|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ik ben er bij! (Met me moeder ) |
|
ik is daar ook! wel jammer dat het zo laat begint, moet daarna nog naar EDe, eens kijen hoe we dat gaan aanpakken |
|
Present!! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
ICH BIN DABEI!!! i'm worse than hitler |
|
gezellig De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
hoe weet jijd at nou? misschien ben ik niet gezellig i'm worse than hitler |
|
vcanavond? waar speelt heidevolk vanavond? ik ga naar desaster of bedoel je morgenavond? of bedoel je 7 juni?!?1 hoe dan ook.. beide data staat deze heer bier te kantelen onder het genot van de deuntjes van heidevolk i'm worse than hitler |
|
Ik bedoelde morgenavond jah De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
dus u komt ook? mooi.... dan mag je fijn bier voor me halen i'm worse than hitler |
|
Heidevolk, waren dat niet die mensen met baarden? Dit slaat nergens op. |
|
Was Stortebeker niet die darkroom waar ze tot voor kort tegen iedereen die een Burzum iets droeg vervelend deden? i.v.m met noggal emotionele euronymous groupies daar????? [Dit bericht is gewijzigd door Ragnarok op 23-05-2003 14:06] De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Whahahha De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
geen idee.. heb nooit problemen gehad met mijn "support your local einzatscommando" shirt.... hahaha heb er nooit problemen.. ik maak ze meestal wel hjahaha i'm worse than hitler |
|
Ik zal er zijn |
|
Vuig? Is het jij? Waarom ben je geband eigenlijk? Dit slaat nergens op. |
|
grof taalgebruik en dat soort crap! i'm worse than hitler |
|
quote: haha jeetje wat een mietjes hier! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Ik praat ook weleens niet netes, maar bannen!? nou ja, je mist niks, maar dat wist je al Dit slaat nergens op. |
|
Het vuig profiel is ook helemaal niet gebanned allen vuig2 zie ik net. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Waar zie je dat dan? Kan je dat ergens nakijken? Dit slaat nergens op. |
|
onder vuig kan ik neit meer posten: "Je moet geregistreerd zijn om deel te kunnen nemen aan dit forum. Ongeldige username of fout password." en de ip ban op mijn pc is ook nog neit weg.. maargoed. ondergetekende weet alles wel weer te omzeilen... i'm worse than hitler |
|
Is toch wel een beetje onhandig. Naast het feit dat ik meestal op plaatsen waar ik niet welkom ben me niet zo op mijn gemak voel, maar je merkt al aan meer mensen (General Skullfucker bijv.) dat het op sommige punten wat te strikte beleid niet wordt gewaardeerd. Die komen hier nooit meer, wat ik bewonder wegens de structurele principe-aanhouding. Applaus, misschien wordt ik ook wel een digitale Sanyassin Dit slaat nergens op. |
|
on topic danku |
|
quote: Soms gaat bannen door password veranderen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |