|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
tijdens de daad Wim BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Met gemak de beste cover ooit van little wing. Damn, wat kan die Roth spelen, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Erg goed ja. Onderstaande cover is anders ook niet mis. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Valleys of Neptune is an upcoming posthumous studio album by American psychedelic rock musician Jimi Hendrix. Due to be released in the United States on March 9, 2010 by Legacy Recordings, the album will include 7 previously unreleased recordings. 01 Stone Free 02 Valleys Of Neptune 03 Bleeding Heart 04 Hear My Train A Comin 05 Mr. Bad Luck 06 Sunshine Of Your Love 07 Lover Man 08 Ships Passing Through The Night 09 Fire 10 Red House 11 Lullaby For The Summer 12 Crying Blue Rain edit: Naja, 7... Ik kende er 4 (2,5,8,12) niet en nummer 11 niet in die versie, maar wel de main-riff. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 03-03-2010 22:15] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
daar was gisteren of eergisteren nog een documentaire over. Lijkt me een boeiende release. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Gisteren voor het eerst gehoord, beviel goed. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Gisteren bij de wereld draait door was er ook zendtijd aan besteed. Altijd mooi, die deelder, vooral zijn gedicht. http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=854&md5=0c7f6a6e4e6fb07264bab0696d343032 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ken er toch wel redelijk wat... zonde.. maar misschien leuk als ie in de 5 euro bak ligt... 1 - 4 - 6 - 7 - 9 - 10 I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Heb hem maar gedownload, dacht namelijk precies hetzelfde. Later op de dag maar eens luisteren, nu eerst wat dm. |
|
Laatste een best of gekocht. Luistert lekker weg op z'n tijd |
|
quote: Bleeding Heart ken je vast ook wel. Al staat op deze plaat wel een andere versie, qua muziek dan. Meer uptempo/ Dit is zeg maar de bekende blues versie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: en en en? @De Tegenpartij indd... soms zeggen de namen mij niet zo veel bij J-H I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Junk muziek signature |
|
quote: Want? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
het was een junk ik hou er wel van, maar ik vind het vooral fascinerend, linkshandig spelen op een rechtshandige gitaar Hulde signature |
|
Een junk? Hoe kom je daar bij? Wiet, soms wat lsd en speed. Toen ik de wereld draait door keek ergerde ik me ook alweer aan die uitspraak dat hij door een overdosis om het leven is gekomen. Gelul. Hij had zich vergist in de slaapmiddelen en is gestorven omdat hij gestikt was in z'n eigen kots. Niks geen heroine of dergelijke zooi in zijn bloed aangetroffen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
het klinkt als junkmuziek, net als de Doors, geen probleem, dat was in de Revolver periode bij de Beatles ook zo, Nevermind ook en dan Lou Reed... de beste platen uit de niet metal zijn imo onder invloed gemaakt signature |
|
quote: Aha, Ik vind de term junkmuziek nogal negatief klinken. Noem het dan onderinvloedmuziek. Vooral electric ladyland van hendrix valt daar onder. Van the doors zat alleen morrisson nder de zooi. En dan nog vnl drank en lsd. Van the beatles is bekend dat ze vooral in hun begintijd aan de speed zaten. Later werd dat lsd en gewoon softdrugs. Lou reed is een ander verhaal, die flirtte met allerlei zooi. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik hou van drugsplaten, alcohol maakt teveel loom, of je moet Iggy Pop zijn. zelfde met Billy Idol Hendrix was waarschijnlijk de enige zwarte die ooit echt rockte imo signature |
|
Hehehe, de rock 'n roll komt natuurlijk uit die hoek, de "witten" hebben het gewoon over genomen. Ellevis enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Insluiten op verzoek uitgeschakeld. Snap ik. Een "zwarte" die de muziek jat van een "zwarte". Dat kan natuurlijk niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: jaaa.. maar de r'n'r ligt ons beter zij hebben de r'n'b nu ingenomen signature |
|
En daar heb ik totaaaaaal geen probleem mee. Wat een kutmuziek! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |