|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo'n dun plectrum voor een bas gitaar? Speelt dat niet vervelend? |
|
quote: tsjah ik vind dat ook voor geen meter spelen, geef mij maar van die kleine dikke Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
jim dunlop jazz II en III freedom is a state of mind |
|
Volgens mij is er hier nog steeds niemand die met een plectrum speelt, die dunner is als die ik gebruik, hehehe. Jim Dunlop usa nylon .46mm Oud Vuil. |
|
Damn, kun je daar mee spelen als je een snaar snel achter elkaar aan moet slaan? |
|
Ja, tuurlijk. Geen probleem, hoor. Ik ben met 1mm begonne, de zwarte dunlop. En in de lopp der jaren (vele jaren) ben ik steeds dunner gaan proberen en dit is de beste voor mij. Ik heb nog wat .38 liggen, bijna wit, hehe. Maar dat is me te dun. Ik zie het probleem ook niet zo, het is bijv simpeler om heel snel een snaar vaak aan te slaan. Het verschil is, imo, dat je nauwkeuriger moet spelen met een dunner plectrum. Maar ja, ik speel vnl slaggitaar. Oud Vuil. |
|
Mmmm, ja dan is 't toch anders. Voor slag is 't idd wel lekker maar om strakke metal te spelen heb ik toch minstens een .73 nodig... |
|
Ik heb laatst een 'Shark-vin' plectrum gehaald dat eerder irriteerd dan wat anders. Bah, speel weer gewoon met een soft Fender-plectrumpje. |
|
quote: strakke metal met een strakke plectrum!!! |
|
Ik speel bas en gebruik ook vrij dunne plectrums (Jim Dunlop 0.88mm, nylon). Live heb ik wel graag wat dikkere omdat die dingen dan nogal slap worden van de warmte. Ik zou echt niet met van die ijzeren kunnen spelen die Usurper bijv. gebruiken. don't mistake lack of talent for genius |
|
Dunlop Tortex (paars) 1 mm, de kleintjes met spitse punt, perfect om te shredden |
|
Geen last van zweet? |
|
Jim Dunlop Jazz III XL. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: idd erg fijn,deze zijn er ook in 't zwart,ik geloof net iets dunner,ook erg prettig. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |