|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe...uitlaatpijpverslaafden Maar Raj, ik wil niet weten wat jij doet als je zonder rookwaar zit |
|
ik ook niet (en ja, daar issie! de neeknik smiley) |
|
debiele acie dat rookverbod. No meat is sweater |
|
quote: Wiegen Meister ! |
|
Vind het juist een stap in de goede richting, laten ze maar een algeheel rookverbod gelden dan hang ik de vlag uit! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
nou, van dit soort achterlijke wetten ga ik juist meer roken, om hopelijk zo nog zieker te worden en de overheid op nog hogere kosten te jagen!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Tolerance, ook naar rokers toe (tolerantie dus) |
|
quote: ach iedereen weet dat het slecht is en nutteloos, toch doen ze het. Als het geen nut heeft kan je het beter verbieden denk ik dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Aan de ene kant vind ik het niet erg, al die rook is als niet-roker echt niet lekker. Aan de andere kant; what's next? alcohol? Ben bang dat dit de eerste stap is in meer bemoeienis van de regering. Straks verdwijnen de gratis pinda's vanwege te veel zout ofzo ... En het 'gevaar' van de rooklucht kan ook anders opgelost worden, veel betere afzuiging in horeca gelegenheden, aparte rokersgedeeltes (is niet echt gezellig maar alla) |
|
quote: lul niet man, je wilt niet weten hoeveel je aan de overheid betaald voor dat roken... |
|
Dus, je koopt je wiet bij de coffeeshop en moet deze vevolgens gaan oproken in het meest dure hotel/restaurant van de stad (Daar geld immers geen rookverbod) |
|
precies.. ik wil nog hogere kosten voor de overheid.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Hehe, niet roken gedeeltes Ik heb dat in Finland gezien, daar is wettelijk verplicht een x aantal % van de oppervlakte gereserveerd voor niet-rokers....daar zit dus vrijwel NOOIT iemand tenzij het te druk is, dan zie je de rokers gewoon bij niet-rokers gaan zitten en steeds een peukje doen in het rokersgedeelte... |
|
quote:en wie denk je dat dat mag gaan betalen he? En hogere kosten boeien niet als de inkomsten net zo goed mee stijgen |
|
dat is bij ons op café dus ook, heb je de helft van t café is t heel druk (en mistig van de rook), en de andere kant: geen rook, geen volk. Gezellig hoor. |
|
Als het een tijdje verboden is dat komt het volk echt wel weer, ze moeten toch ergens samen bier zuipen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
das best vervelend dan! mensen die dus niet roken zijn niet gezellig! en leven ook nog het langst! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
nu moeten we naast meer roken, ook meer gaan zuipen! meer verkeersongevallen dus!@ HEERLIJK! dode mensen op de snelweg! jummie! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: o, vermaak me altijd prima in het cafe ZONDER te roken. Ik zie daarom ook geen problemen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja, en dat kan thuis ook Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Dat kon altijd al, wat is je punt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik kan me prima vermaken onder het roken, zelfs in een cafe... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Een roker verbieden te roken, is hetzelfde als een niet roker verplichten te roken. Dus voor rokers begint het uitbreidende rookverbod ook erg vervelend te worden. |
|
ach.. een algemene rookverplichting.. dat zou niet verkeerd zijn! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |