|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:k heb ze nog nooit live gezien dus daar kan ik niet over oordelen, t is alleen dat ik degene die ik ken uit die band niet zo'n gedrag toeschrijf wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: als je dat beeld in stand wil houden zou ik iig maar niet gaan kijken dan. |
|
Moet wel zeggen dat de toetsenist erg goed is jammer dat het zo'n verschrikkelijk irritant mannetje is op het podium(en daar buiten)Eigenlijk zijn ze allemaal irritant maar hij krijgt een speciale vermelding damn. |
|
quote: Heh, typisch. Face it dude, you need a big break from metal |
|
quote: Ook dat ja, zeker als ik naar zo'n prutsband ga kijken. Al moet ik zeggen dat ik weer met veel plezier BM luister de laatste tijd (maar ik zou zo nòg een keer zestig CD's eruit kunnen gooien denk'k). Maar, ik pas want a. te weinig mensen gaan b. ik zit nog op m'n werk c. ik heb thuis nog wat dingen te doen vanavond |
|
als een paar andere zetemmers zouden gaan zou ik ook gaan, maar dan alleen voor de gezelligheid en zeker niet voor de band "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Toch erg jammer zo'n opmerking: POSER. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
moet dat een bekende band zijn dat tralinor, of zo, klinkt meer als de nieuwste efteling atractie |
|
Als ik niet wist dat het een nederlandsche band is dan zou ik beweren dat ze roemeens waren. |
|
Is het leuk hey? Hey, is het leuk? Hey? |
|
Vriend van mij speeld in zowel Tiranilor én Dark Desire, maar ik ga niet, tís niet mij ding |
|
quote: Raymond Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: hij weet vast zelf ook wel hij zijn vriend heet |
|
quote: Ja, dat is precies hoe ik er ook over denk... Don't blush when I rip you open |
|
quote: was meer een vraag maar was ut vraag teken vergeten [Dit bericht is gewijzigd door Satanic-Death op 17-05-2003 19:57] Take Me Out Of This Black Hell |
|
Heb Tiranilor nu zon drie keer gezien. Absoluut mijn muziek niet. Maar zie ook geen reden om hier een hele kruistocht tegen ze te beginnen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: idd |
|
opzich best een cewle gast Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: opzich? Opzich had ik wel een jongetje kunnen zijn, opzich wel. vaag term gebruik alert!!! |
|
Whahaha opzich wel ja, maar eigenlijk niet , Ik vind hem vaak wat te hyper [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 18-05-2003 13:25] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |