|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ikzelf Dynamo in het jaar 97, waar ik Chuck voor het laatst zag optreden. |
|
Ik denk laatste XMass, als ik dat nog kon herinneren. |
|
Mijn allereerste optreden in '88.... Metallica en Oueensryche in Leiden |
|
Gods Of Metal 2002, want daar was een leuk meisje Wacken 2002, m'n eerste Wacken Lowlands 2000, m'n eerste festival en m'n eerste echte live muziek ervaring Maar ja, dat zijn zo'n beetje wel alle meerdaagse festivals die ik meegemaakt heb NP: Manowar - Metal Daze For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
no mercy2003 en de afgelopen metalundergroundfest(ben nog nooit zo vreemd wakker geworden) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hmmmm het festival waar ik de beste herinneringen aan heb gaat nog steeds gehuld in een waas van alcohol (dit was zomaar een bosfestival in australie ook de naam ben ik vergeten) And my marlboro light |
|
Ik ben nog nooit op een erg bijzonder festival geweest. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Waldrock 2000 denk ik, aangezien dat mn 'grootste' is . SLAAAAAAAYEEEEEEEEEEEERRRR Hopelijk kan ik hier over een paar maanden Wacken 2003 neerzetten [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 11-06-2003 21:17] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Wacken 2002 |
|
In ieder geval niet wacken 2001 toen ik 2 dagen in coma lag met alcoholvergiftiging. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Paar dagen smurf gaan spelen. Maar tis maar goed dat alles nog goed is afgelopen. |
|
tjonge, misschien dynamo 2000 omdat dat mijn allereerste festival was. ik ga ervan uit dat graspop en wacken dit jaar super tof zullen worden |
|
Of, is MetalFest 2000 een festival? Want dan is dat de beste natuurlijk ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Toch een nuttige topic? Waar Heer Krieg wel niet goed voor is. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 11-06-2003 21:12] |
|
Lowlands '96, toen zag ik Sonic Youth voor het eerst en dat heerschte echt heel erg! Don't blush when I rip you open |
|
quote: en festival; Clash of the titans in '90 ook in Leiden Slayer Megadeth Testament Suicidal tendencies Da was errug gaaf |
|
quote: grrrr, dat was zo dichtbij en toch heb ik het gemist waarom noemt niemand trouwens zwaremetalenfest [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 11-06-2003 21:18] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik kan me alleen niet voorstellen dat een drgelijk topic nog niet bestond |
|
quote: Oh ja, Bitter Haervest op ZM Fest 1! Dat heerschte! Nu ben ik groupie Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Chuck? Dat was 1998 (toen zag ik 'm ook, was helaas een inspiratieloos optreden)! Heb ff gecheckt en de line-up van 1997 was toch redelijk vet ervan uit gaande dat veel van deze bands toen nog er goed speelden: quote: |
|
quote: Gave usericon, Mike |
|
Thanks! //OT Heb je je computer nog op virussen/wormen gecheckt? |
|
quote: Goh ja gaaf krullebol. |
|
it's an amazing discovery |
|
quote:Was dat DOA? Dan was het namelijk '98. Voor mij is het moeilijk kiezen tussen Dynamo '97 '98 en '99. Ik ga maar voor '99 omdat ik daar nog wat meer van onthouden heb... Of zal ik toch voor Waldrock 2000 of Eurorock 2000 kiezen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |