IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Ook rookverbod in Coffeeshops Vorige pagina | Volgende pagina
Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 28-05-2003 14:10 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:08 schreef 0Tolerence het volgende:
wat is je punt


Dit -> .


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 14:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:09 schreef campske666 het volgende:
Een roker verbieden te roken, is hetzelfde als een niet roker verplichten te roken. Dus voor rokers begint het uitbreidende rookverbod ook erg vervelend te worden.



onzin, niet rokende hebben gewoon last van rokende in een kroeg, er is geen kroeg waar je namelijk niet kan roken en dus zal de niet rokende zich altijd moeten aanpassen. Nu trekken ze het gewoon gelijk, gewoon helemaal geen rook meer in openbare gelegenheden


"This one is older than shit, heavier than time!"


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-05-2003 14:13 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

als roker heb je ook last van nietrokers..


zit je bijvoorbeeld in de rokencoupe in de trein en wil je een sigaretje opsteken, wordt je echt aangekeken alsof je net een lading varkensstront over een moskee heen hebt geflikkerd....

nou, das ook niet prettig roken...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 28-05-2003 14:13 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:11 schreef 0Tolerence het volgende:
onzin, niet ... openbare gelegenheden
en toen brak er brand uit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-05-2003 14:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

geniale grap!!

ik vraag me af of er daadwerkelijk iemand is die zich hieraan zal gaan houden.

Ik krijg de indruk dat de overheid op een legale manier alle coffeeshops om zeep probeert te helpen..

En buurtbewoners klagen vaak over coffeeshops, ik denk niet dat de "overlast" af zal nemen als ineens iedereen BUITEN moet gaan blowen..

Wat volgt hierna? Een alcoholverbod in cafe's?


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 28-05-2003 14:15 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:13 schreef Snaack het volgende:
Wat volgt hierna? Een alcoholverbod in cafe's?

Spuit 11


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-05-2003 14:16 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

geen muziek aan in muziekwinkels

het gaat echt weer helemaal nergens over de laatste tijd


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-05-2003 14:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:15 schreef Iron Maiden het volgende:
Spuit 11


Hé, ik heb helemaal geen tijd om alle posts door te lezen joh.. Ik zit ook maar snel tussen het werken door te posten


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-05-2003 14:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

[quote]Op 28 mei 2003 14:13 schreef irritante klootzak het volgende:



wordt je echt aangekeken alsof je net een lading varkensstront over een moskee heen hebt geflikkerd....

quote]

prachtig

Zouden we eigenlijk een keertje moeten doen.


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 28-05-2003 14:20 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:17 schreef Snaack het volgende:
Hé, ik heb helemaal geen tijd om alle posts door te lezen joh.. Ik zit ook maar snel tussen het werken door te posten

Hee, je hoort te werken hoor! Daar wordt je voor betaald nota bene!
En je hoeft niet het hele topic door te lezen, alleen maar mijn posts


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 14:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:20 schreef Iron Maiden het volgende:
Hee, je hoort te werken hoor! Daar wordt je voor betaald nota bene!
En je hoeft niet het hele topic door te lezen, alleen maar mijn posts

Moet jij niet werken dan?


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 28-05-2003 14:21 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:20 schreef Jenje het volgende:
Moet jij niet werken dan?

Moeten is zo'n groot woord...


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 14:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:21 schreef Iron Maiden het volgende:
Moeten is zo'n groot woord...

Ja dus


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-05-2003 15:26 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

hahaha een rookverbod in coffeeshops
Dan kan je net zo goed een loketje maken waar je wiet kan halen

Soort McDrive maar dan zonder hamburgers


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-05-2003 15:30 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik ben ook voor een drinkverbod in uitgaansgelegendheden verdomme


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-05-2003 15:32 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Trouwens, waarom zou je een rookverbod in coffeeshops willen doen?! Denkt de overheid echt dat daar mensen binnen komen die geen rook(lucht) om hun heen willen hebben?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-05-2003 15:33 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 mei 2003 15:32 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Trouwens, waarom zou je een rookverbod in coffeeshops willen doen?! Denkt de overheid echt dat daar mensen binnen komen die geen rook(lucht) om hun heen willen hebben?


Omdat de mensen die er **moeten** werken dat in een gezonde omgeving willen doen. Ik denk dat dat het idee is.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-05-2003 15:34 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

hmm... Die mensen die daar werken blowen niet wil je zeggen?

Laatst kwam ik binnen, die gast die me hielp liep zelf met een joint in z'n handen rond!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-05-2003 15:35 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 mei 2003 15:34 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
hmm... Die mensen die daar werken blowen niet wil je zeggen?

Laatst kwam ik binnen, die gast die me hielp liep zelf met een joint in z'n handen rond!


Ja, DAT is ook de reden dat het in dit geval belachelijk is

Misschien hadden ze even een onderzoekje moeten doen naar de hoeveelheid personeel die in een coffeeshop werkt maar zelf niet rookt.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-05-2003 15:36 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Die zijn er denk ik niet


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-05-2003 15:38 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 mei 2003 15:36 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Die zijn er denk ik niet


Dat is niet op feiten gebaseerd mannetje

(tuurlijk zijn die er niet/nauwelijks, en als ze er wel waren, dan vind ik kunnen ze een klacht indienen als er wel wordt gerookt; maar algemeen verbod is quatsch)


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Fire
Usericon van Fire
Posted 28-05-2003 15:47 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 28 mei 2003 15:26 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Soort McDrive maar dan zonder hamburgers
Haha, een WietDrive..... vlak bij de grens GOUDEN handel


En dan nu de laatste file meldingen........



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-05-2003 15:48 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:47 schreef Fire het volgende:
Haha, een WietDrive..... vlak bij de grens GOUDEN handel


En dan nu de laatste file meldingen........

Kan je daar ook met die fiets langs?

Maja, eigenlijk maakt het mij niet veel uit of er nou wel of niet gerookt wordt in een shop. Alleen een dom idee.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-05-2003 15:48 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 14:13 schreef irritante klootzak het volgende:
als roker heb je ook last van nietrokers..


zit je bijvoorbeeld in de rokencoupe in de trein en wil je een sigaretje opsteken, wordt je echt aangekeken alsof je net een lading varkensstront over een moskee heen hebt geflikkerd....

nou, das ook niet prettig roken...

ROFLMAO!!!

Binnen het coupeetje mag je zoveel roken als je wil. (ex-belgische treinstelen)
NL-treinstellen--> Ik neem aan dat je bedoelde dat deze niet-roker zich pal NAAST de scheidingwand is gaan zitten ofzo? Tja, tough luck.


Fire
Usericon van Fire
Posted 28-05-2003 15:50 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

maar idd een coffeeshop zonder de coffee is het zelfde als een poolcentrum zonder pooltafels..



Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen