|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: onzin, niet rokende hebben gewoon last van rokende in een kroeg, er is geen kroeg waar je namelijk niet kan roken en dus zal de niet rokende zich altijd moeten aanpassen. Nu trekken ze het gewoon gelijk, gewoon helemaal geen rook meer in openbare gelegenheden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
als roker heb je ook last van nietrokers.. zit je bijvoorbeeld in de rokencoupe in de trein en wil je een sigaretje opsteken, wordt je echt aangekeken alsof je net een lading varkensstront over een moskee heen hebt geflikkerd.... nou, das ook niet prettig roken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:en toen brak er brand uit |
|
geniale grap!! ik vraag me af of er daadwerkelijk iemand is die zich hieraan zal gaan houden. Ik krijg de indruk dat de overheid op een legale manier alle coffeeshops om zeep probeert te helpen.. En buurtbewoners klagen vaak over coffeeshops, ik denk niet dat de "overlast" af zal nemen als ineens iedereen BUITEN moet gaan blowen.. Wat volgt hierna? Een alcoholverbod in cafe's? |
|
quote: Spuit 11 Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
geen muziek aan in muziekwinkels het gaat echt weer helemaal nergens over de laatste tijd |
|
quote: Hé, ik heb helemaal geen tijd om alle posts door te lezen joh.. Ik zit ook maar snel tussen het werken door te posten |
|
[quote]Op 28 mei 2003 14:13 schreef irritante klootzak het volgende: wordt je echt aangekeken alsof je net een lading varkensstront over een moskee heen hebt geflikkerd.... quote] prachtig Zouden we eigenlijk een keertje moeten doen. |
|
quote: Hee, je hoort te werken hoor! Daar wordt je voor betaald nota bene! En je hoeft niet het hele topic door te lezen, alleen maar mijn posts Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Moet jij niet werken dan? |
|
quote: Moeten is zo'n groot woord... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ja dus |
|
hahaha een rookverbod in coffeeshops Dan kan je net zo goed een loketje maken waar je wiet kan halen Soort McDrive maar dan zonder hamburgers |
|
Ik ben ook voor een drinkverbod in uitgaansgelegendheden verdomme Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Trouwens, waarom zou je een rookverbod in coffeeshops willen doen?! Denkt de overheid echt dat daar mensen binnen komen die geen rook(lucht) om hun heen willen hebben? |
|
quote: Omdat de mensen die er **moeten** werken dat in een gezonde omgeving willen doen. Ik denk dat dat het idee is. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
hmm... Die mensen die daar werken blowen niet wil je zeggen? Laatst kwam ik binnen, die gast die me hielp liep zelf met een joint in z'n handen rond! |
|
quote: Ja, DAT is ook de reden dat het in dit geval belachelijk is Misschien hadden ze even een onderzoekje moeten doen naar de hoeveelheid personeel die in een coffeeshop werkt maar zelf niet rookt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Die zijn er denk ik niet |
|
quote: Dat is niet op feiten gebaseerd mannetje (tuurlijk zijn die er niet/nauwelijks, en als ze er wel waren, dan vind ik kunnen ze een klacht indienen als er wel wordt gerookt; maar algemeen verbod is quatsch) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Haha, een WietDrive..... vlak bij de grens GOUDEN handel En dan nu de laatste file meldingen........ |
|
quote: Kan je daar ook met die fiets langs? Maja, eigenlijk maakt het mij niet veel uit of er nou wel of niet gerookt wordt in een shop. Alleen een dom idee. |
|
quote: ROFLMAO!!! Binnen het coupeetje mag je zoveel roken als je wil. (ex-belgische treinstelen) NL-treinstellen--> Ik neem aan dat je bedoelde dat deze niet-roker zich pal NAAST de scheidingwand is gaan zitten ofzo? Tja, tough luck. |
|
maar idd een coffeeshop zonder de coffee is het zelfde als een poolcentrum zonder pooltafels.. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |