IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Ook rookverbod in Coffeeshops Vorige pagina | Volgende pagina
hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 28-05-2003 13:26 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

quote:
Op 28 mei 2003 13:24 schreef rajackar het volgende:
LOL

over een tijdje is tabak helemaal verboden en moet je een paar keer per dag met je smoel aan een uitlaat gaan hangen. En dat brandt enorm

lol


Metal heerst


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 28-05-2003 13:35 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

hehe...uitlaatpijpverslaafden
Maar Raj, ik wil niet weten wat jij doet als je zonder rookwaar zit


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 28-05-2003 13:37 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

ik ook niet



(en ja, daar issie! de neeknik smiley)


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-05-2003 13:38 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

debiele acie dat rookverbod.


No meat is sweater


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 28-05-2003 13:39 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 12:54 schreef BurZum het volgende:
DEN HAAG - Het rookverbod per 1-1-2004 in bedrijven geldt ook voor coffeshops. De maatregel gaat pas een jaar later in voor de horeca, maar een coffeeshop is volgens Volksgezondheid een bedrijf en moet een rookvrije werkomgeving vormen.

Bron: NOS-teletekst


Dit is wel erg grappig. Ik ben zelf gestopt met blowen, dus mij maakt het niet veel uit, maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Dus vanaf 1-1-2004 alleen nog maar wiet halen in de coffeeshop





Wiegen Meister !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 13:44 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Vind het juist een stap in de goede richting, laten ze maar een algeheel rookverbod gelden dan hang ik de vlag uit!


"This one is older than shit, heavier than time!"


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-05-2003 13:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nou, van dit soort achterlijke wetten ga ik juist meer roken, om hopelijk zo nog zieker te worden en de overheid op nog hogere kosten te jagen!!!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-05-2003 13:45 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 13:44 schreef 0Tolerence het volgende:
Vind het juist een stap in de goede richting, laten ze maar een algeheel rookverbod gelden dan hang ik de vlag uit!



Tolerance, ook naar rokers toe (tolerantie dus)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 13:49 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 13:45 schreef campske666 het volgende:
Tolerance, ook naar rokers toe (tolerantie dus)


ach iedereen weet dat het slecht is en nutteloos, toch doen ze het. Als het geen nut heeft kan je het beter verbieden denk ik dan


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Aan de ene kant vind ik het niet erg, al die rook is als niet-roker echt niet lekker.

Aan de andere kant; what's next? alcohol? Ben bang dat dit de eerste stap is in meer bemoeienis van de regering. Straks verdwijnen de gratis pinda's vanwege te veel zout ofzo ...

En het 'gevaar' van de rooklucht kan ook anders opgelost worden, veel betere afzuiging in horeca gelegenheden, aparte rokersgedeeltes (is niet echt gezellig maar alla)


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 28-05-2003 13:49 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 13:44 schreef irritante klootzak het volgende:
nou, van dit soort achterlijke wetten ga ik juist meer roken, om hopelijk zo nog zieker te worden en de overheid op nog hogere kosten te jagen!!!

lul niet man, je wilt niet weten hoeveel je aan de overheid betaald voor dat roken...


Fire
Usericon van Fire
Posted 28-05-2003 13:50 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Dus, je koopt je wiet bij de coffeeshop en moet deze vevolgens gaan oproken in het meest dure hotel/restaurant van de stad (Daar geld immers geen rookverbod)



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-05-2003 13:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

precies..

ik wil nog hogere kosten voor de overheid....





Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 28-05-2003 13:53 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 13:49 schreef Jenje het volgende:
Aan de ... maar alla)
Hehe, niet roken gedeeltes Ik heb dat in Finland gezien, daar is wettelijk verplicht een x aantal % van de oppervlakte gereserveerd voor niet-rokers....daar zit dus vrijwel NOOIT iemand tenzij het te druk is, dan zie je de rokers gewoon bij niet-rokers gaan zitten en steeds een peukje doen in het rokersgedeelte...


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 28-05-2003 13:54 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 13:51 schreef irritante klootzak het volgende:
precies..

ik wil nog hogere kosten voor de overheid....

en wie denk je dat dat mag gaan betalen he? En hogere kosten boeien niet als de inkomsten net zo goed mee stijgen


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-05-2003 13:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

dat is bij ons op café dus ook, heb je de helft van t café is t heel druk (en mistig van de rook), en de andere kant: geen rook, geen volk. Gezellig hoor.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 14:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Als het een tijdje verboden is dat komt het volk echt wel weer, ze moeten toch ergens samen bier zuipen


"This one is older than shit, heavier than time!"


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 28-05-2003 14:04 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

das best vervelend dan! mensen die dus niet roken zijn niet gezellig! en leven ook nog het langst!


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-05-2003 14:05 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nu moeten we naast meer roken, ook meer gaan zuipen!

meer verkeersongevallen dus!@

HEERLIJK!

dode mensen op de snelweg!

jummie!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 14:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:04 schreef ryn het volgende:
das best vervelend dan! mensen die dus niet roken zijn niet gezellig! en leven ook nog het langst!


o, vermaak me altijd prima in het cafe ZONDER te roken. Ik zie daarom ook geen problemen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 28-05-2003 14:08 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:03 schreef 0Tolerence het volgende:
ze moeten toch ergens samen bier zuipen

Ja, en dat kan thuis ook


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 14:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:08 schreef Iron Maiden het volgende:
Ja, en dat kan thuis ook


Dat kon altijd al, wat is je punt


"This one is older than shit, heavier than time!"


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-05-2003 14:09 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik kan me prima vermaken onder het roken, zelfs in een cafe...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-05-2003 14:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:05 schreef 0Tolerence het volgende:
o, vermaak me altijd prima in het cafe ZONDER te roken. Ik zie daarom ook geen problemen


Een roker verbieden te roken, is hetzelfde als een niet roker verplichten te roken. Dus voor rokers begint het uitbreidende rookverbod ook erg vervelend te worden.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-05-2003 14:10 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ach..

een algemene rookverplichting..

dat zou niet verkeerd zijn!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen