere ernst! Maar dat geldt natuurlijk net zo hard voor andere huisdieren, gewoon afblijven, hou je er niet van prima dan neem je er geen een, maar blijf van iemand anders zijn beesten af! Ze moeten veel zwaarder gaan straffen tegen zulk soort mensen! |
|
Ik heb vandaag het zelfde emailtje terug gekregen en vind het maar een slap excuus. Waar ik me ook erg kwaad om kan maken is dat ze Bont voor dieren ook nog een veeg uit de pan geven, terwijl deze juist actief bezig zijn met het voorkomen van deze jacht. Het gene wat WNF nu als excuus gebruikt, is juist de reden waarom Bont voor Dieren zo kwaad is. Ze vinden het zoals ze nu zelf al aangeven niet belangrijk genoeg om er daadwerkelijk iets aan te doen, ze houden zich liever bezig met wat passieve hulp aangaande de leefomgeving e.d. Het is altijd makkelijker om wat te handelen om een stuk land ofzo ipv op de vuist te gaan met die of gene. Wil je echt dat er iets gebeurt, wordt dan lid van het IFAW of Bont voor dieren ofzo, maar laat dat WNF vallen. Wat ze heel kort door de bocht zeggen is dat ze geen voorstander zijn van de zeehonden jacht, maar er niks aan doen omdat ze zich al met andere zaken bezighouden. En dat ze een akkoord hebben getekend met de Canadese overheid blijft ook nog steeds een feit! Ben bang dat deze organisatie te groot is geworden en dat het geld helaas naar de verkeerde mensen gaat. Nu zijn er (veel te veel) mensen in dienst met een 9 tot 5 mentaliteit en puur werken voor het geld, en zeker geen hart meer hebben voor het werk of ook maar enigszins om dieren geven. Met andere woorden: Een stelletje zakkenvullers! Het voorkomen van dierenleed moet ALTIJD prioriteit nr.1 blijven. De rest komt later wel. Soms denk ik wel eens, misschien is het beter dat ze alle dieren uitroeien, dan is het eindelijk eens afgelopen. Immers, als er geen dieren meer zijn, valt er ook niks meer dood te knuppelen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |