|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zit aan de achterkant. Oud Vuil. |
|
of aan de headstock!!!!! |
|
je kan die dingen toch ook achter op de kop van je gitaar plakken? zie je er niets van Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vai heeft ze aan de zijkant van de kop en das een mooi gezicht!!!! |
|
quote: mjah ik heb ook zo'n ding, en die heb ik aan de achterkant van de gitaar geplakt. zie je niks van. en je kan ze ook weer gewoon eraf halen zonder de lak te beschadigen, dus... ben allang blij dat ik t heb want mn plectrums belanden anders echt overal behalve bij mn gitaar [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 21-01-2005 20:24] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Gebruik al zeker 10 jaar Dunlop Tortex .96 mm plectrums. Voor mij perfect, speelt lekker slag en voor soleren (ook de wat snellere stukken) prima. Daarnaast heb ik voor Up The Irons mn custom picks laten maken van 1mm, maar ben hier nog niet helemaal tevreden over. Zijn iets te groot, dus dat gaan we de volgende bestelling anders doen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Jazz III XL. 1 reserve in mijn broekzak, de rest op mijn top. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Dunlop kleine stubbies 3 milimeter Klein scherp puntje voor een harde atack en een zo'n klein mogenlijke actie voor uberrr snelheid. Ik rust mijn zaak Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
Spijkerbroeken hebben zón klein zakje daar kunnen er dus mooi een paar in, en in m'n portemonee natuurlijk en en,....ja eigenlijk zitten die dingen ook altijd overal. Kom ze overal tegen Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
dunlop jazz III OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Die dunlop jazz III dingen moeten wel heel goed zijn zo te lezen... vandaag maar eens ff naar de winkel om mijn dunlop nylon .88 te gaan vervangen voor die jazz dingen... ik ben benieuwd of ik vanavond beter speel Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Dunlop Stubby's 3.0 mm, vind ik het lekkerst spelen. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
de dunlopies blijven het lekkerste spelen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik gebruik gewoon een dunlop nylon 1 mm. Maar ik heb nou eens en zwarte Jazz 3 gekocht om eens te kijken of die niet fijner speelt. |
|
Ik gebruik altijd de Jazz IV Special edition 2000 |
|
Heb nu dus ook die rode dunlop jazz 3 dingen... maar ik moet er nog wel erg aan wennen! Zijn erg spits, klein en dik... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Beschrijf je Oprah? |
|
quote: ...totdat je er snel een nodig hebt is altijd zo Bruce Banner |
|
De laatse paar weken gebruik 1mm plectra, bevalt goed. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik weet alleen dat ze groen zijn. Tevens zijn ze overal te krijgen. En na een half uur spelen heb ik het naampje er al weer af gezweet. Ik schiet ze altijd door mijn hele kamer heen en daarom hoef ik ze ook nooit te zoeken. Aan de andere kant raak ik ze ook heel vaak kwijt. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik gebruik zwarte dunlops. 1mm IK gebruikte eerst 0.73, maar daar ben ik vanaf gestapt. spelfout weggehaald... |
|
Werl lekker als je Nirvana ofzo wilt spelen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik gebruik al een paar jaar oranje Dunlop 0,6mm plectrums. De zaak waar ik die dingen altijd haal had voorheen diezelfde maar dan wat groter, driehoekiger. Ideaal voor op mijn bas. Maar nu verkoopt hij ze niet meer en moet ik het met een standaard plectrumvorm doen. Luxeprobleem eigenlijk, deze spelen net zo lekker... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
ik gebruik Jim Dunlop, Big Stubby, van 2 mm dik. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |