|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen die niet komen zijn niet gay. Behalve als ik er was. Dan was iedereen die niet kwam ubergay. |
|
Ik ben zometeen daar.Vertrek over een half uur naar Nijmegen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben er ook samen met Marcel en Mike (shredhead dus) |
|
quote: Ja en je kont in de vaseline zetten |
|
quote:nou dat dacht ik toch niet |
|
quote: Dancing queen(r) |
|
ghoulliette doet het liever lekker ruw... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:net als jij |
|
kijk, wij begrijpen elkaar.. trouwens.. we komen toch weer wel.. maar iets later.. rond 10 uur ofzo... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: ben je toch weer een stuk minder gay!! |
|
*pfew* Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
LET'S GET MAN-GLED!! |
|
zolang het maar niet door die drummer is |
|
quote: LOL Door wie wel dan? |
|
nou zonder dat raped and disabused is getting mangled ook minder, laat maar zitten |
|
quote: ghehe, vreemde fetish heb jij zeg Ik zal maar niet een al te grote mond hebben btw, in het echt ben ik namelijk uiterst verlegen |
|
ja irl ben jij maar een verlegen ventje ja |
|
hahahaha een echte zm meeting dus;... bah bah.... ik ben die jongen met het village people shirt aan! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
oja ik ben dat meisje met 2 benen en 2 armen en dat hoofd |
|
aaah.. dan ben je wel te herkennemn Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik ben die jongen met dat lange haar |
|
hmmm...... ook wel te herkennen.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
En ik ben gewoon mezelf....dus niet te herkennen door zm'rs hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ja volgens mij herken ik jou ook nog wel |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |