|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft iemand al iets gehoord? Ben erg nieuwsgierig. Vind tot nog toe alle albums erg goed. |
|
quote: Alle sukkels van deze site, zijn van hun geloof gevallen. [Dit bericht is gewijzigd door Captain Winter War op 29-05-2003 19:03] GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: en death metal heerscht en ontopic lijer. nee, helaas nog niks van de cd gehoord, op de site ook niet? www.nevermore.net dacht ik |
|
Van welk geloof vraag ik me dan af??? |
|
quote: hij denkt dat iedereen hier een BM'er is, moeten we hem toch teleurstellen |
|
quote: Vind Sanctuary ook helemaal geweldig!!!!! Jammer dat ze Battle Angel niet meer live spelen joh. Dat Nevermore je een paar keer teleurgesteld heeft kan ik me wel indenken ja.Warrel is of altijd zat of heeft last van bronchitis. Ik heb ze ook gezien met Annihilator en dat was me het concertje wel moet ik zeggen.Drie supervette bands bij elkaar.Soilwork,Nevermore en Annihilator. Das echt wel mijn straatje. Ik vind alle cd's van Nevermore erg goed geproduceerd kan bijna ook niet anders met zo'n gast als Sneap. Nou ja we wachten wel weer af. [Dit bericht is gewijzigd door Josje op 29-05-2003 19:09] |
|
ja Battle angels is echt een supersong een echjte klassieker mag ik wel zeggen. Soilwork vond (en vind) ik geen reet aan, beetje overgewaardeerd, maar goed ze zijn populair! Andy Sneap is inderdaad een supervette producer (en gitarist heb je de oude sabbat albums wel eens gehoord waanzinnig!!!) ik ben dan ook mega gespannen op de nieuwe Exodus CD die ie gaat produceren! |
|
quote: Van mij mogen ze echt wel weer een aantal van die oude Sanctuary nummertjes uit de kast trekken tijdens zo'n optreden. Soilwork geen reet aan????? Ze zijn niet altijd populair geweest hoor.Weleens die oude shit van hun gehoord?Thrashy!!!!!! Ik vind namelijk die Zweedse meuk ook allemaal erg vet. Ik heb weleens wat van Sabbat gehoord en die staan ook zeker op mijn goed te beluisteren-lijst maar ben er eerlijk gezegd nog niet zo aan toegekomen.Ja ben ook nog maar een broekie hoor. Gaat hij die nieuwe Exodus doen??? Ben nu alweer benieuwd. Sabbat ga ik eens goed luisteren dat beloof ik!!! |
|
Kijk maar weet niet of je het tof vind, de CD's zijn behoorlijk moeilijk te vinden zijn van halverwege/eind jaren 80, vooral "dreamweaver" is vet, "mourning has broken" moet je meiden die is met een ander zanger opgenomen en is niet re[presentatief! SKYCLAD kanje dat daar die zangen van Sabbat later in gaan zinger de eerste CD's daarvan zijn megavet dat was Thrash/folk crossover heel origineel vooral "the wayward sons of mother earth", "burnt offering for the bone idol" en "johnah's atrk" zijn echt vet! Nee Soilwork is niet mijn pakkie an, in vind Unleashed en Dismember oude Entombed wel leuk met name Unleashed dan..... Maar dat ubermelodieuze In Flames gedoe (dark Tranquility etc) is niet echt mijn pakkie an, wel leuk maar dan luiter ik liever naar een vette power metal band uit de jaren 80 (vicious Rumors/Metal Church/reverend/sanctuary/rage/running wld etc) [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 29-05-2003 19:37] |
|
Ik snap helemaal wat jij bedoeld als het om die melodieuze shit van nu gaat op Zweeds gebied.Heel veel mensen vinden de Goteborg sound veel gaver.Ik snap dat ook wel maar ik ben een meisje he dus ik mag daar van houden...LOL. Skyclad ken ik natuurlijk wel.Aantal keer gave concerten van hun meegemaakt. Aan Sabbat kan ik waarschijnlijk wel komen via een goede vriend.Wij hebben bij ons een aantal metalgoeroe's die echt zoveel van die oude shit hebben staan.Moet wel lukken,was er alleen nog niet aan toe gekomen omdat ik zoveel aan het beluisteren ben op het moment.Ik heb iets in te halen he.Ik heb de jaren 80 niet meegemaakt....BALEN!!! [Dit bericht is gewijzigd door Josje op 29-05-2003 19:45] |
|
Ik heb het zelfde probleem hoor HAHAHAHAHA, ik ben ook nog niet zooooo oud 24! Ik ben pas begonnen in 1990 zo toen was ik echt nog een jong pikkie ik zie me nog staan met 14 jaar bij ozzy osbourne en met 15 bij MOtorhead HAHAHAHAHA ik heb een goede start gehad! maar ja al mijn lievelingsbands heb ik nooit in de glorietijd kunnen zien! maar eglukkig zijn er veel goede reunies van bijv. Nuclear Assault en Death Angel en Exodus....... Als je skyclad kent weet je iig hoe de zang van sabbat is, Skyclad volg ik al vanaf 1991! Oh en je hoeft daar geen meisje voor te zijn hoor ik heb halverwege de jaren 90 een zwakte gehad voor bands als Hammerfall/rhapsody/In Flames/Nocturnal Rites/labyrinth/Pegazus ed HAHAHAHA, ben er nu wel een beetje vanaf, meer de thrash kant op waar ik eigenljik ook begonnen ben. Nou ja helemaal in het begin was het AC/DC/Black Sabbath/Motorhead etc. vind ik ook nog steeds geweldig! en ja het zou mega gaaf zijn als Nevermore weer eesn wat Sanctuary klassiekers gingen spelen zoals ze dat vroeger deden! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 29-05-2003 19:50] |
|
quote: Waar slaat dit op man, ik treiter 'n klein beetje mag dat niet soms, kun jij kijken in m'n schedelbasisfractuur wat ik denk. Zielig mannetje hoor! GODLESS NORTH buy it now. |
|
niet zo op je pik getrapt zijn man! het si wel zo dat er hier verschrikkeljik veel black en death metal aanhang is daarom is dit soort threads voor sommigen een verademing! Ik vind sommige oude death ook cool en een hele enkele black metal band ook maar mijn liefde liht toch echt bji thrash metal/oude speed en heavy metal en oude hardrock a la AC./DC/Motorhead Black Sabbath! Vandaar dat er misschien een beetje overgereageerd wordt, het helpt misschien voortaan een smiley erbji te zetten! |
|
quote: Ik luister sinds mijn achste ofzo naar metal,dat komt door de broer van toen mijn beste vriendinnetje.Nu heb ik geen vriendinnen meer maar vrienden en wordt ik ook als een van de jongens beschouwt. Ik ben goed aan het inhalen hoor.Ik liep al met een Death shirt toen ik 11 was.Ik draai ook bij ons in het locale metalcafe dus kan zeggen dat ik aardig mee kan komen met de grote jongens.Wordt ook altijd rijkelijk bedankt als ik weer gedraait heb.Altijd ouderwetse thrashavondjes. Moet maar eens op mijn site kijken bij de links....daar staan een aantal bands bij die ik wel gaaf vind.Niet die After Forever shit ofzo..daar heb ik dan alleen foto's van gemaakt maar pik de thrash dingen er maar eens tuusen uit dan kun je zien wat ik wel gaaf vind.Ook niet alles wat ik vet vind staat erbij want dan wordt die lijst veel te lang. Ga je naar Nuclear Assault en Agent Steel in de Effenaar 10 oktober? Wordt een groot feestje. En Rock Hard is ook niet gering!!Gaan we zeker naar toe,ik in ieder geval. |
|
quote: Schedelbasisfractuur?? Wie is hier nou zielig. Niet zo ticked off zijn man er zijn ook mensen die Thrash gaaf vinden. |
|
Ja naar Nuc Ass en Exodus ga ik ook met een groep, denk in Hof ter Loo maar misschien ook in Eindhoven! VET RH open air is ook gaaf ja, maar ik ga al naar wacken, en heb geen tijd om alles mee te pakken! |
|
quote: Prima houden zo, Nevermore is best cool, alleen die vocalen he! GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: Ja ik ga naar allebei. Wacken zal dit jaar ook best leuk worden. Nou ik denk niet dat ik naar Hof Ter Loo reis.Opzich lijkt het me wel gaaf maar NA, AS en Exodus hoef ik niet 2 keer achterelkaar te zien.Als het Sacred Reich was geweest wel.Wanner komen die weer eens bij elkaar???? |
|
Ik kan bijna niet wachten man! Nevermore is een van mijn favourite bands. Enorme lading duisternis en emotie in hun muziek en dat alles gaat gepaard met een bruut geluid! Nevermore! Ik heb gehoord dat het geheel iets minder technisch is als Dead heart in a dead world. Ik hoop dat de muziek daardoor weer wat warmer en emotioneler gaat worden zoals op Dreaming neon black. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Emotie mag.Dat vind ik bij al hun platen trouwens wel.De eerste en Politics Of Ecstacy iets minder dan In Memory, Dreaming Neon Black en Dead Heart In A Dead World. Nevermore is voor mij een band waar ik eigenlijk altijd naar kan luisteren ook al ben ik in een supervrolijke stemming.Die gasten bizitten echt een kracht in hun spel. Ga je ook naar Rock Hard??? Daar kun je ze zien dit jaar. Ik weet niet of ze nog ergens anders komen maar dat zal Nevermore kennende. Ik heb die gasten geloof ik al 20 keer gezien. Veel plezier in ieder geval als ze dit jaar optreden. |
|
Ik ga ze volgende week zien op Rockhard! Nevermore heerst de pannen van het dak |
|
Oh je kunt trouwens van hun site een mp3 -tje halen van Enemies Of Reality. Ja ik ga zeker ook naar Rock Hard. Wordt echt wel heel gaaf. |
|
ARGGG!!! KUT!!! Ik heb net het nummer Enemies of reality van hun site gedownload en geluisterd... Wat een enorm heersch nummer!!!!!!!!!!!!! Maar de cd is nog niet uit Ik HAAT wachten!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Idd Volgende week op Rockhard Fest !!!!! |
|
quote: hee lekkere vent, hoe ist???? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |