IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Aan welk festival bewaart u de beste herinneringen? Vorige pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2003 22:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 22:20 schreef Lies het volgende:
Doe mij die ook maar. Hoewel Graspop enigszins verbrod werd door een sukkel (ja, 't was m'n eigen fout, maar toch )

? hoe dat dan?

Lies
Usericon van Lies
Posted 13-06-2003 22:26 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Nu ja, 'k had op weg naar het terrein dus een combiticket gevonden (ik gezien, Lies opgeraapt, mooie symbiose), en in plaats van het te verkopen, een goede daad willen stellen en het weggeven. De nodige mensen opgebeld, eindelijk iemand gevonden die het wou, en het ging komen halen. Laat die klootzak me constant heen en weer lopen om uiteindelijk pas om 4 uur 's nachts toe te komen, en van mij nog te verwachten dat ik tegen hem ging lullen en voor drank zorgde e.d. Hij eindelijk terug naar huis, maar de volgende dag valt hij me lastig (telefoon) om uiteindelijk toch geen gebruik te maken van het ticket. Laat het dan aan iemand die er wel iets mee doet. Bla bla. Nu goed. M'n humeur was om zeep.

('k Heb jou daar trouwens "in 't wild" gezien )

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

Orion
Usericon van Orion
Posted 13-06-2003 22:26 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 16:24 schreef attila_de_hun het volgende:
twee festivals:

aardschokdag met oa anthrax metallica (een nummer van kunnen zien).

SCHAAM JE!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-06-2003 22:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 juni 2003 16:24 schreef attila_de_hun het volgende:
twee festivals:

aardschokdag met oa anthrax metallica (een nummer van kunnen zien)en celtic frost.

daar waren wij!

dat optreden heeft zoooo'n indruk op mij gemaakt, 1987 of '86.

Oud Vuil.

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 13-06-2003 22:31 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Dynamo '95

Orion
Usericon van Orion
Posted 13-06-2003 22:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

kon ik daar maar bij zijn geweest *zucht

@aardschok dag dan

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 13-06-2003 22:32]

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-06-2003 22:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 juni 2003 22:31 schreef gummibeer het volgende:
Dynamo '95

ook!

dat was de reunie van mercyful faaaaaaaattttteeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oud Vuil.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-06-2003 22:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Wacken open Air.. Elk jaar eigenlijk. Wacken heerscht gewoon.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 14-06-2003 4:54 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

M'era Luna in 2002 en Graspop in 2001.. kan niet kiezen tussen die twee maar ik denk dat om diverse redenen M'era Luna toch eigenlijk wint en ik hoop dat Graspop 2003 de beste gaat worden!

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 14-06-2003 10:49 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

eigenlijk teveel om op te noemen maar dit zijn er een paar die écht wel in t rijtje horen

-Metallica/Queensryche '88,Groenenoordhallen Leiden
- Aardschokdag '88/'89 met Crimson Glory,Queensryche,Flotsam&Jetsam,Dream Theater,House of Lords,Leatherwolf.
- Monsters of Rock met Queensryche,AC\DC en Metallica
- Fates Warning ( verschillende keren )
- Dream Theater ( verschillende keren )
- Meshuggah/Metallica op D.O.A. '99
- The Gathering in Fenix Sittard
- Symphony X in Zoetermeer ( 03/06 2001 )
- Star One in 013
- Arch Enemy ( verschillende keren,vooral Effenaar 29/11 2002 )
- Laberinto in Fenix Sittard
- Within Temptation Matrix Bochum
- Savatage ( verschillende keren )
- Steve Vai
- Joe Satriani ( verschillende keren, maar hoogtepunt was Bospop '97 omdat ik toen backstage mocht en vorig jaar in de HMH )
- Micheal Lee Firkins
- Nevermore ( verschillende keren )
- Apocalyptica
- Whitesnake in Noorderligt Tilburg ( toen kreeg ik een handje van David Coverdale )
- Annihilator
- Soilwork
- In Flames
- Lacuna Coil
- Kamelot
- Zero Hour
- Freak Kitchen
- Ron Thal
- Lemur Voice/Sun Caged/ Form
- Pain of Salvation ( verschillende keren )
- Evergrey ( verschillende keren )
- Vanden Plas ( verschillende keren )
- Death DOA '98
- Viscious Rumors ( met oude en nieuwe zanger )
- Nightwish ( tijdends Biebob-Metalfest waar toen ook eigenlijk Iced Earth zou spelen en die kwamen toen niet )
- David Lee Roth
- Rock Hard 2003

Maar als we t over de festivals hebben dan zijn t toch meestal de festivals zoals : DOA,Graspop,Wacken,Bang Your Head,Progpower,Headway,No Mercy,Rock Hard,Bospop ( ligt eraan wat er speelt ).

oooooops, toch nog best wel een lang lijstje geworden, sorry

-

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-06-2003 11:11 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

bij die symphony x in de boerderij was ik ook

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2003 15:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 22:26 schreef Lies het volgende:
Nu ja, 'k had op weg naar het terrein dus een combiticket gevonden (ik gezien, Lies opgeraapt, mooie symbiose), en in plaats van het te verkopen, een goede daad willen stellen en het weggeven. De nodige mensen opgebeld, eindelijk iemand gevonden die het wou, en het ging komen halen. Laat die klootzak me constant heen en weer lopen om uiteindelijk pas om 4 uur 's nachts toe te komen, en van mij nog te verwachten dat ik tegen hem ging lullen en voor drank zorgde e.d. Hij eindelijk terug naar huis, maar de volgende dag valt hij me lastig (telefoon) om uiteindelijk toch geen gebruik te maken van het ticket. Laat het dan aan iemand die er wel iets mee doet. Bla bla. Nu goed. M'n humeur was om zeep.

('k Heb jou daar trouwens "in 't wild" gezien )

dat is inderdaad wel een gedoe ja, en het weekend is al zo kort.

oja, ik jou ook dan?

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 14-06-2003 15:28 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 14 juni 2003 10:49 schreef Mirandarijntje het volgende:
...
- The Gathering in Fenix Sittard
...

In 1995 toen ze met Anneke oude nummers speelden van Always? In een overvolle Fenix Een van de gaafste optredens ja.

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 14-06-2003 15:38 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

beste herinneringen aan festivals ?

Dynamo '95 en '96 geweldig We hadden toen een toffe groep lui bij elkaar en tegekke bands live

Lies
Usericon van Lies
Posted 14-06-2003 16:39 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 15:12 schreef ghoulliette het volgende:
dat is inderdaad wel een gedoe ja, en het weekend is al zo kort.

oja, ik jou ook dan?

Tsja. 'k Vond het gewoon erg dat ik er niet gewoon van kon genieten toen.
En nee, ik denk het niet.

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 14-06-2003 16:41 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 22:31 schreef gummibeer het volgende:
Dynamo '95
Inderdaad! Heersch!

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-06-2003 16:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hole in the Sky festival Bergen 2002 en 2003 en Inferno festival Oslo 2001,2002 en 2003

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-06-2003 16:44]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2003 16:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 16:39 schreef Lies het volgende:

En nee, ik denk het niet.

o,o wat was ik nu weer aan het doen

Lies
Usericon van Lies
Posted 14-06-2003 16:55 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Buiten het feit dat je ietsjes scheef liep, was er niets mis aan je te zien hoor. 't Is gewoon dat ik van m'n mama niet tegen vreemden mag praten

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com