IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Krux Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-06-2003 20:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Potverdikkeme, wat is de Krux cd een vette cd zeg. Zeer sterke, melodieuize doom metal van de aller-allerbeste soort Goed werk van Leif edling!!. Ik hoop natuurlijk dat er vet nieuw candlemass materiaal komt maar ik hoop ook dat Krux meer materiaal gaat uitbrengen. Een vette aanrader mijnerzijds

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2003 20:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Krux is tof

Jammer alleen dat er 2 vreselijk loze nummers op de cd staan .. had liever 'echte' nummers gehad

attila_de_hun
Posted 03-06-2003 20:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 20:19 schreef Jenje het volgende:
Krux is tof

Jammer alleen dat er 2 vreselijk loze nummers op de cd staan .. had liever 'echte' nummers gehad

ach, dat geeft toch weer een beetje een "black sabbath"gevoel. die hadden vroeger ook van die vage stukken op hun cd staan.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2003 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is leuk als de cd lekker lang is ...

Maar ik vind de gitaarriffs heerlijk log ende vet!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 03-06-2003 20:28 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Die stukken werken sfeerverhogend, Jenje...

Zeer goede band!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2003 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sfeer my ass

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 03-06-2003 22:04 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Krux heerscht! maar ik kan natuurlijk ook niet anders als Candlemass fan zijnde.

Inderdaad heeerlijke logge riffs, wel een hele gave unieke stijl daarom

attila_de_hun
Posted 03-06-2003 22:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 22:04 schreef Grom het volgende:
Krux heerscht! maar ik kan natuurlijk ook niet anders als Candlemass fan zijnde.

Inderdaad heeerlijke logge riffs, wel een hele gave unieke stijl daarom

ken je de cd van leif edling's black heart? schitterende cd vol demo's van de vroegere Nemesis/Candlemass tot meer recent materiaal. leuk om te hebben!!

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 03-06-2003 22:10 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 22:05 schreef attila_de_hun het volgende:
ken je de cd van leif edling's black heart? schitterende cd vol demo's van de vroegere Nemesis/Candlemass tot meer recent materiaal. leuk om te hebben!!

ken ik zeker, vind het ook zeker erg gaaf, uit die gast zn brein komen echt de meest geniale nummers.. volgend weekend zie ik em weer aan het werk.

overgens zijn de demo´s, live nummers en ander spul op de bonus cds van de re-releases ook wel de moeite waard. de clip van Samarithan is geniaal!

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 03-06-2003 22:19 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ja die band kan ook mijn goedkeuring wegdragen! VET

attila_de_hun
Posted 03-06-2003 23:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 22:10 schreef Grom het volgende:
ken ik zeker, vind het ook zeker erg gaaf, uit die gast zn brein komen echt de meest geniale nummers.. volgend weekend zie ik em weer aan het werk.

overgens zijn de demo´s, live nummers en ander spul op de bonus cds van de re-releases ook wel de moeite waard. de clip van Samarithan is geniaal!

waar ga jij die dan zien als ik vragen mag?

ik zit nog te twijfelen voor de aankoop van de re-release van de tweede en de derde, ik heb die beiden namelijk al op cd.

je moet trouwens een op die foto's kijken bij "leif edling's..." wat een verandering van die jongetjes naar volwassenen. trouwens die leif gaat steeds waziger kijken naarmate hij ouder wordt, blowt íe veel ofzo?

hee enforcer!! dat je een goede smaak hebt wis ik al wel!!

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 03-06-2003 23:26 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Heeft wel wat, maar wat is 't eigenlijk? Doom metal met power metal-vocalen of zo?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-06-2003 12:08 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 juni 2003 23:26 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Heeft wel wat, maar wat is 't eigenlijk? Doom metal met power metal-vocalen of zo?
Ik zou het geen powermetalvocalen noemen.. Het is gewoon cleane zang net als bij Candlemass of Solitude Aeternus inderdaad...

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 04-06-2003 13:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 3 juni 2003 23:01 schreef attila_de_hun het volgende:
waar ga jij die dan zien als ik vragen mag?

ik zit nog te twijfelen voor de aankoop van de re-release van de tweede en de derde, ik heb die beiden namelijk al op cd.

je moet trouwens een op die foto's kijken bij "leif edling's..." wat een verandering van die jongetjes naar volwassenen. trouwens die leif gaat steeds waziger kijken naarmate hij ouder wordt, blowt íe veel ofzo?

hee enforcer!! dat je een goede smaak hebt wis ik al wel!!

HAHAHAH, ik vind het gewoon een goede CD, en topics over koele bands moet je een beetje in de lucht houden........

Ik heb ook een oude CD van Nemesis de voorganger van Candlemass werelds!

attila_de_hun
Posted 04-06-2003 14:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 13:28 schreef enforcer het volgende:
HAHAHAH, ik vind het gewoon een goede CD, en topics over koele bands moet je een beetje in de lucht houden........

Ik heb ook een oude CD van Nemesis de voorganger van Candlemass werelds!

is die op cd uit? dat lijkt me wel zeer interessant. ik dacht dat nemesis alleen een mini-lp had uitgebracht.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 04-06-2003 14:53 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Mmm heb hem nog niet gehoord, ik ga hem dan toch maar eens beluisteren binnenkort

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 04-06-2003 15:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja hij is op Cd metal blade persing vrij oud al met een aantal demo tracks van candlemass erop ik heb hm maar geen idee of ie nog te krijgen is.

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 04-06-2003 21:47 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 12:08 schreef Judge M. het volgende:
Ik zou het geen powermetalvocalen noemen.. Het is gewoon cleane zang net als bij Candlemass of Solitude Aeternus inderdaad...

verschil is dat de zang echt totaal niet op messiahs zang lijkt, ook niet kwa zang

vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 05-06-2003 0:04 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

Zoals ook al aangegeven bij het "Candlemas"s item", is dit een heelijke doom-metal cd zonder grunt vocalen. Hopelijk heeft Leif wel genoeg goed materiaal achtergehouden, want het wordt nu toch echt tijd voor een nieuwe Candlemass cd in de reunie line-up.
Dit soort reunies zuigen niet!!!

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 05-06-2003 0:36 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 4 juni 2003 12:08 schreef Judge M. het volgende:

Maar 't is toch wel doom metal he?
off-topic: brievenbus nog steeds leeg

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-06-2003 0:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Krux? Lijkt dit op oude Candlemass? (OUDE)

Oude Candlemass = .

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 05-06-2003 0:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Nee, lijkt er niet op. Anders vond ik het vast bagger...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-06-2003 0:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

LOL, ik weet genoeg Zal het eens checken.

vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 05-06-2003 20:38 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 0:41 schreef Voice Of Doom het volgende:
Nee, lijkt er niet op. Anders vond ik het vast bagger...

Ik blijf me er over verbazen, dat iemand die zich de voice of doom noemt, pure doom metal bands bagger vindt. Eerst Jack Frost, nu weer Candlemass! Straks misschien nog Saint Vitus?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 20:39 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Krux dat is een tijdje terug dat ik dat (wat nieuws over hun) gehoord heb, best goeie muziek

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-06-2003 20:39]

attila_de_hun
Posted 05-06-2003 20:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 20:39 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Krux dat is een tijdje terug dat ik dat gehoord heb, best goeie muziek

zo, effe de understatement van het jaar, "best goede muziek". briljant, dat is het!!!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com