IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Werk, en er toch metal uitzien??? Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2003 20:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 20:54 schreef Sporty Voleg het volgende:
Moet toch kunnen, we willen onze persoonlijkheid immers allemaal zo uitdrukken in onze kleding?

Als ik nog één keer iemand dit (in de context van werk) zie uiten krijg ik een acute aanval van heftig sproeiende diarree.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-06-2003 20:57 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 12 juni 2003 20:56 schreef JaneDoe het volgende:
Ik verkoop mijn interieur-voorstellen gewoon in me Darkthrone shirtje.


Ja, maar jij hebt dan ook geen barse rotkop.
(dat was een compliment)


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-06-2003 20:59 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 20:57 schreef Dwaallicht het volgende:
Als ik nog één keer iemand dit (in de context van werk) zie uiten krijg ik een acute aanval van heftig sproeiende diarree.


Norrit! dat helpt echt goed!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-06-2003 21:00 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 20:57 schreef Dwaallicht het volgende:
Als ik nog één keer iemand dit (in de context van werk) zie uiten krijg ik een acute aanval van heftig sproeiende diarree.
[TMDC-modus]Je hebt de twee posts van mij die hier aan vooraf gingen wel gelezen?[/TMDC-modus]


Touché, pussycat!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 12-06-2003 21:00 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 12 juni 2003 20:57 schreef Rasputin het volgende:
Ja, maar jij hebt dan ook geen barse rotkop.
(dat was een compliment)




Dat shirt is trouwens zwart met donkergrijze print...

Creatief vak he! Mag je er ook een beetje vaag uitzien.


Don't blush when I rip you open


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-06-2003 21:00 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 20:55 schreef Rasputin het volgende:

Dat wordt ook weleens beweerd ja.



Daar zou ik maar wat aan gaan doen dan. Gezien jouw carriere plannen lettende op je undersign


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2003 21:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 21:00 schreef Sporty Voleg het volgende:
[TMDC-modus]Je hebt de twee posts van mij die hier aan vooraf gingen wel gelezen?[/TMDC-modus]

Jaja, dat snap ik... ik had nog 'serieus en met droge ogen' erbij moeten zetten.

Ik vind de persoonlijkheid van dat soort lui eigenlijk wel vreemd passend om 'uit te drukken' .


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-06-2003 21:02 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik ben sinds kort apothekersassistent, toen ik stage liep en als ik straks een baan heb zorg ik er wel altijd voor dat ik er in ieder geval verzorgd en schoon uitzie. Ik heb in ieder geval altijd m'n haar in een staart of het opgestoken.
Ik zie er voor metalbegrippen behoorlijk braaf uit, maar de over kleren die ik aantrek, (vaak wijde pijpen broeken met een bandshirtje en een paar docs) wordt over het algemeen helemaal niet moeilijk gedaan.
Verder ben ik niet volgepiercet (eh, hoe schrijf je dat eigenlijk) of getatoeerd, heb slechts 4 gaatjes in beide oortjes, maar loop niet met al m'n oorbellen in de apotheek.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-06-2003 21:04 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 21:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Jaja, dat snap ik... ik had nog 'serieus en met droge ogen' erbij moeten zetten.
En je moet je nick veranderen in "Giertank."


Touché, pussycat!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-06-2003 21:04 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 12 juni 2003 21:00 schreef Vlkodlak het volgende:
Daar zou ik maar wat aan gaan doen dan. Gezien jouw carriere plannen lettende op je undersign


Een beulskap over de harses, een strakke leren broek aan, en olie over het strakgespierde bovenlichaam en ik maak alleen maar heel veel indruk.

Of wacht.....



Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 12-06-2003 21:58 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 12 juni 2003 19:36 schreef NolthuarII het volgende:
Je hebt tegenwoordig ook semi-zwervers die wel een huis hebben maar geen gas/licht/water etc.

Maar die stinken dus ook iniedergeval



Je hebt ook van die mensen die eruit willen zien (en er meestal verdomd goed in slagen) als zwervers, maar in feite gewoon naar reggae luisteren, hahaha!


Je kan me de bout hachelen!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 21:59 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 20:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, ik vind een roze overhemd met drie scheuren erin boven een baljurk ook lelijk!


hehe, ja maar er zijn dus mensen die serieus gympjes onder hun pak dragen


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 12-06-2003 22:01 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 12 juni 2003 20:46 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
ja inderdaad! zo vind ik bijvoorbeeld een pak met sportschoen (!) eronder er totaal RUK uitzien, het staat gewoon niet netjes.


Een jongen die ik ken mocht geen hele nette donkerbruine schoenen aan onder een pak in de winkel waar hij werkt. Dat kon echt niet. Nette schoenen horen zwart te zijn.
Het is toch ziek om daar over te zeuren.

Een vriend van me heeft trouwens altijd gewoon zijn kisten aan onder zijn nette donkerblauwe pak


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 22:02 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 22:01 schreef Sassette het volgende:
Een jongen die ik ken mocht geen hele nette donkerbruine schoenen aan onder een pak in de winkel waar hij werkt. Dat kon echt niet. Nette schoenen horen zwart te zijn.
Het is toch ziek om daar over te zeuren.

Een vriend van me heeft trouwens altijd gewoon zijn kisten aan onder zijn nette donkerblauwe pak



het is wel zo, of je moet een bruin pak hebben, dan ziet het er wel weer aardig uit, maar bruine schoenen onder een zwart pak zien er ook niet uit op zich.

kisten onder een een donker pak kan makkelijk!


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 12-06-2003 22:04 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 12 juni 2003 22:02 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
het is wel zo, of je moet een bruin pak hebben, dan ziet het er wel weer aardig uit, maar bruine schoenen onder een zwart pak zien er ook niet uit op zich.

kisten onder een een donker pak kan makkelijk!


Pakken zien er hoe dan ook nooit uit

maar ja da's mijn mening


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 22:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 22:04 schreef Sassette het volgende:
Pakken zien er hoe dan ook nooit uit

maar ja da's mijn mening


waarom niet?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-06-2003 22:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

tis wel weer verdomd belangrijk om er metal uit te zien, 2 topics


"This one is older than shit, heavier than time!"


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-06-2003 22:07 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 12 juni 2003 22:04 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
waarom niet?


Pakken kunnen heel mooi zijn.
Heb hier nog een pak ui jaren 70 liggen, getailleerd, en met flares.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 22:08 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 22:07 schreef Rasputin het volgende:
Pakken kunnen heel mooi zijn.
Heb hier nog een pak ui jaren 70 liggen, getailleerd, en met flares.


hehe, ik vind dat er helemaal niks mis is met pakken, ziet er wel "smooth" uit, vooral op m'n stage (pak verplicht). Ookal zou ik het nimmer in m'n vrije tijd dragen


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 12-06-2003 22:09 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 12 juni 2003 22:04 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
waarom niet?


pfoe waarom eigenlijk. Het is meestal zo stijf en recht. Zo zie je helemaal geen figuur meer ofzo... Hoewel dat met een goed model/maat ook wel mee kan vallen. Het spreekt mij in ieder geval totaal niet aan.


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-06-2003 22:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 21:00 schreef JaneDoe het volgende:


Dat shirt is trouwens zwart met donkergrijze print...

Creatief vak he! Mag je er ook een beetje vaag uitzien.
Verkoop je wel wat


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 12-06-2003 22:14 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

He jane doe, in welke interieurzaak werk je dan op de nieuwe binnenweg? Die kakzaak met die grote rode gevel? Lijkt mij stug dat je daar met een Darkthrone shirt mag rondlopen. Volgens mij kom ik die zaak niet een in als klant als ik een metal shirt aan heb.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 12-06-2003 22:30 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 12 juni 2003 22:14 schreef Dunne_Hein het volgende:
He jane doe, in welke interieurzaak werk je dan op de nieuwe binnenweg? Die kakzaak met die grote rode gevel? Lijkt mij stug dat je daar met een Darkthrone shirt mag rondlopen. Volgens mij kom ik die zaak niet een in als klant als ik een metal shirt aan heb.
Geloof je me toch niet!


Don't blush when I rip you open


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 12-06-2003 22:36 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik zal dan van de week eens naar binnen gluren als ik ik je snap met iets nets aan krijg ik een biertje van je


I can't shoot straight unless I've had a pint!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 12-06-2003 22:39 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 12 juni 2003 22:36 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik zal dan van de week eens naar binnen gluren als ik ik je snap met iets nets aan krijg ik een biertje van je


Hahahaa...cool! Trouwens mijn definitie van netjes kan best afwijken van de standaart Maaruh iedereen die daar werkt is fossiel of dino en die zien echt niet dat ik een zwart shirt met donkergrijze print aan heb ( op een nette broek)

En een biertje ken je zo me krijgen!


Don't blush when I rip you open


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen