|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ECHT NIET!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Echt nimmer nooit niet. And my marlboro light |
|
Man wat ijl je nou je heb ze 1 x gezien in dat kleine klote ruimtetje.. ze hadde tiranilor verkeerd af gestelt thats it dus hou jij je voorordelen lekker bij je Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: Cool, ik ken jou?? Ik heb ze al vaker gezien, en toen was het ook kut. Dat lag niet aan de afstelling maar aan de kwaliteiten van de band. Als jij het goed vindt mag dat, ik vind het waardeloos. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Vooroordelen . Tiralinor = carnaval efteling über gay black 'metal'. |
|
quote: jah k heb jou een aantal keertjes gezien ja.. man tiranilor is een uber band.. maar jah Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: Triestanilor ja "kijk ons eens true ende evol zijn" ultra gaye trieste deuntjes herrie "glamblack" |
|
quote: Oh, heb ik ooit met jou gepraat?? Zal wel niet. Naja, die Usericon is ook niet echt te missen he. Heb ik jou ooit in de waterfront gezien?? Maar he, veel plezier dan maar bij tiranilor, van mijn commentaar zal je verder geen last hebben. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
zou best kunnen kom er redelijk vaak dus majah Take Me Out Of This Black Hell |
|
wist niet dat die gasten ook groupies hadden..... |
|
Ben geen groupy vin het alleen een hele goeie band meer nie en ken de band lede dat zal er ook wel mee te maken hebbe Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: Dat je dat en pleine public toe durft te geven No ja.. je nickname is sowiezo al gay |
|
nee wou je zegge dat Snaack zo lekker normaal is :D Gaymaster Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: pffff wat ben jij een ontzettend vermoeiend en puberaal figuur. |
|
Ja, SnaacK! Assmaster! |
|
quote: maakt buiging dank u Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: Need I say more Ga fijn op het TMF forum zitten, knulletje |
|
quote: Bow to me faithfully Bow to me splendidly |
|
owjeej onze snaak master alla homofielio jat nou ook al fotos van me eng hoor Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: Doe eens een serieuze poging mij te proberen te beledigen, knulletje |
|
quote: dat zegt de jongen die zelf nagelak draagt.... |
|
quote: Touché |
|
quote: hmmms is dat niet een goede voor het o my goth topic "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ja inderdaad je haalt de woorden uit mn mond.Weet je ik dacht dat Tiranilor een stel posers was maar bij hem vergeleken zijn ze gewoon bescheiden |
|
quote: ik ben niet zo bekend in de poser scene vandaar dat ik ze niet kende. geen wonder dat ze vriendjes zijn, ik vraag me af of de relatie tussen hem en Tiranilor alleen vriendschappelijk of ook sexueel is "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |