IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Aan welk festival bewaart u de beste herinneringen? Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-06-2003 13:06 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

WOA komende zomer :D SONATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Bruce Banner

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 13-06-2003 0:08 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Baroeg Rotterdam
Nile, Sinister, No return, Myrkskog, Scarve.
Wat een avond

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-06-2003 0:27 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik weet niet aan welk festival ik echt de beste herinneringen heb, heb aan allemaal wel veel goeie maar ook wel slechte herinneringen.

Maar Dranouter 1998, Deerlycke folk 1998, Labadoux 2001, Eurorock 2001 en Graspop 2002 zijn wel uitschieters, op die festivals heb ik mij echt het meeste vermaakt.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 13-06-2003 1:06 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 0:27 schreef beli mawr het volgende:
Dranouter 1998

heb er zelfs nog zitten modderworstelen in die "wastent"

Beste herinnering toch Graspop '98; bij alle optredens van hoofdpodium en marquee I (of II ? de goeie in ieder geval) van voor gestaan en moshen & crowdsurfen => erg lastig. En Black Sabbath in originele bezetting als afsluiter. En daarna overnachten op de vloer in het station.

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 13-06-2003 11:07 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Dynamo '93!!!

Het eerste een meerdaagse metalfestival dat ik meemaakte. Ik had niemand om mee heen te gaan, dus ben ik alleen gegaan. Ook voor het eerst een tent opgezet (!). De eerste avond met een paar Limbo's meegeweest naar Dynamo café. Die nacht is er een dronken Duitser op mijn tent gevallen waardoor een tentstok brak Ik ben toen naar de eerste de beste tent gelopen waar ik Duits hoorde praten. Daar heb ik met veel woede mijn voet met laars in iemand rug geplant. Daarna van lege halve literblikken een nieuwe tentstok in elkaar geflanst (die het overigens de rest van het festival goed gehouden heeft!). Best dapper en stoer van mij als ik er zo over terug denk
De festival dagen was een grote trip. Van de bands herinner ik me weinig, maar ik weet nog goed dat er aldoor grote witte zweefvliegtuigen boven het veld cirkelden en dat er veel van die bierkartonnetjes tegelijkertijd omhoog werden gegooid wat een tof gezicht was. En natuurlijk een vette overdosis aan mannen met lang haar die er rond liepen! Als afsluiter was er een geweldig vuurwerk.

Slayer op Waldrock vond ik wel de tofste band die ik op een festival heb meegemaakt. En Samael op een festivalletje in Coevorden ergens in '92 ofzo. Toen zij speelden betrok de lucht na een drukkend warme dag en begon het te waaien en te regenen, wat de muziek van Samael (die toen nog wel leuke muziek maakten) extra goed liet uitkomen. Supercool!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-06-2003 11:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dynamo '98
Met achter elkaar aan op 1 podium:
Bewitched, Enslaved, Emperor, Immortal en Marduk!!!

Dynamo '99
Met als hoogtepunten Cryptopsy en Meshuggah !

En natuurlijk m'n eerste festival:
Waldrock '95 (Venom, Machine Head, My Dying Bride, Benediction, Sick of it All, Madball en Pro-pain. (Ik heb de ticket nog steeds! )

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Ares
Usericon van Ares
Posted 13-06-2003 11:28 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Pinkpop 2003 (maar tis wel zo)

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 13-06-2003 15:24 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 23:39 schreef Sater het volgende:
opblaaspopjes?

Blazen konden ze wel !!!

Wiegen Meister !

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Posted 13-06-2003 15:25 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 3:52 schreef Claw het volgende:
Ik vind het echt zielig dat jou hele leven alleen maar draait om sex.

PFFFffffffff,............ jouw probleem !!!

Wiegen Meister !

Sater
Usericon van Sater
Posted 13-06-2003 15:26 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 15:24 schreef Shadow_Smile het volgende:
Blazen konden ze wel !!!

dat is helemaal niet zo lekker hoor die voorhuid die op knappen staat...zuigen daarentegen...

On Topic: Graspop vorig jaar was wel heel erg goed te doen. Hoop dat dit jaar even leuk (of leuker) wordt.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-06-2003 15:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik denk toch aan Dynamo Open Air 1996.. dit was mijn eerste festival (was 15) en ik heb hier met Rajackar en twee anderen erg veel lol gehad..

Achteraf stelde het qua line up niet heel veel voor, maar wat mij het meest is bijgebleven zijn dan ook niet de bands maar de lol die we daar gehad hebben ..

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-06-2003 15:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 19:28 schreef Heer Krieg het volgende:
Ikzelf Dynamo in het jaar 97, waar ik Chuck voor het laatst zag optreden.

Chuck (death) heeft toch in '98 gespeeld ipv '97?

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Posted 13-06-2003 15:32 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Tevens nogmaals Lowlands 98 --> de pit bij moonspell

Dammmmmm daar kwamen wat rake klappen in voor

Toch wel blij dat er geen littekens zijn gebeleven --> miste 3 oorbellen na die pit, en een deel van m'n oor.

Toch wel een van mijn coolste festivals geweest, zeker ook de eerste keer dat ik goed in de corpspaint zat

Dat brengt toch iederekeer heel wat commentaar teweeg

Wiegen Meister !

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-06-2003 15:33 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 juni 2003 1:06 schreef X-Act het volgende:

heb er zelfs nog zitten modderworstelen in die "wastent"

Dan heb ik jou bezeig gezien

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Sater
Usericon van Sater
Posted 13-06-2003 15:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 15:32 schreef Shadow_Smile het volgende:
Toch wel een van mijn coolste festivals geweest, zeker ook de eerste keer dat ik goed in de corpspaint zat

Dat brengt toch iederekeer heel wat commentaar teweeg

Wat voor commentaar?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2003 16:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 15:24 schreef Shadow_Smile het volgende:
Blazen konden ze wel !!!

euhm, oke volgens mij deed je iets niet goed

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Posted 13-06-2003 16:23 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 15:53 schreef Sater het volgende:
Wat voor commentaar?

gelovige dozen die je denken te kunnen bekeren terwijl je met corpspaint en een MEGA pentagram op je shirt loopt.

Je weet wel van die zinloze discussies,... en als je dan ineens tegen ze gaat grunten en/of grommen dat je bijna met iedereen van die groep ruzie hebt

Dat was gelijk ff een conditie test, en ik maar denken dat ze tegen geweld waren

die kerk gangens weten ook zelden wat ze willen !!!

quote:
Op 13 juni 2003 16:13 schreef ghoulliette het volgende:
euhm, oke volgens mij deed je iets niet goed

Vond het prima wat ze deden !!!

Wiegen Meister !

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2003 16:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

twee festivals:

dynamo met testament, destruction en natuurlijk stryper

aardschokdag met oa anthrax metallica (een nummer van kunnen zien)en celtic frost.

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 13-06-2003 16:27 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 13 juni 2003 1:06 schreef X-Act het volgende:
Beste herinnering toch Graspop '98; bij alle optredens van hoofdpodium en marquee I van voor gestaan en moshen & crowdsurfen.
Doe ik elk optreden

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 13-06-2003 16:36 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Graspop 2002
Moonspell

alweer bijna een jaar geleden dat ik Moonspell live heb gezien

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 13-06-2003 16:38 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Elke keer op Graspop

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2003 16:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik hoorde gister verhalen over mijn zat zijn op graspop2002, schijn iemand twee keer tegen te zijn gekomen zonder dat ik keer 1 nog kon herinneren. en de gezichtuitdrukkingen die hij nadeed die ik zou hebben gehad waren erg oncharmant
drankorgeltje

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 13-06-2003 16:40 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Ik herriner me nieks meer van de vrijdag vorig jaar op graspop

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-06-2003 22:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Waldrock '98 was mijn eerste grote festival, dus wel goeie herinneringen aan over gehouden. Dynamo vorig jaar vond ik ook goed; gezellig en goeie bands!

Lies
Usericon van Lies
Posted 13-06-2003 22:20 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 0:27 schreef beli mawr het volgende:
Eurorock 2001 en Graspop 2002

Doe mij die ook maar. Hoewel Graspop enigszins verbrod werd door een sukkel (ja, 't was m'n eigen fout, maar toch )

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com