|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmmmm Dynamo '95 denk ik... erg mooie herinneringen Zenial |
|
Tot nu toe qua sfeer Pinkpop en qua muziek Ozzfest(allebei vorig jaar), maar ik ben er vrij zeker van dat Wacken daar dit jaar flink overheen gaat [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 11-06-2003 22:03] |
|
Lowlands 98. Dat was mijn eeste festival. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Wat zomerfestivals betreft (die ik toch wezenlijk anders vind dan festivals zoals No Mercy, X-mass, of iets zoals Tattoo the planet een paar jaar terug): - Waldrock 2000: Slayer heerschte toen zo fucking zwaar, nooit meer zoveel onheilig vuur gezien. - "Dynamo" 2000: Maiden in de regen was zeer speciaal. Murder in the front row....... |
|
Lowlands 1999; m'n eerste festival en ik was zeeeeeeeeeeeeeeeeer tjokkefoll |
|
Dynamo 96 met de agressiefste mosh pit ooit tijdens Slayer Verder speelde toen ook nog Sacred Reich |
|
quote: Cool, daar hangt nog een oude poster van in de lokale metalkroeg NP: Tankard - Space Beer For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
LowLands 98' mijn eerste trio met 2 knappe popjes !!!! Wiegen Meister ! |
|
opblaaspopjes? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hmmm... Eurorock '99 mogelijk... niet dat ik zo'n goeie concerten heb gezien ofzo, maar ik herinner me dat festival voornamelijk als één compleet stonede trip. Er was een soort tropische regenbui annex storm gepasseerd, en onze tent was weggewaaid enzo, maar ik vond het allemaal prachtig. En ik praatte de hele tijd om één of andere reden over 'toepen bollen'. We hebben hééééél marginaal gedaan toen... met ene leeg zwanworstjesblikje een 'koelkuil' gegraven enzo, maar t was leuk Owja, en ik heb n hele tijd in n soort 'shock' rondgelopen omdat ik ineens iedereen kwijt was, met een radiootje onder mn arm, met de hele tijd hetzelfde casetteje erop, Welle Erdbal nl, wat ik nu om van t kotsen vind... Enfin, ik heb me dan ergens neergevleid, en heb de ene joint na de andere gerookt, alsof het sigaretten waren, en uiteindelijk hebben mn vrienden me zo gevonden... en die waren zo boos omdat ik bijna alle wiet had opgerookt Maar goed dat ik nu niet meer blow |
|
quote: Daar had ik zo enorm graag bij willen zijn.. Maar ik moch niet van mn ouder (ik was toen 15.. ) "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
hmm.. das een lastig.. Ik denk dat ik toch ga voor Wacken 2000: - heerschende line-up (Iced Earth!! ) - gezellige busreis vanuit de 013 - goeie gemoedelijke sfeer - boodschappen doen in het dorp Wacken Verder een eervolle vermelding voor Dynamo 97 en Graspop afgelopen jaar... |
|
wacken 2001 --> wist niet wat me overkwam, zo geweldig bospop '98 --> mijn eerste festival wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Deerlycke 98, heeeeel erg gezellige sfeer, leuke afterpartys, lekker bier (Guinness ), leuke bands (Kadril, Swingshift) en een leuke ambience, en weinig volk, en het was maar best ook . Eurorock 2001, erg toffe sfeer gemerkt, mooi weer, enorm gezellig, hele fijne bands gezien, top [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 12-06-2003 1:16] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dynamo 95 niet vanwege de line up, maar gewoon omdat het dat jaar zo gigantisch groot was. 120000 kaarten verkocht en nog tal van mensen illegaal binnegekomen, nee dat vergeet ik nooit meer, wat een chaos. remember the dog eat dog concert, ik vind er niks aan, maar ik heb nog nooit zoveel mensen gelijk zien springen. aardbeving... We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life |
|
Waldrock 1996 zeer vet. MORBID ANGEL, SLAYER, TYPE O NEGATIVE en MINISTRY Waldrock 1995 was ook niet slecht. MY DYING BRIDE, BENEDICTION en MACHINE HEAD. En dynamo 1997 was ook super vet vooral het modder gooi gedoe met marlin manson. |
|
quote: Ik vind het echt zielig dat jou hele leven alleen maar draait om sex. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
inderdaad DYNAMO 1995 met VENOM als headliner gigantisch, gelukkig heb ik nog een gigaposter van dat festival hangen! verder wel alle edities van graspop. Let´s bring back the METAL |
|
Graspop '99. Manowar, Primal Fear, ancient rites en Cradle op 1 affiche. En de avond ervoor gezopen voor dood. |
|
woa 2002 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Kan aan mij liggen maar het is OF Waldrock 95 OF Dynamo 96... quote: |
|
quote: die daarvoor waren met lelijke oude oma's? |
|
dynamo 99 Metallica tevens eerste festival Waldrock 2000 * dat was pas een line up voor 65 gulden. und dat was het Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: LOL Maar sneu hoor S_S.. Iedereen weet zo onderhand wel dat je een sexmaniak bent/ pretendeert te zijn |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |