|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Toch wel Ik ga niet veel zuipen,moet de volgende ochtend al om 7 uur in Maastricht zijn dus dat word rond 5 uur opstaan morgenvroeg Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Yep haha,maar vanavond dus niet tjokkefoll Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
WOEHAHAHA het was weer uiterst gezellig @marcel: bedankt voor het rijden @ghouliette: waar was je nu opeens?? @mezelf: damn, ik ben zo zat als een oorlogschip@@ |
|
Heb je nog meegekregen dat ik je gedag zei terwijl je in de auto nok lag? Marcel, dude, jij heerscht. Thanx voor de dubbele omweg en mee-neurien van Mercyful Fate tijdens het rijden |
|
quote: ik heb vanaf instappen in nijmegen tot wakkergeslagen worden door marcel in venlo niks meegekegen *slaap* |
|
Hee Shred, hoe was het verder ? Leuk gehad ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ja toen ik terug kwam was iedereen foetsie heb nog doorgedanst tot half 5 rn ben om half zes gaan slapen, en nu ben ik best wel dood :S ik was btw even een vriend naar de trein aan het brengen die niet zo heel lekker in zijn vel zat. |
|
quote: ehh ja hoor, hoezo vraag je dat mij speciaal? |
|
Nou gewoon, omdat je met Ghoulliette de bloemetjes buiten zou zetten toch ? Nou, gewoon interesse...op z'n tijd kan ik nog wel eens aardig zijn... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
matige avond... mangled speelde wel goed, maar heb ze wel beter gezien.. toch even een vraagje over bloodboil.. we vroegen ons namelijk af of ze net een n eiuwe drummer hadden en deze nog neit zo hadden ingewerkt ofzo, want het rammelde er allemaal een beetje achter aan.. de vorige keer dat ik ze zag speelden ze vet, maar nu was het wel heel erg brak! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: ooooh!! ware het niet dat ze opeens verdwenen was, hehe misschien dat ik toch wat verkeerd gezegd heb |
|
oe dat zou jammer zijn natuurlijk... en je zou er nog wel een bloemetje van mij bij zetten You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: oooo Ik lag tegen 4 uur stomdronken in mijn bedje en ik heb nekpijn van het haarzwaaien Ben wel benieuwd naar onze lieve fotootjes |
|
quote: Zuiplap |
|
quote: DAMN, ik had gewoon de kans op bij jouw vriendin te slapeb en dan doetik dat niet [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 20-06-2003 10:09] |
|
een leuk avondje, laatste metal tonen gespeeld, gelijk alle zwarte doeken weg, podium opruimen en dance draaien... hoezo iedereen weg jagen?! de dance dj had niks van agathocles bij zich... tsss |
|
quote: Van mij mocht je. |
|
weet ik, 1 krat bier was het he? |
|
quote: Ja 1 krat bier. Ik dacht trouwens dat ze vandaag moest werken? |
|
quote: Ze was ook oppe tijd weg gisteren. Moest om 7 uur op geloof ik dat ze zei. |
|
quote: ik lag om half zes en bed en moest om 9 uur opstaan, het gaat nog best redelijk, wel een beetje brak maar wel prettig brak (kan dat? blijkbaar wel) wel super jammer dat iedereen opeens wegwas had graag nog wat meer willen kletsen en dansen sta trouwens ook met de frietballin op de foto |
|
quote: die foto me frietballin is ik kom anders wel een keertje stappen alas je dat leuk lijkt |
|
quote: Dat kost je een krat bier. Of een fles Jack Daniels is ook goed. |
|
stappen is altijd gezellig, zeker met mensen die ook dansen. haha was wel grappig, ik stond op zo'n verhoging te dansen een tijdje en ging daarna met sander praten (vriend van mij) en toen hoorde ik een andere jongen zeggen "tja wij hebben geen lang haar he" homo's |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |