IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Ook rookverbod in Coffeeshops Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-05-2003 16:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-05-2003 16:10 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 16:08 schreef 0Tolerence het volgende:
sigaret natuurlijk, auto's produceren CO2, niet zoveel problemen mee

Auto's maken herrie, sigareten niet

Jezus, laatst, fietste ik ergens, staat er een brommer stil, trekt opeens op (stoplicht sprong op groen) WAT EEN KANKERAIDS LAWAAI!
maja, beetje offtopic


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 16:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

als ze zich niet aan de regels houden wel ja


"This one is older than shit, heavier than time!"


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 28-05-2003 16:11 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Goh...dalijk komt er ook een rookverbod op ZM!

>> vanaf 1-1-2004 een verboden icoon?


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Fire
Usericon van Fire
Posted 28-05-2003 16:12 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 28 mei 2003 16:11 schreef Saphire het volgende:
Goh...dalijk komt er ook een rookverbod op ZM!

>> vanaf 1-1-2004 een verboden icoon?
LOL!!! Alleen als je op school of op het werk zit of in het cafe (zoals Rocks )

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 28-05-2003 16:12]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 16:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 16:11 schreef Saphire het volgende:
Goh...dalijk komt er ook een rookverbod op ZM!

>> vanaf 1-1-2004 een verboden icoon?


hehe, zou wel een lachwekkende smily opleveren


"This one is older than shit, heavier than time!"


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 28-05-2003 16:13 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 16:12 schreef 0Tolerence het volgende:
hehe, zou wel een lachwekkende smily opleveren


met een groot kruis erdoorheen ofzow


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 16:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 16:08 schreef Claw het volgende:
zit jij in de trein vaak naast een uitlaat van een vrachtwagen?


jij fietst niet vaak in de stad denk ik. dan ga ik nog liever in en bomvolle rokerscoupe zitten vol met sigaren rokers.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 16:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 16:13 schreef Saphire het volgende:
met een groot kruis erdoorheen ofzow


Rode cirkel met een streep erdoor


"This one is older than shit, heavier than time!"


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 28-05-2003 16:14 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

misschien ergens een Zm-rokershoekje maken?


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 28-05-2003 16:15 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 16:14 schreef 0Tolerence het volgende:
Rode cirkel met een streep erdoor




cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-05-2003 16:16 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 mei 2003 16:14 schreef attila_de_hun het volgende:
jij fietst niet vaak in de stad denk ik. dan ga ik nog liever in en bomvolle rokerscoupe zitten vol met sigaren rokers.


neen ik fiets door het platteland en het dorpje Enschede ... maar het ging hier idd niet over verkeer


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Fire
Usericon van Fire
Posted 28-05-2003 16:17 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 28 mei 2003 16:14 schreef 0Tolerence het volgende:
Rode cirkel met een streep erdoor
Lol ik was al een het fotoshoppen Maar nu is de grap eraf



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 16:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 16:16 schreef Claw het volgende:
neen ik fiets door het platteland en het dorpje Enschede ... maar het ging hier idd niet over verkeer


bofkont

nee, je hebt gelijk maar ik vind dat hele rokersverbod , en de overdreven amerikaanse aanpak, eigenlijk niks.zeker niet als ze de uitstoot van die gore gassen door het verkeer en de industrie maar gewoon door laten gaan.

gewoon duidelijk zones aangeven waar de rokers willen roken.(ik rook zelf niet)


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 28-05-2003 16:19 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 16:17 schreef Fire het volgende:
Lol ik was al een het fotoshoppen Maar nu is de grap eraf


WHAAAAAAAA! Nee afmaken!!!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 28-05-2003 16:21 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

het begint hier verdomme op Singapore te lijken...daar krijg je al een boete als je op de grond spuugt


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Fire
Usericon van Fire
Posted 28-05-2003 16:22 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 28 mei 2003 16:21 schreef Saphire het volgende:
het begint hier verdomme op Singapore te lijken...daar krijg je al een boete als je op de grond spuugt
Ja maar dat kunnen ze hier niet invoeren Weet je hoeveel rapportjes er dan per seconde opgesteld moeten worden



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 16:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 16:17 schreef Fire het volgende:
Lol ik was al een het fotoshoppen Maar nu is de grap eraf


ja maak maar af :D


"This one is older than shit, heavier than time!"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-05-2003 16:22 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 mei 2003 16:21 schreef Saphire het volgende:
het begint hier verdomme op Singapore te lijken...daar krijg je al een boete als je op de grond spuugt


Wat is daar mis mee?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 16:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 16:21 schreef Saphire het volgende:
het begint hier verdomme op Singapore te lijken...daar krijg je al een boete als je op de grond spuugt


weet jij niet hoeveel S.A.R.S. jij van een rochel kunt krijgen?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-05-2003 16:24 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 28 mei 2003 14:13 schreef Snaack het volgende:

Ik krijg de indruk dat de overheid op een legale manier alle coffeeshops om zeep probeert te helpen..



Jij snapt het.

De Nederlandse regering is bezig de roker uit het straat/stads/wereld- beeld te verbannen. Rokers worden al in kleine coupe's geduwd, gedwongen verdiepingen om te lopen voor een rokerskamer, het wordt hen onmogelijk gemaakt ergens nog een sigaret te roken behalve thuis.

Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die rook vervelend vinden, maar zoiets als wat ik laatst hoorde: Er was een bepaald bedrijf waarin allerlei mensen hadden geklaagd over rookoverlast en geur e.d. dus de bedrijfsleiding had de klagers hun zin gegeven en de rokers allemaal tijdens hun pauze in een kamer gezet.

Wat bleek nou een maandje later: diezelfde mensen die over de rookoverlast geklaagt hadden stonden allemaal bij de rokers in hun kamer!!! - het was er gezelliger zeiden ze

Er zullen zeker mensen zijn die last hebben van rook, en het is natuurlijk zo dat die niet hun eetplezier ontnomen moet worden vanwege iemand die rook over hun voedsel blaast, maar die jacht op rokers neemt nu wel erg grote vormen aan, die bemoeienis van de overheid staat me volledig niet aan.

En als ze nu GODVERDOMME ook nog in de coffeeshops roken gaan verbieden... Dit slaat toch helemaal nergens op? Denken ze nu werkelijk dat er mensen komen in een coffeeshop die niet tegen rook kunnen? Het zal me echt niets verbazen als het CDA met zijn traditioneel christelijke holier then thou bemoei-geest hierachter zit.

En ik vind het diep diep triest dat de overheid via zo'n zwakke weg probeert de coffeeshops te sluiten...

De mens neemt zichzelf in bescherming, als iemand niet tegen rook kan, gaan ze niet naar een coffeeshop toch?

De overheid moet eens ophouden zich te bemoeien met wat de mensen zichzelf aandoen. Bescherming tegen kankerverwekkende stoffen okay, maar dit is een stompzinnige heksenjacht richting de nicotine/wiet/hash gebruiker...





[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 28-05-2003 16:25]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 28-05-2003 16:26 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 16:23 schreef attila_de_hun het volgende:
weet jij niet hoeveel S.A.R.S. jij van een rochel kunt krijgen?




('t erge is, 't klopt ook nog)


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-05-2003 16:26 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Zie het als een stimulans om eens met een slechte eigenschap te stoppen.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-05-2003 16:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

daar gaat het gewoon naartoe, idealiter zal het hele roken uit de maatschappij verdwijnen en dat zal ook voor de rokers behoorlijke verbetering zijn (al zeggen ze van niet) Nee, het is een goede stap vind ik zelf


"This one is older than shit, heavier than time!"


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 28-05-2003 16:29 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 16:24 schreef Phriar het volgende:

...maar die jacht op rokers neemt nu wel erg grote vormen aan, die bemoeienis van de overheid staat me volledig niet aan.


The 'Red Scare' all over again... (mjah, wel grappig als de regering 'bang' is vor rokers)

HAH! I knew it all along! We're evil! *steekt een peuk op*


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen