IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Aan welk festival bewaart u de beste herinneringen? Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-06-2003 21:56 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 21:51 schreef Voice Of Doom het volgende:
Was dat DOA? Dan was het namelijk '98.

Spuit elf
Maareh, ik vind het ook moeilijk kiezen tussen 98 en 99 (qua bands).
Qua gezelligheid wint 98 want in 99 nam ik een muts van een "meeloop"-vriendin mee.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-06-2003 21:58 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hmmmmm Dynamo '95 denk ik... erg mooie herinneringen

Zenial

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 11-06-2003 22:00 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Tot nu toe qua sfeer Pinkpop en qua muziek Ozzfest(allebei vorig jaar), maar ik ben er vrij zeker van dat Wacken daar dit jaar flink overheen gaat

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 11-06-2003 22:03]

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-06-2003 22:25 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Lowlands 98. Dat was mijn eeste festival.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Moridin
Usericon van Moridin
Posted 11-06-2003 22:45 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

Wat zomerfestivals betreft (die ik toch wezenlijk anders vind dan festivals zoals No Mercy, X-mass, of iets zoals Tattoo the planet een paar jaar terug):

- Waldrock 2000: Slayer heerschte toen zo fucking zwaar, nooit meer zoveel onheilig vuur gezien.

- "Dynamo" 2000: Maiden in de regen was zeer speciaal.

Murder in the front row.......

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-06-2003 22:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Lowlands 1999; m'n eerste festival en ik was zeeeeeeeeeeeeeeeeer tjokkefoll

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 11-06-2003 22:56 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Dynamo 96 met de agressiefste mosh pit ooit tijdens Slayer Verder speelde toen ook nog Sacred Reich

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 11-06-2003 23:08 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 11 juni 2003 21:15 schreef ratje het volgende:
en festival;

Clash of the titans in '90 ook in Leiden
Slayer
Megadeth
Testament
Suicidal tendencies

Da was errug gaaf

Cool, daar hangt nog een oude poster van in de lokale metalkroeg

NP: Tankard - Space Beer

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 11-06-2003 23:32 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

LowLands 98' mijn eerste trio met 2 knappe popjes !!!!

Wiegen Meister !

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-06-2003 23:39 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

opblaaspopjes?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-06-2003 0:11 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hmmm... Eurorock '99 mogelijk... niet dat ik zo'n goeie concerten heb gezien ofzo, maar ik herinner me dat festival voornamelijk als één compleet stonede trip. Er was een soort tropische regenbui annex storm gepasseerd, en onze tent was weggewaaid enzo, maar ik vond het allemaal prachtig. En ik praatte de hele tijd om één of andere reden over 'toepen bollen'. We hebben hééééél marginaal gedaan toen... met ene leeg zwanworstjesblikje een 'koelkuil' gegraven enzo, maar t was leuk Owja, en ik heb n hele tijd in n soort 'shock' rondgelopen omdat ik ineens iedereen kwijt was, met een radiootje onder mn arm, met de hele tijd hetzelfde casetteje erop, Welle Erdbal nl, wat ik nu om van t kotsen vind... Enfin, ik heb me dan ergens neergevleid, en heb de ene joint na de andere gerookt, alsof het sigaretten waren, en uiteindelijk hebben mn vrienden me zo gevonden... en die waren zo boos omdat ik bijna alle wiet had opgerookt

Maar goed dat ik nu niet meer blow

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-06-2003 0:46 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 22:45 schreef Moridin het volgende:
- "Dynamo" 2000: Maiden in de regen was zeer speciaal.

Daar had ik zo enorm graag bij willen zijn..

Maar ik moch niet van mn ouder (ik was toen 15.. )

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-06-2003 0:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

hmm.. das een lastig.. Ik denk dat ik toch ga voor Wacken 2000:
- heerschende line-up (Iced Earth!! )
- gezellige busreis vanuit de 013
- goeie gemoedelijke sfeer
- boodschappen doen in het dorp Wacken

Verder een eervolle vermelding voor Dynamo 97 en Graspop afgelopen jaar...

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 12-06-2003 1:07 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

wacken 2001 --> wist niet wat me overkwam, zo geweldig

bospop '98 --> mijn eerste festival

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-06-2003 1:15 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Deerlycke 98, heeeeel erg gezellige sfeer, leuke afterpartys, lekker bier (Guinness ), leuke bands (Kadril, Swingshift) en een leuke ambience, en weinig volk, en het was maar best ook .

Eurorock 2001, erg toffe sfeer gemerkt, mooi weer, enorm gezellig, hele fijne bands gezien, top

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 12-06-2003 1:16]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Thelema_6
Usericon van Thelema_6
Posted 12-06-2003 2:28 by Thelema_6 Wijzig reactieProfiel van Thelema_6Quote dit bericht

Dynamo 95
niet vanwege de line up, maar gewoon omdat het dat jaar zo gigantisch groot was.
120000 kaarten verkocht en nog tal van mensen illegaal binnegekomen, nee dat vergeet ik nooit meer, wat een chaos. remember the dog eat dog concert, ik vind er niks aan, maar ik heb nog nooit zoveel mensen gelijk zien springen. aardbeving...

We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life

soundpimp
Usericon van soundpimp
Posted 12-06-2003 2:51 by soundpimp Wijzig reactieProfiel van soundpimpQuote dit bericht

Waldrock 1996 zeer vet.
MORBID ANGEL, SLAYER, TYPE O NEGATIVE en MINISTRY

Waldrock 1995 was ook niet slecht. MY DYING BRIDE, BENEDICTION en MACHINE HEAD.

En dynamo 1997 was ook super vet vooral het modder gooi gedoe met marlin manson.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 12-06-2003 3:52 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 11 juni 2003 23:32 schreef Shadow_Smile het volgende:

Ik vind het echt zielig dat jou hele leven alleen maar draait om sex.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 12-06-2003 9:43 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

inderdaad DYNAMO 1995 met VENOM als headliner gigantisch, gelukkig heb ik nog een gigaposter van dat festival hangen!

verder wel alle edities van graspop.

Let´s bring back the METAL

campske666
Usericon van campske666
Posted 12-06-2003 9:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Graspop '99. Manowar, Primal Fear, ancient rites en Cradle op 1 affiche. En de avond ervoor gezopen voor dood.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 12-06-2003 9:53 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

woa 2002

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-06-2003 11:11 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juni 2003 9:43 schreef draconian power het volgende:
inderdaad DYNAMO 1995 met VENOM als headliner gigantisch, gelukkig heb ik nog een gigaposter van dat festival hangen!
Kan aan mij liggen maar het is OF Waldrock 95 OF Dynamo 96...

quote:
verder wel alle edities van graspop.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-06-2003 11:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 23:32 schreef Shadow_Smile het volgende:

die daarvoor waren met lelijke oude oma's?

Orion
Usericon van Orion
Posted 12-06-2003 11:18 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

dynamo 99 Metallica tevens eerste festival
Waldrock 2000 * dat was pas een line up voor 65 gulden.
und dat was het

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-06-2003 11:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 11:15 schreef ghoulliette het volgende:
die daarvoor waren met lelijke oude oma's?

LOL

Maar sneu hoor S_S.. Iedereen weet zo onderhand wel dat je een sexmaniak bent/ pretendeert te zijn

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com