|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: het duurde even maar uiteindelijk viel het kwartje hoor |
|
Wie gaat? Ik ga hoor!! Pas maar op . |
|
quote: Zullen we in pak gaan |
|
quote: Zeg, nu ik het je zo goed heb uitgelegd, mag je me nu weltrusten wensen: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=743736&page=27 Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ik heb geen echt pak, maar redelijk net wel (zie die foto ja). Zou een goede grap zijn.... |
|
quote: Vooral als je met een aardige club bent, man of 10 ofzo En dan met een biertje in je hand heel erg irritant totaal ongeïnteresseerd vooraan het podium gaan staan brallen tijdens het optreden [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-05-2003 23:19] |
|
k ben geen fucking goth stelletje fuckers Take Me Out Of This Black Hell |
|
|
|
Met de Metalbattle juryl waren we het er in elk geval roerend over eens dat er maar 1 band was die absoluut de laatste plaats verdiende tijdens de voorronde in de Baroeg en dat was Tiranilor. Ze hadden zeker geen best geluid maar laat dat dan net toevallig alleen bij hen het geval geweest zijn.. Je versterkers fatsoenlijk afstellen op het podium is ook een vak apart.. Daarnaast waren de aankondigingen van de zanger hilarisch.. *evile stem* "Het volgende nummer gaat over..." *reactie uit de zaal* "WAT ZEG JE???".. en daarna waren alle aankondigingen gewoon weer normaal.. Ow ja Satanic Death: JE HEBT KORT HAAR DUS BEK HOUWEN OVER WAT METAL IS!! (en in jouw geval gebruik deze smiley --> i.p.v. deze --> ) |
|
quote: Um wat heeft je haar lengte te maken met je kijk op metal ik snap jullie niet allemaal oordelen op uiterluk stelletje trieste gaste Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: Ik oordeel niet op uiterlijk. Wel op correct taalgebruik en wat dat betreft moet ik toch echt oordelen dat dat niet veel soeps is Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Zouden ze jou niet eens een keer naar een inburgeringscursus moeten sturen ofzo? Ik tel maar liefst 7 taalfouten in dat korte stukje.. En waarschijnlijk dat je de term i.n.t.e.r.p.u.n.c.t.i.e. nooit gehoord hebt.. |
|
Ik ken die hele band niet dus ik zit hier vol verwondering en vraagtekens te lezen hoe jullie dat gastje en z'n band zitten af te zeiken. Ik bedoel; beginnende artiesten afzeiken kan iedereen. Of zijn ze een beetje type omhooggevallen Mystic Circle gasten die beweren werkelijk de dooien uit hun graf te spelen |
|
quote: het is niet mijn band maar ik ken de band leden wel.. en het is scheinbaar leuk om mensen af te zeiken op alles wat ze fout doen maar het geeft allemaal niet meer. Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: Nog nooit van de term HOU JE BEK DICHT gehoord ?.. zoek het is op in je grote woorden schat en gebruik het is dork Take Me Out Of This Black Hell |
|
En als ik mijn bek nou eens niet dichthou wat gaat er dan met me gebeuren? Ik laat me zomaar niet commanderen door de eerste de beste 16-jarige nieuwkomer hierzo... |
|
JAAAAAAA!!!! Een optreden van tralalinor Wie gaan er nu allemaal? |
|
quote: Ik denk toch dat ik pas . |
|
quote: wanker |
|
quote: Nee, je bent een gaye wannabe goth, fucker [hoe erg kan het tegenzitten in je leven..] |
|
quote: Hahaahaha...Tralalanilor verdient het om afgezeken te worden! Wat een debiele in- en in trieste losers! Don't blush when I rip you open |
|
niet da'k de muziek zo gewelig vind maar ik ken iemand uit die band en da;s niet echt een loser moe'k zeggen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Lijstje van wie er gaan? . . . [Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 16-05-2003 11:03] And my marlboro light |
|
quote: Satanic Death gaat. En Tiralinor is er! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |