IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mangled+ support 19 juni Nijmegen Vorige pagina | Volgende pagina
Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2003 11:35 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 11:31 schreef ghoulliette het volgende:
stappen is altijd gezellig, zeker met mensen die ook dansen. haha was wel grappig, ik stond op zo'n verhoging te dansen een tijdje en ging daarna met sander praten (vriend van mij) en toen hoorde ik een andere jongen zeggen "tja wij hebben geen lang haar he" homo's

LOL!! Tammi danst ook best leuk

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2003 11:36 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 11:29 schreef Frietbal het volgende:
Dat kost je een krat bier.
Of een fles Jack Daniels is ook goed.

wacht maar tot je die foto ziet!!

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 20-06-2003 11:37 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 11:36 schreef Shredhead het volgende:
wacht maar tot je die foto ziet!!

Sta jij er ook op?
Dan krijg ik ook van jou een fles Jack!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2003 11:38 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

das weer een andere foto

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 20-06-2003 11:39 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 11:38 schreef Shredhead het volgende:
das weer een andere foto

Maakt niet uit.
Voor iedere foto een flesje.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 11:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha dan kun jij straks heel erg dronken worden

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 20-06-2003 11:43 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 11:43 schreef ghoulliette het volgende:
haha dan kun jij straks heel erg dronken worden

Dat was ook de opzet!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 16:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zijn de foto's al online?????

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2003 16:37 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 16:32 schreef ghoulliette het volgende:
zijn de foto's al online?????

marcel heeft de hele dag leerlingen, pics zullen vanavond wel online staan

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 16:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hopelijk sta ik wat beter op die andere pics

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-06-2003 17:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Tering wat was ik weer brak.Ben met mijn zatte kop omgevallen tegen mijn vriendin aan waardoor zij op de grond viel.Kreeg zij geen bier meer omdat ze dachten dat zij zat was hehe.Godverdomme,heb nou nog overal pijn
Vanacht heel laat gaan slapen en om 5 uur ging de wekker al omdat ik nog vanaf Nijmegen naar Maastricht moest rijden om te werken.Heb ik op het werk nog de nodige keren behoorlijk gekotst
Onderweg ook bijna in slaap gevallen achter het stuur.
Heb trouwens van Mangled niks meegekregen,was te zat denk ik

Jaja,het was in ieder geval weer een zatte avond Nijmegen

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 20-06-2003 17:18 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 17:04 schreef Hub de Gallier het volgende:
Tering wat was ik weer brak.Ben met mijn zatte kop omgevallen tegen mijn vriendin aan waardoor zij op de grond viel.Kreeg zij geen bier meer omdat ze dachten dat zij zat was hehe.Godverdomme,heb nou nog overal pijn
Vanacht heel laat gaan slapen en om 5 uur ging de wekker al omdat ik nog vanaf Nijmegen naar Maastricht moest rijden om te werken.Heb ik op het werk nog de nodige keren behoorlijk gekotst

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 20-06-2003 19:42 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 17:04 schreef Hub de Gallier het volgende:

HEUY!!!!

HeHeHe...toch maar tjokkefoll geworden....'n eulkrigarer gotta do what a eulkrigarer gotta do

Hub de Gallier
Posted 20-06-2003 19:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb mijn neus helemaal kapot omdat ik mijn frites van gisternacht vandaag door mijn neus heb uitgekotst.Alles onder de kots en bloed
dat was godverdomme behoorlijk pijnlijk.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 20:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je moet ook beter kauwen

Hub de Gallier
Posted 20-06-2003 20:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 20:06 schreef ghoulliette het volgende:
je moet ook beter kauwen
Daar was ik al te zat voor
Ben ik ook nog helemaal verkeerd gefietst vanacht.Zat ik ineens aan de verkeerde kant van Nijmegen.Waren pas rond 03:30 thuis en om 05:00 uur ging de wekker.
Aaaaerrrghhh,voel me nu nog steeds brak.Ik word al een dag ouder en kan daar niet meer zo goed tegen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 20:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

sjezus dat is kut, waarom was iedereen zo vroeg weg trouwens??

Hub de Gallier
Posted 20-06-2003 20:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 20:32 schreef ghoulliette het volgende:
sjezus dat is kut, waarom was iedereen zo vroeg weg trouwens??
Vroeg weg We kwamen om half vier aan bij Hoogveldt(of zoiets) en moest om 5 uur al op dus ik heb het nog best lang volgehouden dacht ik zo(vandaar mijn zattigheid hehe).

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 20:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zijn jullie dan nog naar de gonzo geweest?

Hub de Gallier
Posted 20-06-2003 21:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

geen idee waar ik nog overal ben geweest
Kon niet meer zo helder denken haha

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 20-06-2003 21:46 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

foto's staan dus nu in het foto topic

was super gezellig, ik heb me goed vermaakt, en inderdaad een foto van Moniek en Ghouliette, gggrrrrrr

hehehe

Mangled was

enne Mike: geen dank kerel, die drugsturk foto van jou regeert wel

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-06-2003 19:55 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

waar is de foto topic?

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 23-06-2003 15:27 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 19:55 schreef collision-tammi het volgende:
waar is de foto topic?

Ik kan het ook niet vinden
Kan iemand ons helpen?

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-06-2003 19:20 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ik ben btw benieuwd naar hun nieuwe schijf

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 24-06-2003 21:13 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

quote:
Op 23 juni 2003 15:27 schreef anonymous het volgende:
Ik kan het ook niet vinden
Kan iemand ons helpen?

in ONZIN

moet je wel meer dan 50 posts voor hebben

en anders kun je ze hier zien:

http://www.stormrider.nl/zm/

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com