IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Werk, en er toch metal uitzien??? Vorige pagina | Volgende pagina
wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 11-06-2003 23:31 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Ik heb redelijk veel problemen gehad met mijn piercings eigenlijk. Maar jobs waar ze mij alleen aannamen als ik ze uitdeed heb ik mooi afgewimpeld.Het gaat om mijn kwaliteiten toch? Nu werk ik al twee jaar op hetzelfde bedrijf en heb er een heel voorname functie eigenlijk. Heb van de baas redelijk veel commentaar gehad op mijn wenkbrauwpiercing maar anderen stoorde zich daar niet aan.In tegendeel. Nu vind ik het best jammer dat die wenkbrauwpiercing is uitgegroeid want nu heb ik een veel bravere look :-) Krijg nu veel positieve reacties op het werk. Buiten die piercings zie ik er heel net uit dus.. Maar als het aan mij ligt had ik nog veel meer piercings Ik vind het belachelijk als ze je beoordelen op je kledij, je looks, enz...


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-06-2003 0:25 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Voor m'n huidige bijbaantje bij Gamma ben ik komen solliciteren in een vale grijsgewassen korte broek met daatboven een Finntroll T-shirt.
Geen probleem verder. Ik had toen nog wel kort haar en ze hadden echt dringend iemand nodig.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 12-06-2003 7:18 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 18:45 schreef she_devil het volgende:
ugh kunnen overal die ranzige stinkende vettige pootjes en mollen in vallen
Hmm, yuk

Maar das me eigenlijk nog nooit gebeurt, dat ze in me broek vallen *schuddder*

Gelukkig maar


true disco chick


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2003 8:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Vraagje: waarom willen veel mensen per sé de kleren aan die ze altijd dragen, naar het werk?

Je bent daar toch niet thuis?

Vandaag is het voor mij weer eens pakdag trouwens (haar in een staart), als ik dat draag voel ik me alsof ik iedereen helemaal ga opvreten.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 12-06-2003 8:38 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

agree dwaalie


I can't shoot straight unless I've had a pint!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-06-2003 8:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 8:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Vraagje: waarom willen veel mensen per sé de kleren aan die ze altijd dragen, naar het werk?

Je bent daar toch niet thuis?

Vandaag is het voor mij weer eens pakdag trouwens (haar in een staart), als ik dat draag voel ik me alsof ik iedereen helemaal ga opvreten.

omdat hema broeken zijn gemaakt voor vrouwen met een kontomvang van 150cm en die broeken veels te kort zijn.
De hema blouses zijn te warm en daarvan zijn de mouwen ook te kort daarom.

bovendie is het ook naar dat er steeds naar worst gevraagd wordt als je die kleding buiten aan hebt.


campske666
Usericon van campske666
Posted 12-06-2003 8:39 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 8:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Vraagje: waarom willen veel mensen per sé de kleren aan die ze altijd dragen, naar het werk?

Je bent daar toch niet thuis?



Op café ben je ook niet thuis, en daar doe je toch ook je gewone kleren aan. t heeft weinig zin om 200 band-shirts te kopen als je die alleen thuis mag aandoen.
Trouwens, kleren zijn een expressie van je persoonlijkheid. Daarom zuigen kostuums of mode-outfitjes.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2003 8:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 8:39 schreef campske666 het volgende:
Op café ben je ook niet thuis, en daar doe je toch ook je gewone kleren aan. t heeft weinig zin om 200 band-shirts te kopen als je die alleen thuis mag aandoen.
Trouwens, kleren zijn een expressie van je persoonlijkheid. Daarom zuigen kostuums of mode-outfitjes.

Nou, dan heb je het niet begrepen. In een café ben je voor je vermaak, op je werk zit je om je geld te verdienen. Als je dat kunt combineren met iets dat je leuk vindt is het mooi, maar primair is het je professionele omgeving (en dus niet je vrijetijdsomgeving).

Verder zijn kleren voor iedereen anders -- ik heb in ieder geval geen behoefte om mijn 'persoonlijkheid uit te drukken' in mijn kleding.

Maar blijf gerust rondboerelullen op sollicitaties in je metalshirt hoor .


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-06-2003 8:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kostuums werken trouwens voor geen aap, heb je dat pakkie aan komen ze nog steeds naar je toe om te vragen "werk jij hier soms?"/
nee hoor ik loop voor niets met drie keer het woord HEMA rond


campske666
Usericon van campske666
Posted 12-06-2003 8:49 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 8:45 schreef Dwaallicht het volgende:

Maar blijf gerust rondboerelullen op sollicitaties in je metalshirt hoor .


Ik ben echt niet zo dom om in een metalshirt te gaan soliciteren, ik weet goed genoeg dat daar vooroordelen over zijn.
Maar ik vind het toch jammer dat ik me anders moet kleden dan ik zou willen, gewoon om m'n werk te behouden ( idd, ik werk, ik moet niet meer solliciteren). Net alsof iemand met een sociaal niet aanvaardbaar t-shirt zijn werk minder goed zou doen.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 12-06-2003 9:12 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Het liefst zo ik zo zijn zoals ik wil zijn. Ik zou meer piercings in mijn gezicht willen hebben, maar ook gewoon mijn tattoo's niet hoeven verbergen. Ik hou er niet van als mensen je veroordelen, om hoe je eruit ziet. Dat doe ik ook niet bij hun.
Sommige mensen op mijn werk zien er naar mijn mening nog erger uit dan mij. Hele slobberige kleding, of niet verzorgt.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 12-06-2003 10:43 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

als ik ga soliciteren, gi ik gewoon in deftige zwart jeans, zwarte shirt en trui en kisten, maar met een gewone jas.

als ik er een tijdje werk draag ik dan bandshirts en een leren vest.

maar als ik tokom moet ik me toch direct omkleden dusja
ofwel word het dan, klassieke schoenen, klasieke zwarte broek en wit hemd
ofwel witte veiligheidsschoenen, blauw-wit geruite broek en witte koksvest



Op schol daarentegenloop ik volledig metal, ook voor mijn, mondelinge examens, kheb die trouwens gemaakt in korte broek vandaag.



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-06-2003 10:53 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 8:45 schreef Dwaallicht het volgende:
*knip*

Maar blijf gerust rondboerelullen op sollicitaties in je metalshirt hoor .




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-06-2003 10:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 8:49 schreef ghoulliette het volgende:
kostuums werken trouwens voor geen aap, heb je dat pakkie aan komen ze nog steeds naar je toe om te vragen "werk jij hier soms?"/
nee hoor ik loop voor niets met drie keer het woord HEMA rond


HEMA, das toch zo'n trendy kledingmerk


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 10:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 10:57 schreef Snaack het volgende:
HEMA, das toch zo'n trendy kledingmerk


das een winkel , die hadden laatst trouwens wel goedkope zwarte t-shirts

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 12-06-2003 10:58]


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 12-06-2003 11:04 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Op werk, tja, eigenlijk alleen maar gematigde kledij. Wel alles zwart (of donkerblauw maar das een vrij recente ontdekking) maar geen bandshirts met bepaalde teksten ofzo. Heb meestal gewoon een Finntroll, Behemoth of een enkele keer mijn Tidfall LS aan. Iedereen kent wel mijn muzikale voorkeur maar ze weten toch niet wat het is en vinden het verder ook weinig interessant. Mijn haar draag ik gewoon los, heb een dotje haar dat als sik door moet gaan en af en toe floept mijn omgekeerde kruis onder mijn shirt vandaan.
Prima te doen hier


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-06-2003 11:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 10:57 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
das een winkel

D'OH!

Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam zelfs!

quote:
die hadden laatst trouwens wel goedkope zwarte t-shirts


Goedkoop = duurkoop! Oftewel, ze verkleuren en pleuren na 3 keer wassen uit elkaar


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-06-2003 11:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 11:14 schreef Snaack het volgende:
D'OH!

Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam zelfs!



Goedkoop = duurkoop! Oftewel, ze verkleuren en pleuren na 3 keer wassen uit elkaar

vorig jaar bestonden we 75 jaar zelfs (of is dat al weer 2 jaar terug?)

maar ik zie er natuurlijk zelfs met hema outfit nog super metal uit zoiets kun je niet verstoppen


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-06-2003 11:22 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Gamma is veel meer metal dan HEMA



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-06-2003 11:23 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

bij de AH is er niks aan de hand. Er lopen alleen belachelijk veel alto's rond... met vaag haar.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-06-2003 11:28 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Problemen ontstaan natuurlijk vooral op kantoren en andere plaatsen waar je er echt netjes uit moet zien.
Vakkenvullers e.d. zijn eigenlijk niet belangrijk.
En wat betreft kantoorbanen of banen als vertegenwoordiger e.d; binnen zulke beroepen kunnen poppy trance figuren hun hippe kleren ook niet dragen, omdat die met de overdreven kleuren en dingen, net als metalshirts, niet representatief over komen.
Voor sommige banen moet je dat nou maar voor lief nemen.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-06-2003 11:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 11:18 schreef ghoulliette het volgende:
vorig jaar bestonden we 75 jaar zelfs (of is dat al weer 2 jaar terug?)


Poe poe

Note: typisch symptoom van de HEMA-ritis, het in bezittelijke/ persoonlijke vorm spreken over de HEMA als in "nu bij ons in de aanbieding", "wij bestaan zoveel jaar" e.d.

quote:

maar ik zie er natuurlijk zelfs met hema outfit nog super metal uit zoiets kun je niet verstoppen


Uiteraard! Schieten bij jou ook regelmatig de vlammen uit je ogen en komt er rook uit je oren

quote:
Op 12 juni 2003 11:23 schreef aerodis het volgende:
bij de AH is er niks aan de hand. Er lopen alleen belachelijk veel alto's rond... met vaag haar.


Zoals jij?



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-06-2003 11:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ben de grootste alto van allemaal!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-06-2003 11:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 11:31 schreef aerodis het volgende:
ik ben de grootste alto van allemaal!


Sterf, hippie



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-06-2003 11:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

pies!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen