|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Krux is tof Jammer alleen dat er 2 vreselijk loze nummers op de cd staan .. had liever 'echte' nummers gehad |
|
quote: ach, dat geeft toch weer een beetje een "black sabbath"gevoel. die hadden vroeger ook van die vage stukken op hun cd staan. |
|
Is leuk als de cd lekker lang is ... Maar ik vind de gitaarriffs heerlijk log ende vet! |
|
Die stukken werken sfeerverhogend, Jenje... Zeer goede band! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Sfeer my ass |
|
Krux heerscht! maar ik kan natuurlijk ook niet anders als Candlemass fan zijnde. Inderdaad heeerlijke logge riffs, wel een hele gave unieke stijl daarom |
|
quote: ken je de cd van leif edling's black heart? schitterende cd vol demo's van de vroegere Nemesis/Candlemass tot meer recent materiaal. leuk om te hebben!! |
|
quote: ken ik zeker, vind het ook zeker erg gaaf, uit die gast zn brein komen echt de meest geniale nummers.. volgend weekend zie ik em weer aan het werk. overgens zijn de demo´s, live nummers en ander spul op de bonus cds van de re-releases ook wel de moeite waard. de clip van Samarithan is geniaal! |
|
Ja die band kan ook mijn goedkeuring wegdragen! VET |
|
quote: waar ga jij die dan zien als ik vragen mag? ik zit nog te twijfelen voor de aankoop van de re-release van de tweede en de derde, ik heb die beiden namelijk al op cd. je moet trouwens een op die foto's kijken bij "leif edling's..." wat een verandering van die jongetjes naar volwassenen. trouwens die leif gaat steeds waziger kijken naarmate hij ouder wordt, blowt íe veel ofzo? hee enforcer!! dat je een goede smaak hebt wis ik al wel!! |
|
Heeft wel wat, maar wat is 't eigenlijk? Doom metal met power metal-vocalen of zo? |
|
quote:Ik zou het geen powermetalvocalen noemen.. Het is gewoon cleane zang net als bij Candlemass of Solitude Aeternus inderdaad... |
|
quote: HAHAHAH, ik vind het gewoon een goede CD, en topics over koele bands moet je een beetje in de lucht houden........ Ik heb ook een oude CD van Nemesis de voorganger van Candlemass werelds! |
|
quote: is die op cd uit? dat lijkt me wel zeer interessant. ik dacht dat nemesis alleen een mini-lp had uitgebracht. |
|
Mmm heb hem nog niet gehoord, ik ga hem dan toch maar eens beluisteren binnenkort |
|
ja hij is op Cd metal blade persing vrij oud al met een aantal demo tracks van candlemass erop ik heb hm maar geen idee of ie nog te krijgen is. |
|
quote: verschil is dat de zang echt totaal niet op messiahs zang lijkt, ook niet kwa zang |
|
Zoals ook al aangegeven bij het "Candlemas"s item", is dit een heelijke doom-metal cd zonder grunt vocalen. Hopelijk heeft Leif wel genoeg goed materiaal achtergehouden, want het wordt nu toch echt tijd voor een nieuwe Candlemass cd in de reunie line-up. Dit soort reunies zuigen niet!!! |
|
quote: Maar 't is toch wel doom metal he? off-topic: brievenbus nog steeds leeg |
|
Krux? Lijkt dit op oude Candlemass? (OUDE) Oude Candlemass = . |
|
Nee, lijkt er niet op. Anders vond ik het vast bagger... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
LOL, ik weet genoeg Zal het eens checken. |
|
quote: Ik blijf me er over verbazen, dat iemand die zich de voice of doom noemt, pure doom metal bands bagger vindt. Eerst Jack Frost, nu weer Candlemass! Straks misschien nog Saint Vitus? |
|
Krux dat is een tijdje terug dat ik dat (wat nieuws over hun) gehoord heb, best goeie muziek [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-06-2003 20:39] |
|
quote: zo, effe de understatement van het jaar, "best goede muziek". briljant, dat is het!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |