|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Oh, je bedoelde dat jij fan bent van de andere Gehenna dan? En ik stem voor deze Willekeur en dictatuur! |
|
Goed nieuws! Faustian Spirit of the Earth |
|
"It carries the spirit from WW" Daar was ik dus al bang voor toen ze vorig jaar enkel nummers van hun laatste plaat ten gehore brachten... waardeloos optreden trouwens. Ik had gehoopt op een ouderwets Gehenna album... gaat niet gebeuren dus. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2976452?hl=Gehenna De quotes in dat topic, heerlijk |
|
Lol wut, waarom gaan er nog mensen naar die optredens Ik begrijp precies wel waarom de zanger van de echte Gehenna (uhu) niet op de uitnodiging ingegaan is ^^ Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Mooi! WW draai is een favoriet hier. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Meer dan prima, een "third spell" hoeven we niet te verwachten natuurlijk en WW gaat er hier uitstekend in. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Adimiron Black is wat mij betreft veruit de beste plaat van Gehenna, Murder is echt een offday en WW weer zeer fijn. De eerste 3 hebben vooral nostalgische waarde en zet ik niet echt vaak op. Kijk wel uit naar de nieuwe! |
|
Second Spell is meesterlijk. Eén van mijn favoriete Noorse bm platen ooit zelfs. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: |
|
Die nieuwe plaat is beledigend tam, saai en ongeïnspireerd... heeft mij geen seconde weten te boeien. En daar hebben ze acht jaar aan gewerkt!!?? Wat een verschrikkelijke kutband!!! Vorig jaar live gezien en dat was ook om te janken zo slecht, statisch en saai. Gehenna is dead! Slotje! [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 15-10-2013 19:14] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: op basis van eerste luisterbeurt geef ik je gelijk, maar ik geef het album toch nog een kans (na een first-second-third spell marathon) |
|
Even opsnorren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dan zal die nieuwe des te slechter bevalen lijkt mij. Als een glas vruchtensap na het tanden poetsen.. zoiets. Ik ben iig helemaal klaar met deze band... alles wat ze na Adimiron Black (als opvolger van Malice ook al niet echt een heel sterk album) hebben gedaan is geenszins de moeite waard imo. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Gelukkig maar dat je dat laatste er nog bij zet. |
|
Ik vind hem best goed eigenlijk. Niet zo intens als Adimiron Black maar wel heel slepend. Goede afwisseling tussen tragere en snellere tracks. Horns up! |
|
quote:Als Mortix Vex zegt dat iets kut is kan je er vrijwel zeker vanuit gaan dat het best tof is. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Als een zwerfhond die bedelt voor eten zeurt LV om mijn aandacht de laatste tijd met trieste posts zoals die hier boven... waar heb ik die twijfelachtige eer aan te danken? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Omdat je zo lekker bent. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Klopt. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik ben even second spell aan het herontdekken. Wát een plaat, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mooie veelzeggende quotes ook: quote: En dit soort leegschedels zetten kinderen op de wereld. |
|
quote: Ik ben oprecht blij voor je. Second Spell makkelijk in top 10 van 2nd wave BM. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |