|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wacht maar tot je die foto ziet!! |
|
quote: Sta jij er ook op? Dan krijg ik ook van jou een fles Jack! |
|
das weer een andere foto |
|
quote: Maakt niet uit. Voor iedere foto een flesje. |
|
haha dan kun jij straks heel erg dronken worden |
|
quote: Dat was ook de opzet! |
|
zijn de foto's al online????? |
|
quote: marcel heeft de hele dag leerlingen, pics zullen vanavond wel online staan |
|
hopelijk sta ik wat beter op die andere pics |
|
Tering wat was ik weer brak.Ben met mijn zatte kop omgevallen tegen mijn vriendin aan waardoor zij op de grond viel.Kreeg zij geen bier meer omdat ze dachten dat zij zat was hehe.Godverdomme,heb nou nog overal pijn Vanacht heel laat gaan slapen en om 5 uur ging de wekker al omdat ik nog vanaf Nijmegen naar Maastricht moest rijden om te werken.Heb ik op het werk nog de nodige keren behoorlijk gekotst Onderweg ook bijna in slaap gevallen achter het stuur. Heb trouwens van Mangled niks meegekregen,was te zat denk ik Jaja,het was in ieder geval weer een zatte avond Nijmegen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
quote: HEUY!!!! HeHeHe...toch maar tjokkefoll geworden....'n eulkrigarer gotta do what a eulkrigarer gotta do |
|
Heb mijn neus helemaal kapot omdat ik mijn frites van gisternacht vandaag door mijn neus heb uitgekotst.Alles onder de kots en bloed dat was godverdomme behoorlijk pijnlijk. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
je moet ook beter kauwen |
|
quote:Daar was ik al te zat voor Ben ik ook nog helemaal verkeerd gefietst vanacht.Zat ik ineens aan de verkeerde kant van Nijmegen.Waren pas rond 03:30 thuis en om 05:00 uur ging de wekker. Aaaaerrrghhh,voel me nu nog steeds brak.Ik word al een dag ouder en kan daar niet meer zo goed tegen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
sjezus dat is kut, waarom was iedereen zo vroeg weg trouwens?? |
|
quote:Vroeg weg We kwamen om half vier aan bij Hoogveldt(of zoiets) en moest om 5 uur al op dus ik heb het nog best lang volgehouden dacht ik zo(vandaar mijn zattigheid hehe). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zijn jullie dan nog naar de gonzo geweest? |
|
geen idee waar ik nog overal ben geweest Kon niet meer zo helder denken haha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
foto's staan dus nu in het foto topic was super gezellig, ik heb me goed vermaakt, en inderdaad een foto van Moniek en Ghouliette, gggrrrrrr hehehe Mangled was enne Mike: geen dank kerel, die drugsturk foto van jou regeert wel |
|
waar is de foto topic? |
|
quote: Ik kan het ook niet vinden Kan iemand ons helpen? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
ik ben btw benieuwd naar hun nieuwe schijf |
|
quote: in ONZIN moet je wel meer dan 50 posts voor hebben en anders kun je ze hier zien: http://www.stormrider.nl/zm/ |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |