|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm... die ligt op 12" bij de platenboer, voor een euro of 13. Maar met veel DM invloeden? laat dan maar zitten. |
|
Geef mij maar GehennaH. Je kan me de bout hachelen! |
|
Het enigste wat ik ooit van gehenna heb gehoord zit op de bathory tribute. Ben ook wel benieuwd naar het andere werk van ze. |
|
Ik heb nu The Second Spell gehoord en ik vind het wel een erg leuke CD hoor . Deed mee een beetje denken aan oude Dimmu |
|
quote: Kwam ongeveer in dezelfde periode uit als Stormblast. Die van Gehenna vind ik toch een stuk beter! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Is veruit de langzaamste/meest slepende plaat van Gehenna. Met een grote rol voor de toetsen. Wel heel sfeervol! Voor mij is 2nd Spell toch wel de beste. First Spell, Malice en Adimiron Black mogen er ook zeker zijn! Murder daarentegen vind ik een stuk minder (iets teveel death metal invloeden nmm) maar is nog steeds de moeite waard. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die staat in het midden van seen through the veils of darkness Winter is coming |
|
quote: Leuk, dat "All knowing" bij je username...vooral omdat ik dit al had gepost een stuk of wat posts terug Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik kom in Dunkelheit toegvallig "Upon The Gravehill" tegen, 2003 staat erbij... jammer dat diegene geen slots vrij heeft Dat zal deze dan wel zijn: quote: Hmz, die wil ik wel heel graag horen! [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 11-10-2003 16:02] |
|
Ik draai zelf de laatste tijd weer erg veel hun demo....dat ding blijft geweldig na al die jaren.jammer dat ze meer richting de deathmetal zijn gegaan...moet wel bekennen dat ze tegenwoordig live erg gaaf zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wil ik net m'n PC uitzetten, komt er een half nummer binnendruppelen... maar wat ik zo hoor vind ik echt niks, klinkt helemaal niet als Gehenna |
|
ik vind gehenna een van de betere black metal bands zeker MALICE |
|
quote:Heeft iemand het weer fout gespeld, is het GehennaH na ff wennen vind ik dat dan toch ook wel leuk. |
|
Gehenna is begonnen met de opnamen voor hun nieuwe album.De drums zijn reeds opgenomen door Frost (Satyricon).Een releasedatum is nog niet bekend. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind eigenlijk slechts first spell te pruimen. Voor geinteresseerden heb ik 2nd en 3de nog wel te ruil. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
gaaf ben zeer benieuwd wat het gaat worden. Vroeg me al af of ze nog bestonden . |
|
quote:2nd Spell is een van mijn favo albums aller tijden! PS kan niet wachten op die nieuwe!! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 25-02-2004 17:08] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:was een beetje fout gegaan... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:aaaah hij is een neger! goed dat hij gebant is... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
van shadowsofdisgust.com Na een aantal jaren van afwezigheid komen Sanrabb en Dolgar van Gehenna eindelijk weer met een album op de proppen. Het gloednieuwe album 'WW' schijnt terug naar de roots van de heren te gaan en de rauwe en primitieve kracht van Black Metal te doen herleven. Het album zal verschijnen op Moonfog ergens in de lente. De tracklisting: 01. Grenade Prayer 02. Death to Them All 03. New Blood 04. Flames of the Pit 05. Silence the Earth 06. Werewolf 07. Abattoir 08. Pallbearer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als het gaat klinken als First Spell ben ik er wel benieuwd naar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hoe klinkt die eigenlijk? ik ben een beetje bekend met de oude releases maar ben destijds afgehaakt omdat het nogal vrolijke keyboardachtige passages had net als de eerste dimmu platen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ja vrij kille 'minimalistische' black met vrolijke keyboard passages. Maar ik vind de muziek niet vergelijkbaar met de eerste twee Dimmu's. Het is veel meer 'pure' black metal. Ook is het wat langzamer en 'opener'. Ik zal'm vandaag weer eens een draai geven. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |