|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Helemaal afgekeken. Geniaal concert zeg, zelfs via een opname ben je er zowat bij. Mooi dat het gewoon aan een stuk door gaat, niet zoals op youtube telkens naar het volgende deel klikken "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ook een Steve Vai die het eer aandoet? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ik vind het eigenlijk een beetje tegenvallen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
'Nieuw' album Jimi Hendrix uitgebracht LONDEN - Bijna veertig jaar na zijn dood verschijnt een 'nieuw' album van Jimi Hendrix waarop niet eerder uitgebracht materiaal staat. 'Valleys of Neptune' wordt begin maart uitgebracht. Het album telt twaalf studionummers. Ze zijn grotendeels in 1969 opgenomen, een jaar voor de dood van de gitaarvirtuoos. ''Zijn genialiteit klinkt door in ieder nummer'', zei zijn zuster Janie Hendrix maandag. Ze leidt de Experience Hendrix LLC, die de muzikale nalatenschap van Jimi Hendrix beheert. Eddie Kramer Het nieuwe album is opnieuw gemixt door Eddie Kramer, de vermaarde geluidstechnicus die al eerder met de gitarist werkte op het album Are You Experienced? uit 1967. In totaal gaat het om ruim 60 minuten geluidsmateriaal. De titeltrack Valleys of Neptune wordt 2 februari al uitgebracht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Holy shit [Dit bericht is gewijzigd door R. op 12-01-2010 22:01] |
|
Goddamn.... Vooral dat stuk na 2:40 Prachtig! Wie had dat gedacht!!! Thanks, R. edit: Met zang en bas, klinkt alleen lang niet zo goed : En met drums [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-01-2010 22:24] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
vind het meer oefenhok materiaal, geen volwaardig Experience spul. wel mooi tokkelwerk dat zeker. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik denk dan ook dat het nog lange niet af was. En dit klinkt toch heel wat beter dan een oefenhokversie. Eddie Kramer heeft werkelijk fantastisch werk afgeleverd, het klinkt zo verdomde goed!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Een hekel aan hendrix hebben en toch weer het topic aanklikken, hè. Want stiekem vind je het best heel goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nou nee. Maar ik wilde R. even pesten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Wat zou de Antifa daar van vinden? Bruce Banner |
|
ik vind het erg lekker klinken allemaal. Ik ben benieuwd hoe de plaat gaat worden. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Misschien mis ik iets, maar waarom is dit grappig? |
|
quote: denk dat we verschillen qua humor BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Jij hebt helemaal geen humor getuige je nickname, naar persoon. |
|
quote: Heb ik jou niet 'ns met een splinter in je pootje verschrikkelijk zien wenen langs de kant v/d weg,welpjesrikketik???? BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Maar iig wel retebenieuwd naar dat album BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Ja, je was toen niet bepaald een aarsvijand. |
|
quote: Kan ik hier uit op maken dat je nog steeds moeilijk loopt na onze ontmoeting? BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Foto! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |