|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
een Jim Dunlop plectrum Big Stubby, 2 mm. Erg fijn plectrum voor de bas vind ik. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Jim Dunlop .88 mm En uhh, beste snaren? D'Addario, zeker weten |
|
beste snaren.. dat legt eraan waarvoor.. ik heb met 1 band in b / c# gespeeld en daar gebruikte ik Ernie Ball Skinny Top Heavy Bottom voor, errug relaxed.. Dikke bassnaren voor vet laag, dunnere hoge snaren voor lekkere vibrato Voor 'gewoon' spel in e d'addario regular/ light.. Akoustisch (staal) Dr. Tomastik Plectrum, light.. Echt met afstand het mooiste geluid (setje kost ook 30,-!) |
|
right on |
|
Gibson USA M |
|
Jim Dunlop X-H |
|
Dunlup USA 1.14 mm (in nichterig roze of paars ! ) Ik, Wil Schuurman |
|
Dunlop 2 mm gezellig paars dus en zo'n schattig schildpadje. of een 77 mm geen idee wat voor soort maar er zit veel grip op dus dat is erg fijn om mee te spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-04-2002 14:35] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik speel met dunlop doorzichtig weet ik het wat voor maat het is en de jazz3 rood die vind ik het lekkerst spelen |
|
Ik gebruik meestal Jim Dunlop .60 mm, soms .73 mm. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
ik ben van Dumlop Jazz II overgestapt op.. laat maar, de tekst is er vanaf gesleten |
|
ga vanmiddag maar weer eens even een nieuwe halen, een dikke met veel grip.. die gladde zijn niets waard. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Die met dat wietblad er op. Ehm, ik kan me de naam niet herinneren. Hij is vrij had, dus je kunt flink raggen op je snaren. |
|
Normaal ben ik ze altijd kwijt, maar ik heb mijn kamer vorige week een beetje opgeruimd dus nu heb ik weer een stuk of 20 plectra. Ik speel het liefst met een harde PLECTRUM. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik heb er maar 2, maar ik ben ik geloof ik kwijt..Gelukkig heeft mijn huisgenoot er een hele zooi. Dat zijn alleen van de zachte dingen en met een bas is dat Niet fijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Speel jij niet met je vingers op de bas dan? |
|
soms, maar ik heb heel erg last van mijn handen en vingers dus speel ik nu vaak met. ZO kan ik het langer volhouden zonder dat ik daarna niets meer kan vasthouden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
das aardig klote zeg.. Heb je RSI ofzo? |
|
quote:Pickboy 1.14mm dus. |
|
quote:al sla je me dood.. ga maar eens naar de dokter denk ik. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik speel bas, met dunlop 1 mm |
|
een Cliff Burton fan die met plectrum speelt? Oei.. |
|
quote: tja, you got me! maar ik kan ook zonder spelen! wel minder strak moet ik zeggen... |
|
Tsja met je vingers spelen is niet de makkelijkste manier maar wel de manier om bas te spelen vind ik Heb je Rob van der Loo weleens zien spelen? Hij tapt met 8 vingers tegelijk op zijn 7 snarige bas Hij speelt in Sun Caged b.t.w. Check: Website Rob |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |