IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mangled+ support 19 juni Nijmegen Vorige pagina | Volgende pagina
Trotz
Usericon van Trotz
Posted 19-06-2003 18:02 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 18:01 schreef Hub de Gallier het volgende:
En ik ben gewoon mezelf....dus niet te herkennen door zm'rs hehe

Hmm, en ik dacht nogwel dat jij die gast was die de hele tijd TJOKKEFOLL roept.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-06-2003 18:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Toch wel

Ik ga niet veel zuipen,moet de volgende ochtend al om 7 uur in Maastricht zijn dus dat word rond 5 uur opstaan morgenvroeg

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-06-2003 18:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 18:02 schreef Trotz het volgende:
Hmm, en ik dacht nogwel dat jij die gast was die de hele tijd TJOKKEFOLL roept.
Yep haha,maar vanavond dus niet tjokkefoll

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2003 3:43 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

WOEHAHAHA

het was weer uiterst gezellig

@marcel: bedankt voor het rijden
@ghouliette: waar was je nu opeens??
@mezelf: damn, ik ben zo zat als een oorlogschip@@

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-06-2003 3:50 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Heb je nog meegekregen dat ik je gedag zei terwijl je in de auto nok lag?
Marcel, dude, jij heerscht. Thanx voor de dubbele omweg en mee-neurien van Mercyful Fate tijdens het rijden

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2003 3:52 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 3:50 schreef MBMarduk het volgende:
Heb je nog meegekregen dat ik je gedag zei terwijl je in de auto nok lag?
Marcel, dude, jij heerscht. Thanx voor de dubbele omweg en mee-neurien van Mercyful Fate tijdens het rijden

ik heb vanaf instappen in nijmegen tot wakkergeslagen worden door marcel in venlo niks meegekegen *slaap*

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 20-06-2003 8:19 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Hee Shred, hoe was het verder ? Leuk gehad ?

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 9:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 3:43 schreef Shredhead het volgende:
WOEHAHAHA

het was weer uiterst gezellig

@ghouliette: waar was je nu opeens??

ja toen ik terug kwam was iedereen foetsie heb nog doorgedanst tot half 5 rn ben om half zes gaan slapen, en nu ben ik best wel dood :S
ik was btw even een vriend naar de trein aan het brengen die niet zo heel lekker in zijn vel zat.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2003 9:14 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 8:19 schreef DMTR het volgende:
Hee Shred, hoe was het verder ? Leuk gehad ?

ehh ja hoor, hoezo vraag je dat mij speciaal?

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 20-06-2003 9:50 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Nou gewoon, omdat je met Ghoulliette de bloemetjes buiten zou zetten toch ? Nou, gewoon interesse...op z'n tijd kan ik nog wel eens aardig zijn...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-06-2003 9:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

matige avond...

mangled speelde wel goed, maar heb ze wel beter gezien..

toch even een vraagje over bloodboil..

we vroegen ons namelijk af of ze net een n eiuwe drummer hadden en deze nog neit zo hadden ingewerkt ofzo, want het rammelde er allemaal een beetje achter aan..

de vorige keer dat ik ze zag speelden ze vet, maar nu was het wel heel erg brak!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2003 9:51 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 9:50 schreef DMTR het volgende:
Nou gewoon, omdat je met Ghoulliette de bloemetjes buiten zou zetten toch ? Nou, gewoon interesse...op z'n tijd kan ik nog wel eens aardig zijn...

ooooh!! ware het niet dat ze opeens verdwenen was, hehe

misschien dat ik toch wat verkeerd gezegd heb

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 20-06-2003 9:52 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

oe dat zou jammer zijn natuurlijk...
en je zou er nog wel een bloemetje van mij bij zetten

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2003 9:53 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 9:13 schreef ghoulliette het volgende:
ja toen ik terug kwam was iedereen foetsie heb nog doorgedanst tot half 5 rn ben om half zes gaan slapen, en nu ben ik best wel dood :S
ik was btw even een vriend naar de trein aan het brengen die niet zo heel lekker in zijn vel zat.

oooo
Ik lag tegen 4 uur stomdronken in mijn bedje en ik heb nekpijn van het haarzwaaien

Ben wel benieuwd naar onze lieve fotootjes

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 20-06-2003 10:06 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 9:53 schreef Shredhead het volgende:
oooo
Ik lag tegen 4 uur stomdronken in mijn bedje en ik heb nekpijn van het haarzwaaien

Zuiplap

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2003 10:09 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 10:06 schreef Frietbal het volgende:
Zuiplap

DAMN, ik had gewoon de kans op bij jouw vriendin te slapeb en dan doetik dat niet

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 20-06-2003 10:09]

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 20-06-2003 10:18 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

een leuk avondje, laatste metal tonen gespeeld, gelijk alle zwarte doeken weg, podium opruimen en dance draaien... hoezo iedereen weg jagen?! de dance dj had niks van agathocles bij zich... tsss

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 20-06-2003 10:24 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 10:09 schreef Shredhead het volgende:

DAMN, ik had gewoon de kans op bij jouw vriendin te slapeb en dan doetik dat niet

Van mij mocht je.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2003 10:25 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

weet ik, 1 krat bier was het he?

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 20-06-2003 10:25 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 10:25 schreef Shredhead het volgende:
weet ik, 1 krat bier was het he?

Ja 1 krat bier.

Ik dacht trouwens dat ze vandaag moest werken?

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2003 10:50 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 10:25 schreef Frietbal het volgende:
Ja 1 krat bier.

Ik dacht trouwens dat ze vandaag moest werken?

Ze was ook oppe tijd weg gisteren. Moest om 7 uur op geloof ik dat ze zei.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 11:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 9:53 schreef Shredhead het volgende:
oooo

ik lag om half zes en bed en moest om 9 uur opstaan, het gaat nog best redelijk, wel een beetje brak maar wel prettig brak (kan dat? blijkbaar wel)

wel super jammer dat iedereen opeens wegwas had graag nog wat meer willen kletsen en dansen

sta trouwens ook met de frietballin op de foto

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2003 11:16 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 11:13 schreef ghoulliette het volgende:
ik lag om half zes en bed en moest om 9 uur opstaan, het gaat nog best redelijk, wel een beetje brak maar wel prettig brak (kan dat? blijkbaar wel)

wel super jammer dat iedereen opeens wegwas had graag nog wat meer willen kletsen en dansen

die foto me frietballin is
ik kom anders wel een keertje stappen alas je dat leuk lijkt

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 20-06-2003 11:29 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 11:13 schreef ghoulliette het volgende:

Dat kost je een krat bier.
Of een fles Jack Daniels is ook goed.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 11:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

stappen is altijd gezellig, zeker met mensen die ook dansen. haha was wel grappig, ik stond op zo'n verhoging te dansen een tijdje en ging daarna met sander praten (vriend van mij) en toen hoorde ik een andere jongen zeggen "tja wij hebben geen lang haar he" homo's

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com