|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
hm toch niet echt mijn ding Je moeder. |
|
quote:First spell is goed anders dan Second en Third; De CD die daarna komt is weer anders En WW ook weer anders. Ik WW een keer vluchtig gehoord. Vette productie maar niet overtuigend en speciaal genoeg om aan te schaffen. Eigenlijk moet ik'm nog een keer horen om er echt wat over te kunnen zeggen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ben geen fan van het oudere Gehenna werk, maar WW is toch een van men favoriete plaatjes van dit jaar. |
|
Ik ken alleen WW en Black Seared Heart. WW vond ik het begin saai, maar zoals Spectre al aangaf, kost het gewoon wat tijd voordat je het kan waarderen.. vind ik dan. |
|
Idd, het duurt even voor je WW weet te waarderen. Maar t is echt een geweldige plaat! Vond de plaat hiervoor best jammer ... ze waren zo goed bezig op Adimiron black! WW is een terechte opvolger van AB |
|
Ik heb enkel first & second spell in mijn collectie.Malice nog eventjes beluisterd,en sindsdien hen uit het oog verloren. |
|
snel WW luisteren dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Deze foto is te vinden in het boekje van de second spell.Dit is Dirge Rep(drums & tambourine) |
|
quote: Bwa... Ik vind de cd te veel gepikt van hun Moonfog vriendjes. Nou moet ik zoeken welk, maar één nummer is compleet geript van In The Shadow Of The Horns. Zalige zang... Maar Moonfog heeft betere bands in het genre zoals Disiplin. Maar geen gezaag, zoals Gehenna heb ik ze graag :D |
|
quote:Ik kan me zo vaag herinneren dat ik dit antwoord een tijd terug al eens gegeven heb...maar ik heb drank op... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: disiplin is gaaf ja Je moeder. |
|
Gehenna are happy to announce the signing of a record deal with ANP Records. For our upcoming album due to be released in the year of our lord 2006. In the next couple of months we're going into the studio for a pre-recording of a couple of songs for the next album. We're looking for a tour this summer. Interested parties can contact us a.s.a.p!! Ave Satan! ANP is een nieuw Noors label en de releases die het komende jaar gaan uitkomen zijn zeker om naar uit te kijken. Hou de site in de gaten: www.anp.no [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-01-2006 20:10] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Chauffeur je ze net als Helheim ff door Nederland dan?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Geen tijd meer dit jaar...er gaan andere interessante bandjes komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hmm, moonfog verliest dus weer een band Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, het ziet ernaar uit dat Moonfog aan het leeglopen is. Ik heb zelfs mijn twijfels dat het label einde bestaan is. Nu is er geen enkele band op hun rooster die nog bestaat of op Moonfog zit. Disiplin misschien, maar nu de kerel erachter meer tijd in Dissection steeks, zal Disiplin ook op een laag pitje draaien... |
|
hoe zit 't met DHG dan? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
DHG komen dit jaar nog met een nieuw album De line-up is ondertussen wel weer behoorlijk gewijzigd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Eigenlijk geloof ik er helemaal niet meer in, maar goed... ik ben voor de 234098209843ste keer benieuwd. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
wel erg raar dat Gehenna enorm lang stil ligt, ik verwachte geen album meer, komen ze keihard terug met WW en nu komen ze nog dit jaar met een nieuwe plaat. Ik vind het wel jammer dat ze weg gaan. Moonfog zorgt toch er naar mijn mening altijd voor dat elke release een beleving is. Hopelijk houden ze het niveau van WW aan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geloof mij maar dat ANP ook voor veel verassingen gaat zorgen. Ik weet ondertussen wat op de planning staat om uitgebracht te worden dit jaar en da's zeker iets om in de gaten te houden voor de black metal fans. DHG heeft de opnamen van hun komende album helemaal klaar. Kvohst, ook in <Code>, doet zang tegenwoordig i.p.v. de vertrokken Aldrahn en op gitaar is Thrawn (ex-Nocturnal Breed) toegetreden terwijl Czral is vervangen door de drummer van Alsvartner. Verder speelt op bas tegenwoordig Clandestine (Paradigma) en uiteraard is bandoprichter Mr. Fixit weer van de partij. De nog titelloze plaat gaat in de herfst uitkomen via Moonfog [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 19-01-2006 18:52] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goed nieuws dan, het duurt alleen nog zo lang heb je toevallig ook nieuws over komend Thorns werk? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als de nieuwe Gehenna net zo gaaf is als WW, dan komt die in mijn jaarlijst terecht. |
|
Geen idee hoe het met Thorns zit. Ik weet dat er een volledig album is opgenomen maar of dit ooit gaat uitkomen????? De Thorns website voegt ook niet veel meer info toe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |