|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaaaaaaaaa!!!!ik heb nu een goeie. hij is van 'dava'. plastic met stalen uiteinde.speelt heerlijk maar dat mag ook wel voor verdorie 9 piek www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Ja, die speelt idd erg goed! Vriend van mij heeft hem gekocht, en daarna begon die ook te rekenen: "hmmz, ik heb gewoon 9 PIEK voor een plectrum betaald!!!" Sindsdien kost een pilsje voor ons dus ook "Minder als een half plectrum" . |
|
quote: dat is weird, speel ook al aardig lang en ben begonnen met 1mm. tegenwoordig speel ik alweer jaren jim dunlop usa nylon .46 mm, steeds dunner dus. en als a.h.'s zeg maar die piepjes zijn met je duim en plectrum gemaakt, die lukken prima bij mij normaal gesproken. Oud Vuil. |
|
ik zweer bij donkergrijze .88mm Dunlop plectra precies de goeie dikte, ribbeltjes voor grip, en slijten niet zo snel |
|
Ik gebruik al jaren de Jim Dunlop plectrums 0.73 mm. Weet iemand waar ik deze in veelvoud kan kopen? Ik word er gek van elke keer weer naar de winkel te moeten voor die klote-plectrums... |
|
jazzIII 1mm zwarte plecs, hebben net iets meer grip dan de rode uitvoering (of ik ben gek ) andere plecs vind ik te groot voor mn kleine klauwtjes Bruce Banner |
|
Jim Dunlop 0.88 mm Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
De beste plectrum is een dode plectrum! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
kep jarenlang met die JazzIII (zwarte) gespeeld... maar sinds een half jaar speel ik met die paarse Tortex picks, ze zijn even hard maar die Tortex picks zijn ietsje groter... (beide van Dunlop trouwens) |
|
quote: speelt dat beter? Bruce Banner |
|
quote: die heb ik ook maar daar heb je toch ook twee maten van dacht ik? ik heb kleintjes en grote... maar ik weet niet zeker of die kleintjes ook tortex zijn, die heb ik hier echt al een eeuwigheid liggen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Zwarte Jim Dunlop 1mm |
|
Gebruik een Jim Dunlop Jazz II met scherpe punt. Geloof dat de dikte 1,3 mm is! Gebruik dit ding al jaren en bevalt me prima. Nadeel is soms wel dat als je live speelt en je zweet heel erg, dat ie uit je vingers glijdt omdat ie zo klein is |
|
quote: Ik vind t beter spelen, zeker als je stevige metal maakt!!! Je hebt dan gewoon meer plectrum in je handen.... Vooral voor slaggitaar is t een vooruitgang, want m'n andere picks vlogen uit mijn handen hehehe |
|
quote: Ik dacht dat t JazzII pickje juist een iets minder scherp puntje had dan JazzIII!!!! |
|
Ik gebruik al jaren de kleine paarse Tortex. Heb er al heel wat geprobeerd, maar deze bevallen me simpelweg het beste. |
|
quote: Mij ook!!!!! |
|
Ik heb die groene Tortex gevallen een tijdje gebruikt maar ben toch weer terug op de Jazz II plextrums, vind ik net iets lekkerder spelen. Misschien dat ik die paarse gevallen eens ga proberen! |
|
jup...k vind die kleine paarse gevallen ook t fijnst wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Klopt! Ik heb een Jazz III .... foutje!!! |
|
quote: All1 zijn de vingers aan jouw linkerhand net wat vlugger dan de mijne... |
|
quote: Idd, en de Jazz I heeft volgens mij gewoon een ronde 'punt'. Ik gebruik ook de Jazz III. Rood en zwart. De zwarte hebben meer grip, maar de rode slijten veel minder. |
|
quote: De zwarten zijn ook iets dikker gelook ik ... of heb ik t nu verkeerd?! |
|
op m'n Spaanse - Jim Dunlop USA nylon 88mm op 't scheurijzer - Jim Dunlop Jazz III |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |