|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 19 juni zal mangled samen met nog een andere band optreden in de Diogenes in Nijmegen. De zaal gaat open om 20.30, de aanvang is 21.00. De entree is 2,90 (is niet duur dus) De zaal/ kroeg waar het wordt gehouden blijft tot 6.00 open, dat is 30 minuten voor de eerste trein terug naar waar dan ook. meer info: http://www.diogenes.nu Op de woensdag de 11de van juni zal Hellhole 2000 te zien zijn, dat is een "daverende rockshow". entree 2,50 aanvang 22.00 de diogenes is trouwens 3 minuten lopen vanaf het centraal station [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 28-05-2003 23:16] |
|
oei! Mangled is altijd leuk!! |
|
whahaha in de dio.. kan het nog kanslozer.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nou een goede vriend van de band doet de programmering daar, is meer een uitgebreide prive party waar je geen zaal meer voor hoeft te huren |
|
ik denk dat ik dan maar mee ga |
|
quote: misschien dat ik daar maar heen ga vanavond, kan wel wat afleiding gebruiken |
|
Kun je vast indrinken voor de 19e Za 14 Juni: Victimizer, Death Squad, Inhume. Het Elfde Gebod, Rotterdam. [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 12-06-2003 7:50] |
|
quote:De Death Squad van het meesterlijke album "Into The Crypt"? |
|
Niet dat ik weet, volgens mij een recent opgerichte band uit omgeving Rotterdam met ene Mike op zang. [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 14-06-2003 12:00] |
|
bloodboil speelt trouwens ook die avond |
|
hmmm.. tot hoelaat gaat het gedoe duren in de dio???? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
waarschijnlijk tot elf-twaalf uur, daarna is het normaledanse gebeuren enzo kelder gaat btw om 11 uur open [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 16-06-2003 14:39] |
|
mooi.. aanwezig.. trouwens, wel fijn dat dit een "kleutervrij" concert is, aangezien alleen mensen emt een collegekaart binnenkomen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
bij concerten mag in principe iedereen binnen. maar de meeste jonge mensen weten gelukkig niet dat dio bestaat en dat er metal komt |
|
Ik ben ook aanwezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
cool |
|
Sorry, niet aanwezig. |
|
slecht!!! |
|
ik denk dat ik ook kom zuipen |
|
Mangled is echt een gave band |
|
ik moet nog ff kieken ik heb cursus donderdag en weet niet of ik het allemaal red.. |
|
je moet gewoon komen, hoe vaak kun je nou nog als werkende meneer tussen de jonge studentjes feesten!! |
|
quote: hee! rustig aan he, ik heb toch gezegd dat ik geen interesse in je heb, nu moet je niet opdringerig worden! |
|
toch maar besloten dat we neit komen.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: gay |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |