|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ow is dat tralalinor van de metal battle in Baroeg? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: ja die |
|
quote: LOL!! |
|
quote: OH MY FUCKIN' GOD I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Oh my fuckin' goth was ut toch Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Vind je het niet geil, die nagellak?? |
|
quote: Naja, als het een echte goth was had ie tenminste nog IETS van stijl I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Inderdaad, het is nog een wannabe-goth ook Extra triest uhhhh trui |
|
quote: Nou ja, het enige wat hij nog nodig heeft is de wens om zichzelf af te maken... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Da's morgen al he, dat concert? Zullen we er voor de gein heengaan? |
|
quote: Haha, SLAYOOOORRRRRRRR!!!!! Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ben er zowiezo morgenavond nie, maar Raj wel... misschien dat hij gek genoeg is *** edit *** een beetje Slayor geroep en bier is voor hem al snel genoeg [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 15-05-2003 22:50] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hehe, zou een goede grap zijn. Voor het podium met z'n allen een potje kaarten. |
|
quote: Ja, hij is een beetje simpel he?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: jij betaald? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Alleen als Snagger ook meegaat Vorige keer gooide hij zat een beker water bij de zanger in zijn smoel en riep hij "Hé wijf, je make-up is aan het uitlopen" |
|
quote: mwoah... laten we het erop houden dat hij snel tevreden is Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: ROFLMAO. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Wat een lage eigendunk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Als er genoeg mensen afspreken ga ik. |
|
quote: Ja dat was idd een schitterende actie Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: 20.00 op Den Haag CS Fuck it.. Ik laat mijn avond niet vergallen door zo'n triest kutbandje ook |
|
quote: Hoezo vergallen? Ik denk dat jullie dan meer lol hebben dan hunnie Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Das waar, irritant helemaal vooraan staan, veel bier drinken en SLAYORR roepen |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |