|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Bij mij thuis komt alleen nog maar De Gelderlander over de vloer. |
|
*gaat naar een andere provincie verhuizen* |
|
Bij de betere snackbar! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: idd |
|
"where do you go for the truth?" ... |
|
Heb een kwartaalabbonnement op de Volkskrant gewonnen, maar ga nu al m'n 2e of 3e kwartaal in Bij mijn ouders lees ik de NRC altijd. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Die hadden WIJ gewonnen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hehe true true, maar ik moest naar voren toe Je mag hem btw wel eens een keer komen lezen :D Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
I'd be deligthed Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
'k Heb zelf nergens een abonnement op, maar ik lees wel 'ns mee: De Morgen (zus) en soms Het Nieuwsblad (ouders -- sensatie, haha). [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 13-06-2003 21:18] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Thuis lezen we Trouw. |
|
wij thuis : AD volkskrant Trouw Nederlands Dagblad *beste krant ter wereld Leeuwarder Courant Harlinger Courant Telegraaf ZUIGT! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: jullie krijgen per week 1 boom thuisbezorgd. verspillers! Oud Vuil. |
|
NRC is fijn voor de beter geschreven achtergrondverhalen. Maar inderdaad, met het Internet een muisklik weg heb je een krant eigenlijk niet nodig. De zaterdag NRC heeft echter nog wel een meerwaarde. |
|
Niet..ik lees de Spits en de Metro Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
M'n vader heeft de Volkskrant, me moeder de Telegraaf |
|
quote: het is maar een boom Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
telegraaf hebben m'n ouders, het prive gehalte is nog steeds wel aanwezig, maar de extra's die erin zitten maken de krant wel completer dan welke ook. Prima om te lezen, maar voor echt serieuse lezers niet aan te raden nee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
De Apeldoornsche Courant ofzo... domme krant, zitten altijd spelfouten in enzo, of gewoon dingen die niet kloppen HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
de limburger wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
het noordhollands dagblad |
|
For who cares, wij hebben een abonnement op De Morgen... niet dat ik die ooit lees, ik haat dat onhandige formaat, en kan er hoegenaamd geen weg mee, tenzij ik de krant plat op tafel leg, maar dan zijn de bovenste regels te ver weg om comfortabel te lezen... |
|
quote: nou, idd. kranten hebben gewoonweg een belachelijk formaat. dat dat nog niet is aangepast, zeg. en die zwarte vingers, na de krant doorgebladerd te hebben, werkt ook niet in het voordeel mee. Oud Vuil. |
|
Altijd als ze me in de stad vragen o ik ook geintresseerd ben in een abo zeg ik altijd, ben ik al lid van... Ben je er zo vanaf, Af en toe koop ik een krantje, is wel leuk... Ik ben wel lid van de Metro en de Spits... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
het belang van limburg true disco chick |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |