|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ach ik ben niet zo'n huisdierenvriend, maar hier kan ik toch wel heel erg hard om lachen. Suffe bejaarden die uitglijden als ze arme zielige katjes aan het verdrinken is. |
|
ze was toch al heel oud |
|
ruik ik hier een motief voor 'mis'daad |
|
Ik hoop voor de kattenhaatster dat ze reïncarneert als kat [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-05-2003 18:47] |
|
quote:Geweldig en dan ga ik haar persoonlijk verdrinken! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: Heeeeeeeeee dan ben jij eigenlijk dus ook een kattenhater....... |
|
Ik heb ook een hekel aan katers. Die verdrink ik altijd Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:haha humor..je weet wel wat ik bedoel ..tuurlijk zou ik geen katje onder water kunnen houden. Zelfs niet als er de ziel van een venijnig oud dametje in zou zitten Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: hopelijk glij jij erachter aan en zoniet dan help ik wel jou te verdrinken.. we verdrinken jou toch ook niet jij bent toch ook een levend wezen nou zo een diertje ook !! [Dit bericht is gewijzigd door occult op 15-05-2003 20:14] |
|
jezus lees nog eens Je moeder. |
|
quote: sjah dat had i kdoor na de tweede keer en had het toen al verzonden |
|
quote: er zijn twee soorten katers.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
o ik ben weer te laat met mijn bijdehante reply one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Heb totaal geen medeleiden met dat mens. Opgeruimt staat nettjes Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: ach joh zet jij er ook gewoon 1 |
|
quote: Heheh ja, en wat een *mooie* nagedachtenis voor de familie. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik als kattenvriend zeg...mooi! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:"Jantje, we moeten je wat vertellen... er is wat gebeurt met oma. Ze probeerde een stel schattige jonge katjes te verzuipen en is toen uitgegleden." I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
als je geen jonge katten wilt, moet je de poezen laten castreren... en anders is verdrinken een oplossing, zolang je dan maar wel de poes laat castreren. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Had die stomme oude KUT maar lief moeten zijn, dat ze mag rotten in de hemel Wiegen Meister ! |
|
Ach, ik hou ook niet van katten, wel lullig, maar doet me niks, die taart kan me ook niks schelen |
|
Wel een keer een kat een vuist op zn kop gegeven omdat hij zn nagels in mn bovenbeen zette |
|
quote: --> dierenmishandeling Doe je dat nou ook als je een vriendin hebt ??? Wiegen Meister ! |
|
Wie een put graaft voor een ander valt er zelf in, daarmede is alles gezegd, nah Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |