IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Werk, en er toch metal uitzien??? Vorige pagina
eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 12-06-2003 23:31 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 23:30 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
trui ende ev0l, dat is toch normaal? beestjes?


Lekker jeuke


grrr


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-06-2003 23:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

juist.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-06-2003 21:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik ga wel even wat harder werken misschien groeit mijn haar dan ook wel sneller. Ik werk namelijk ook al heel lang, maar ik heb het idee dat het door het afknappen zelfs korter wordt...
Mijn vriend werkt op het moment niet, en die gaat me nu bijna voorbij...
En erug kort heb ik het niet


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-06-2003 21:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik zie er ook niet echt "metal" uit. Op mn werk weten ze wel dat ik van metal hou. Maar ik werk met machines dus dan worden mijn metal t-shirts vuil en dat is zonde hee.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-06-2003 21:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Als je true metal bent, kan je het zien aan je ogen. Die stralen de metal uit! Metal in het hart!!!



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-06-2003 21:56 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

mwa ik ken iemand die heeft zon geel fluoriserend vest aan op zn werk. Heeftie (is een cradle fan) en pentagram op ge tekend en 'prince of darkness'ernaast gezet.

MO weet over wie ik het heb


Metal Maiden
Usericon van Metal Maiden
Posted 14-06-2003 1:55 by Metal Maiden Wijzig reactieProfiel van Metal MaidenQuote dit bericht

Ik begin een eigen zaak, hoe makkelijk kan het zijn?


Lies
Usericon van Lies
Posted 14-06-2003 1:57 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Lijkt me helemaal niet makkelijk eigenlijk, een eigen zaak beginnen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Metal Maiden
Usericon van Metal Maiden
Posted 14-06-2003 1:58 by Metal Maiden Wijzig reactieProfiel van Metal MaidenQuote dit bericht

Klopt, maar effe gezien dit topic dan


spooky D
Usericon van spooky D
Posted 14-06-2003 2:07 by spooky D Wijzig reactieProfiel van spooky DQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 21:56 schreef Tormented soul het volgende:
mwa ik ken iemand die heeft zon geel fluoriserend vest aan op zn werk. Heeftie (is een cradle fan) en pentagram op ge tekend en 'prince of darkness'ernaast gezet.

MO weet over wie ik het heb


WAUW een pentagram op zn vestje!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen